
Póki co stare asfalty beda sukcesywnie zwijane i bedum kurki

![]() |
![]() |
![]() |
Fajnie że będzie śmigać na lpgSENTENZA pisze:To właśnie dla LPG kupiłem A8 właśnie z tym silnikiem tj. BFM.j3drek pisze:Projekt mega, szkoda tylko że brniesz w BRC ;/
S8 wcale nie było wiele droższe.
To właśnie dla LPG władowałem kasę w ten projekt.
Na tym etapie taniej by wyszło kupić RS6 C6.
Dlatego bez LPG to to nie ma większego sensu...
Mój cel to było zrobić szybką limuzynę na miarę S8 D4 ale bardziej ekonomiczną jeśli chodzi o cenę na 100km... no i tańszą w zakupie... S8 D4 na chwile obecną kosztuje jeszcze raz tyle co wydałem.
Chyba, że źle Cię zrozumiałem i chodzi o BRC jako firmę... że np. lepiej by było PRINSa albo STAG...
alej3drek pisze:No ładnie https://www.facebook.com/tuningCp/posts/1498799696798739
Nie ma się co poddawać bo płaczą moim zdaniem Ci co ich nie stać na tak fajną zabawę i uważają, że inni nie powinni tego robićSENTENZA pisze:tuning nie zawsze, a nawet rzadko kiedy jest opłacalny...
i wpadki, błędy trzeba wkalkulować...
i ubolewanie albo tłumaczenie: "a nie mówiłem", "trzeba było nie ruszać" tylko zniechęca do dalszych prac. A osoby które tak zniechęcają nic przecież na tym nie zyskują... po co takie teksty... zabijacie tuning... bo to nie fabryka, że wszystko idzie jak po maśle...
Ja chce to auto an żywo widziećSENTENZA pisze:Projekt RS8 D3 można powiedzieć został skończony.
Wyszło 540hp i 740nm przy doładowaniu 1bar...
Turbo da rade nadmuchać 1,5 bara. Przy 1.3 będzie ok 600hp...
Teraz jest spory zapas na wszystkim. ASB zrobiona na 800-900nm wiec ma zapas. Turbo ma zapas. Wtryski mają zapas. Pompa paliwa ma zapas.