Tyle szczęścia w jednym miejscu Zazdraszczam
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
Nie koniecznie bo w niektórych przypadkach sam update może zniwelowac lekkie szarpania czy odgłosy skrzyni. Jak poczytasz na forum to się dowieszchrzanos pisze:Masz wrażenie
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
Wgrany nowy soft do licznika. Pojawił się duży prędkościomiesz . Ma ktoś może rozpiskę różnic softow do licznika.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2016, 19:27 przez orkaskawina, łącznie zmieniany 1 raz.
Wyżej widziałem też info że zaktualizowales soft skrzyni...orkaskawina pisze:Wgrany nowy soft do licznika. Pojawił się duży prędkościomiesz . Ma ktoś może rozpiskę różnic softow do licznika.
Powiedz Kolego skąd pozyskujesz oprogramowanie?, przy pomocy czego przeprowadzasz aktualizację?
Może jakiś tutorial...?
Pozdrawiam
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Wymienione:
- kpl zawieszenie tył (poliuretan), nowe wahacze kierownicze TRW (w opakowaniu LEM ) + śruby do kątów łącznie z wszystkimi nakrętkami
- wieszaki tłumików aso (zamiennik to taaandeta!)
- nowe obejmy wydechu fi55 i 60 z aso (zamiennik to jeszcze większa tandeta jak wyżej wymienione gumy!)
- uszczelnienia przegubów dyfra i wału
- zapobiegawczo wszystkie uszczelniacze dyfra + olej
- tuleje gumowe podpory dyfra
- śruby osłon termicznych + śroskowa osłona termiczna
- plastik osłaniający prawą podłużnicę (filtr paliwa)
- kpl remont ASB zgodnie ze sztuką (nowy konwerter ZF, olej mobil, filtr ZF, kpl uszczelnień ZF, prawie nowiutki mechatronik, kosz A poprawiony + tarczki, nowe łożyska zespołu sprzegła II czyli kosza A - 3szt ASO, nowe łożyska dyfra przedniego - 3szt, 1 łożysko wałka tylnego)
- osłona skrzyni oraz półosi z 3.3tdi
- wymiana nastawników + łańcuszki
- kpl uszczelnienie silnika z każdej strony (duża uszczelka met. z przodu, z tyłu simmering + papierowa uszczelka, dolna i górna misa olejowa, góra silnika czyli wszystkie simmery wałków)
- wymieniony kpl rozrząd + pasek micro
- nowe visco behr
- nowa maglownica + podkładki uszczelniające, płyn OE
- wymienione zwrotnice na żeliwne z 3.3tdi + nowiótkie łożyska FAG
- osłony tarcz tył + przód z kierownicą powietrza
- nowe tarcze 385 + nowe zaciski brembo 6t + adapter własnego projektu
- zacisk brembo i duża tarcza wymusił minimalne koło 19" więc sprawiłem sobie kółka ronala 9" szerokie wzór z D3 'ala rs6
- 4 przewody w stalowym oplocie hel
- nowy przegub zew. lewy + 2 wahacze dolne proste z pre fl (w drodze)
- odświeżony kolektor ssący z D3 (rozłożony na elementy pierwsze, cały baran na 4 elem. i sklejony )
- modernizacja lpg, czyli nowe 8 wtrysków barracuda 130nl, 2x filtr ultra
- zapobiegawczo kpl uszczelniona chłodniczka oleju
- nowe obejmy, trójniki, śrubki z poobrabianymi łebkami - aso
- wymieniony prawy łapacz powietrza chłodnicy
- wymieniony dławik, osuszacz i wszystkie oringi klimy
- wymieniony przedni korpus kompresora klimy (zerwane zabezpieczenie i luźne łożysko na tulei) - we wtorek zrobię
To tak z grubsza. Niektóre drobiazgi pominąłem ale dobrze o niech wie nasz forumowy sprzedawca Michał
PS. Kupiłem sobie jeszcze jedną skrzynię na zapas do remontu, bez rozbierania wyczuwam zerwany kosz A ale jest magazyn części dla pozostałości mojej skrzyni
- kpl zawieszenie tył (poliuretan), nowe wahacze kierownicze TRW (w opakowaniu LEM ) + śruby do kątów łącznie z wszystkimi nakrętkami
- wieszaki tłumików aso (zamiennik to taaandeta!)
- nowe obejmy wydechu fi55 i 60 z aso (zamiennik to jeszcze większa tandeta jak wyżej wymienione gumy!)
