Tyle szczęścia w jednym miejscu
![]() |
![]() |
![]() |
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
- orkaskawina
- Super Klubowicz

- Posty: 629
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2008
- Silnik: W12 6.0
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Skawina
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Nie koniecznie bo w niektórych przypadkach sam update może zniwelowac lekkie szarpania czy odgłosy skrzyni. Jak poczytasz na forum to się dowieszchrzanos pisze:Masz wrażenie
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- orkaskawina
- Super Klubowicz

- Posty: 629
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2008
- Silnik: W12 6.0
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Skawina
Wgrany nowy soft do licznika. Pojawił się duży prędkościomiesz
. Ma ktoś może rozpiskę różnic softow do licznika.
![Obrazek]()

Ostatnio zmieniony 10 lip 2016, 19:27 przez orkaskawina, łącznie zmieniany 1 raz.
-
marchem
- Forum Audi A8

- Posty: 116
- Rejestracja: 16 lut 2013, 22:43
- Lokalizacja: Wrocław
Wyżej widziałem też info że zaktualizowales soft skrzyni...orkaskawina pisze:Wgrany nowy soft do licznika. Pojawił się duży prędkościomiesz. Ma ktoś może rozpiskę różnic softow do licznika.
Powiedz Kolego skąd pozyskujesz oprogramowanie?, przy pomocy czego przeprowadzasz aktualizację?
Może jakiś tutorial...?
Pozdrawiam
- oliwier30
- Forum Audi A8

- Posty: 233
- Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz

- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Wymienione:
- kpl zawieszenie tył (poliuretan), nowe wahacze kierownicze TRW (w opakowaniu LEM
) + śruby do kątów łącznie z wszystkimi nakrętkami
- wieszaki tłumików aso (zamiennik to taaandeta!)
- nowe obejmy wydechu fi55 i 60 z aso (zamiennik to jeszcze większa tandeta jak wyżej wymienione gumy!)
- uszczelnienia przegubów dyfra i wału
- zapobiegawczo wszystkie uszczelniacze dyfra + olej
- tuleje gumowe podpory dyfra
- śruby osłon termicznych + śroskowa osłona termiczna
- plastik osłaniający prawą podłużnicę (filtr paliwa)
- kpl remont ASB zgodnie ze sztuką (nowy konwerter ZF, olej mobil, filtr ZF, kpl uszczelnień ZF, prawie nowiutki mechatronik, kosz A poprawiony + tarczki, nowe łożyska zespołu sprzegła II czyli kosza A - 3szt ASO, nowe łożyska dyfra przedniego - 3szt, 1 łożysko wałka tylnego)
- osłona skrzyni oraz półosi z 3.3tdi
- wymiana nastawników + łańcuszki
- kpl uszczelnienie silnika z każdej strony (duża uszczelka met. z przodu, z tyłu simmering + papierowa uszczelka, dolna i górna misa olejowa, góra silnika czyli wszystkie simmery wałków)
- wymieniony kpl rozrząd + pasek micro
- nowe visco behr
- nowa maglownica + podkładki uszczelniające, płyn OE
- wymienione zwrotnice na żeliwne z 3.3tdi + nowiótkie łożyska FAG
- osłony tarcz tył + przód z kierownicą powietrza
- nowe tarcze 385 + nowe zaciski brembo 6t + adapter własnego projektu
- zacisk brembo i duża tarcza wymusił minimalne koło 19" więc sprawiłem sobie kółka ronala 9" szerokie wzór z D3 'ala rs6
- 4 przewody w stalowym oplocie hel
- nowy przegub zew. lewy + 2 wahacze dolne proste z pre fl (w drodze)
- odświeżony kolektor ssący z D3 (rozłożony na elementy pierwsze, cały baran na 4 elem.
i sklejony )
- modernizacja lpg, czyli nowe 8 wtrysków barracuda 130nl, 2x filtr ultra
- zapobiegawczo kpl uszczelniona chłodniczka oleju
- nowe obejmy, trójniki, śrubki z poobrabianymi łebkami - aso
- wymieniony prawy łapacz powietrza chłodnicy
- wymieniony dławik, osuszacz i wszystkie oringi klimy
- wymieniony przedni korpus kompresora klimy (zerwane zabezpieczenie i luźne łożysko na tulei) - we wtorek zrobię
To tak z grubsza. Niektóre drobiazgi pominąłem ale dobrze o niech wie nasz forumowy sprzedawca Michał
PS. Kupiłem sobie jeszcze jedną skrzynię na zapas do remontu, bez rozbierania wyczuwam zerwany kosz A ale jest magazyn części dla pozostałości mojej skrzyni

