[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
świeżo po... Mam nadzieję, przez najbliższe 2 lata do tematu nie wracać
ale bez offtopa
ale bez offtopa
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Staram się zachować resztki rozsądku i najpierw wszystko naprawiam na tip top zanim mi do głowy wpadną pomysly tuningów ale pewnie będą
Dwie dmuchawy Gareth mam to teraz tylko zmienić silnik na 4.2 MPI i jak znalazł będzie
Dwie dmuchawy Gareth mam to teraz tylko zmienić silnik na 4.2 MPI i jak znalazł będzie
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Fajnie że będzie śmigać na lpg chodziło mi oczywiście o firmę. Są lepsze, mniej skomplikowane i tańsze instalacje. Ja siedzę w tym na codzień i osobiście nie chciałbym Brc w swoim aucie. Jak juz masz założone i masz kumatego człowieka co to wystroi to będzie gitSENTENZA pisze:To właśnie dla LPG kupiłem A8 właśnie z tym silnikiem tj. BFM.j3drek pisze:Projekt mega, szkoda tylko że brniesz w BRC ;/
S8 wcale nie było wiele droższe.
To właśnie dla LPG władowałem kasę w ten projekt.
Na tym etapie taniej by wyszło kupić RS6 C6.
Dlatego bez LPG to to nie ma większego sensu...
Mój cel to było zrobić szybką limuzynę na miarę S8 D4 ale bardziej ekonomiczną jeśli chodzi o cenę na 100km... no i tańszą w zakupie... S8 D4 na chwile obecną kosztuje jeszcze raz tyle co wydałem.
Chyba, że źle Cię zrozumiałem i chodzi o BRC jako firmę... że np. lepiej by było PRINSa albo STAG...
Panowie... zapraszam:
http://www.a8team.pl/silniki-benzynowe-i-lpg-vf12.htm
A teraz coś dla dużych chłopców SENTEZA zrób jakieś tailery plz
http://www.a8team.pl/silniki-benzynowe-i-lpg-vf12.htm
A teraz coś dla dużych chłopców SENTEZA zrób jakieś tailery plz
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
ale to musi zapie....ć........j3drek pisze:No ładnie https://www.facebook.com/tuningCp/posts/1498799696798739
O! widzę, że koledzy mnie wyprzedzili...
powiem szczerze, że jak czytam komentarze typu:
"Najmądrzejsze co w tym temacie zostało powiedziane. Dobrze, że się uczysz na błędach a szkoda, że nie doceniłeś tego co masz Audi S8 2002 roku. Samochód niepowtarzalny, który powinien wg. mnie pozostać w oryginale, a nie dłubany przez ... profesjonalnych amatorów"
to nie chce mi się tu nic wrzucać...
tuning nie zawsze, a nawet rzadko kiedy jest opłacalny...
i wpadki, błędy trzeba wkalkulować...
i ubolewanie albo tłumaczenie: "a nie mówiłem", "trzeba było nie ruszać" tylko zniechęca do dalszych prac. A osoby które tak zniechęcają nic przecież na tym nie zyskują... po co takie teksty... zabijacie tuning... bo to nie fabryka, że wszystko idzie jak po maśle...
Projekt RS8 D3 można powiedzieć został skończony.
Wyszło 540hp i 740nm przy doładowaniu 1bar...
Turbo da rade nadmuchać 1,5 bara. Przy 1.3 będzie ok 600hp...
Teraz jest spory zapas na wszystkim. ASB zrobiona na 800-900nm wiec ma zapas. Turbo ma zapas. Wtryski mają zapas. Pompa paliwa ma zapas.
Niepotrzebnie kupowałem graty od RS6 C5 - wystarczyłby kolektor ssący.
Zepsuty jeden silnik, 2 turbiny chińczyki.
Turbo autorskie zrobione specjalnie do tego auta. Chłodzone tylko olejem bo wodą się nie dojdzie ze względu na brak miejsca. Dlatego spory problem z tym był. Bo niby można by było kupić gtx35 ale jest chłodzone wodą. Kuty wirnik itp... powinno wytrzymać.
Auto jeździ na LPG choć na lpg wersja ekonomiczna ok 0,7 bara.
Seryjny sterownik więc nie ma problemów ze sterowaniem ASB.
Także guzior odwalił kawał dobrej roboty i absolutnie się nie zgadzam z ciętymi komentarzami w jego stronę. Jak ktoś ma pieniądze to będzie miał zrobione porządnie, a jak ktoś chce po taniości to niech nie liczy na pro robotę... Takie porównywanie pracy guziora z pracą innych mechaników nie ma sensu jak nie porównuje się kasy jaką się ma dla mechanika.
Każdy jak się mu powie, że kasa nie gra roli to zrobi pro... a jak się nie ma kasy i się płacze mechanikowi, że to wszystko tak drogo kosztuje to czego się spodziewać? pro roboty?