- uszczelnienia przegubów dyfra i wału
- zapobiegawczo wszystkie uszczelniacze dyfra + olej
- tuleje gumowe podpory dyfra
- śruby osłon termicznych + śroskowa osłona termiczna
- plastik osłaniający prawą podłużnicę (filtr paliwa)
- kpl remont ASB zgodnie ze sztuką (nowy konwerter ZF, olej mobil, filtr ZF, kpl uszczelnień ZF, prawie nowiutki mechatronik, kosz A poprawiony + tarczki, nowe łożyska zespołu sprzegła II czyli kosza A - 3szt ASO, nowe łożyska dyfra przedniego - 3szt, 1 łożysko wałka tylnego)
- osłona skrzyni oraz półosi z 3.3tdi
- wymiana nastawników + łańcuszki
- kpl uszczelnienie silnika z każdej strony (duża uszczelka met. z przodu, z tyłu simmering + papierowa uszczelka, dolna i górna misa olejowa, góra silnika czyli wszystkie simmery wałków)
- wymieniony kpl rozrząd + pasek micro
- nowe visco behr
- nowa maglownica + podkładki uszczelniające, płyn OE
- wymienione zwrotnice na żeliwne z 3.3tdi + nowiótkie łożyska FAG
- osłony tarcz tył + przód z kierownicą powietrza
- nowe tarcze 385 + nowe zaciski brembo 6t + adapter własnego projektu
- zacisk brembo i duża tarcza wymusił minimalne koło 19" więc sprawiłem sobie kółka ronala 9" szerokie wzór z D3 'ala rs6
- 4 przewody w stalowym oplocie hel
- nowy przegub zew. lewy + 2 wahacze dolne proste z pre fl (w drodze)
- odświeżony kolektor ssący z D3 (rozłożony na elementy pierwsze, cały baran na 4 elem. i sklejony )
- modernizacja lpg, czyli nowe 8 wtrysków barracuda 130nl, 2x filtr ultra
- zapobiegawczo kpl uszczelniona chłodniczka oleju
- nowe obejmy, trójniki, śrubki z poobrabianymi łebkami - aso
- wymieniony prawy łapacz powietrza chłodnicy
- wymieniony dławik, osuszacz i wszystkie oringi klimy
- wymieniony przedni korpus kompresora klimy (zerwane zabezpieczenie i luźne łożysko na tulei) - we wtorek zrobię
To tak z grubsza. Niektóre drobiazgi pominąłem ale dobrze o niech wie nasz forumowy sprzedawca Michał
PS. Kupiłem sobie jeszcze jedną skrzynię na zapas do remontu, bez rozbierania wyczuwam zerwany kosz A ale jest magazyn części dla pozostałości mojej skrzyni
Przemek, może DIY: http://www.easyklima.pl/pb41ns pisze:o kurcze topojechałeś po bandzie , ja tylko uszczelniłem kompresor klimy i czekam na nabicie czynnikiem
Bądź dobry jak chleb.
Jaki soft wrzuciłeś? Jaki numer? U mnie pokazuje, że mam najnowszy "400" a nie mam żadnego nowszego.orkaskawina pisze:Wgrany nowy soft do licznika. Pojawił się duży prędkościomiesz . Ma ktoś może rozpiskę różnic softow do licznika.
[url=http://images77.fotosik.pl/740/ba420560cc03157d.jpg]Obrazek[/URL]
I drugie pytanie to ile trwało flash'owanie sterownika skrzyni? Ja nie zrobiłem od razu adaptacji i chcę jeszcze raz flash'ować sterownik aby od razu zrobić adaptację
Co do moich działań to zrobiłem zawias przód i już mam obie strony za sobą. Górna śruba zwrotnicy dała mi w kość po obu stronach. W aucie odkąd kupiłem nie było tak cicho Nie chcecie widzieć zdjęć w jakim stanie były tuleje górnych wahaczy
A teraz... Kto mi powie co za kur...ski inżynier wymyślił, że do zdjęcia wahaczy po lewej stronie trzeba odkręcać amor, pompę ABS i zbiorniczek płynu chłodzącego(bez pomocy małych rączek żony musiałbym spuszczać płyn)... masakra...
P.S. Krzychu... szacun!!!
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Kolektor z mojego silnika jest zamienny na ten z d3 3.7 Póki co mam nie aktualną bazę danych w etce to nie napisze dokładnie ale warto sprawdzić przebieg samych zmian nr.danishow pisze:Napisz coś więcej o kolektorze z D3, pasuje P&P?
Po nr na pewno nie pasuje ten z 4.2. Tak czy siak listwa wtryskiwaczy musi pozostać z D2.