- kpl zawieszenie tył (poliuretan), nowe wahacze kierownicze TRW (w opakowaniu LEM
- wieszaki tłumików aso (zamiennik to taaandeta!)
- nowe obejmy wydechu fi55 i 60 z aso (zamiennik to jeszcze większa tandeta jak wyżej wymienione gumy!)
- uszczelnienia przegubów dyfra i wału
- zapobiegawczo wszystkie uszczelniacze dyfra + olej
- tuleje gumowe podpory dyfra
- śruby osłon termicznych + śroskowa osłona termiczna
- plastik osłaniający prawą podłużnicę (filtr paliwa)
- kpl remont ASB zgodnie ze sztuką (nowy konwerter ZF, olej mobil, filtr ZF, kpl uszczelnień ZF, prawie nowiutki mechatronik, kosz A poprawiony + tarczki, nowe łożyska zespołu sprzegła II czyli kosza A - 3szt ASO, nowe łożyska dyfra przedniego - 3szt, 1 łożysko wałka tylnego)
- osłona skrzyni oraz półosi z 3.3tdi
- wymiana nastawników + łańcuszki
- kpl uszczelnienie silnika z każdej strony (duża uszczelka met. z przodu, z tyłu simmering + papierowa uszczelka, dolna i górna misa olejowa, góra silnika czyli wszystkie simmery wałków)
- wymieniony kpl rozrząd + pasek micro
- nowe visco behr
- nowa maglownica + podkładki uszczelniające, płyn OE
- wymienione zwrotnice na żeliwne z 3.3tdi + nowiótkie łożyska FAG
- osłony tarcz tył + przód z kierownicą powietrza
- nowe tarcze 385 + nowe zaciski brembo 6t + adapter własnego projektu
- zacisk brembo i duża tarcza wymusił minimalne koło 19" więc sprawiłem sobie kółka ronala 9" szerokie wzór z D3 'ala rs6
- 4 przewody w stalowym oplocie hel
- nowy przegub zew. lewy + 2 wahacze dolne proste z pre fl (w drodze)
- odświeżony kolektor ssący z D3 (rozłożony na elementy pierwsze, cały baran na 4 elem.
- modernizacja lpg, czyli nowe 8 wtrysków barracuda 130nl, 2x filtr ultra
- zapobiegawczo kpl uszczelniona chłodniczka oleju
- nowe obejmy, trójniki, śrubki z poobrabianymi łebkami - aso
- wymieniony prawy łapacz powietrza chłodnicy
- wymieniony dławik, osuszacz i wszystkie oringi klimy
- wymieniony przedni korpus kompresora klimy (zerwane zabezpieczenie i luźne łożysko na tulei) - we wtorek zrobię
To tak z grubsza. Niektóre drobiazgi pominąłem ale dobrze o niech wie nasz forumowy sprzedawca Michał
PS. Kupiłem sobie jeszcze jedną skrzynię na zapas do remontu, bez rozbierania wyczuwam zerwany kosz A ale jest magazyn części dla pozostałości mojej skrzyni
- pebo
- Super Klubowicz

- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
- Lokalizacja: B.Podl.
Przemek, może DIY: http://www.easyklima.pl/pb41ns pisze:o kurcze topojechałeś po bandzie, ja tylko uszczelniłem kompresor klimy i czekam na nabicie czynnikiem
Bądź dobry jak chleb.
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Jaki soft wrzuciłeś? Jaki numer? U mnie pokazuje, że mam najnowszy "400" a nie mam żadnego nowszego.orkaskawina pisze:Wgrany nowy soft do licznika. Pojawił się duży prędkościomiesz. Ma ktoś może rozpiskę różnic softow do licznika.
[url=http://images77.fotosik.pl/740/ba420560cc03157d.jpg]Obrazek[/URL]
I drugie pytanie to ile trwało flash'owanie sterownika skrzyni? Ja nie zrobiłem od razu adaptacji i chcę jeszcze raz flash'ować sterownik aby od razu zrobić adaptację
Co do moich działań to zrobiłem zawias przód i już mam obie strony za sobą. Górna śruba zwrotnicy dała mi w kość po obu stronach. W aucie odkąd kupiłem nie było tak cicho
A teraz... Kto mi powie co za kur...ski inżynier wymyślił, że do zdjęcia wahaczy po lewej stronie trzeba odkręcać amor, pompę ABS i zbiorniczek płynu chłodzącego(bez pomocy małych rączek żony musiałbym spuszczać płyn)... masakra...
P.S. Krzychu... szacun!!!
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz

- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Kolektor z mojego silnika jest zamienny na ten z d3 3.7danishow pisze:Napisz coś więcej o kolektorze z D3, pasuje P&P?
Po nr na pewno nie pasuje ten z 4.2. Tak czy siak listwa wtryskiwaczy musi pozostać z D2.