Długi czas realizacji wynika z kliku powodów:
1. mało się ma kasy za robotę... więc mechanik nie może poświęcić czasu tylko na naszą furę...
2. problemy podczas tuningu, niespodzianki, czekanie za częściami, za innymi mechanikami co robią inne podzespoły, np. wzmacniają szkrzynie... stroją itp...
3. zmiany założeń w czasie pracy... że jednak już nie chcemy 500hp tylko 800....
Reasumując: nawet mając już wiedzę jak to zrobić to potrzeba minimum 3 miesiące pracy.
Finalnie mamy osiągi s8 d4 za połowę ceny...
A jakby ktoś uniknął kupowania silnika, części od rsa niepotrzebnych, 2 turbin itp. to by miał osiągi s8 d4 za 1/3 ceny...
Dodatkowo jak ktoś nie ma ochoty na dynamiczną jazdę to ma LPG...
P.S. temat można zmienić na: RS8 D3
powiem szczerze, że jak czytam komentarze typu:
"Najmądrzejsze co w tym temacie zostało powiedziane. Dobrze, że się uczysz na błędach a szkoda, że nie doceniłeś tego co masz Audi S8 2002 roku. Samochód niepowtarzalny, który powinien wg. mnie pozostać w oryginale, a nie dłubany przez ... profesjonalnych amatorów"
to nie chce mi się tu nic wrzucać...
tuning nie zawsze, a nawet rzadko kiedy jest opłacalny...
i wpadki, błędy trzeba wkalkulować...
i ubolewanie albo tłumaczenie: "a nie mówiłem", "trzeba było nie ruszać" tylko zniechęca do dalszych prac. A osoby które tak zniechęcają nic przecież na tym nie zyskują... po co takie teksty... zabijacie tuning... bo to nie fabryka, że wszystko idzie jak po maśle...
Projekt RS8 D3 można powiedzieć został skończony.
Wyszło 540hp i 740nm przy doładowaniu 1bar...
Turbo da rade nadmuchać 1,5 bara. Przy 1.3 będzie ok 600hp...
Teraz jest spory zapas na wszystkim. ASB zrobiona na 800-900nm wiec ma zapas. Turbo ma zapas. Wtryski mają zapas. Pompa paliwa ma zapas.
Niepotrzebnie kupowałem graty od RS6 C5 - wystarczyłby kolektor ssący.
Zepsuty jeden silnik, 2 turbiny chińczyki.
Turbo autorskie zrobione specjalnie do tego auta. Chłodzone tylko olejem bo wodą się nie dojdzie ze względu na brak miejsca. Dlatego spory problem z tym był. Bo niby można by było kupić gtx35 ale jest chłodzone wodą. Kuty wirnik itp... powinno wytrzymać.
Auto jeździ na LPG choć na lpg wersja ekonomiczna ok 0,7 bara.
Seryjny sterownik więc nie ma problemów ze sterowaniem ASB.
Także guzior odwalił kawał dobrej roboty i absolutnie się nie zgadzam z ciętymi komentarzami w jego stronę. Jak ktoś ma pieniądze to będzie miał zrobione porządnie, a jak ktoś chce po taniości to niech nie liczy na pro robotę... Takie porównywanie pracy guziora z pracą innych mechaników nie ma sensu jak nie porównuje się kasy jaką się ma dla mechanika.
Każdy jak się mu powie, że kasa nie gra roli to zrobi pro... a jak się nie ma kasy i się płacze mechanikowi, że to wszystko tak drogo kosztuje to czego się spodziewać? pro roboty?
Długi czas realizacji wynika z kliku powodów:
1. mało się ma kasy za robotę... więc mechanik nie może poświęcić czasu tylko na naszą furę...
2. problemy podczas tuningu, niespodzianki, czekanie za częściami, za innymi mechanikami co robią inne podzespoły, np. wzmacniają szkrzynie... stroją itp...
3. zmiany założeń w czasie pracy... że jednak już nie chcemy 500hp tylko 800....
Reasumując: nawet mając już wiedzę jak to zrobić to potrzeba minimum 3 miesiące pracy.
Finalnie mamy osiągi s8 d4 za połowę ceny...
A jakby ktoś uniknął kupowania silnika, części od rsa niepotrzebnych, 2 turbin itp. to by miał osiągi s8 d4 za 1/3 ceny...
Dodatkowo jak ktoś nie ma ochoty na dynamiczną jazdę to ma LPG...
P.S. temat można zmienić na: RS8 D3
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
Nie ma się co poddawać bo płaczą moim zdaniem Ci co ich nie stać na tak fajną zabawę i uważają, że inni nie powinni tego robić jakby mieli też by się pobawili, uwierz Sam bym się pobawił i to nie przeszkadzałoby mi, że auto trzeba rozebrać na parę miechów A problemy były bo nie było pierwszego wcześniej, który mógłby coś podpowiedzieć. Nie mylą się Ci co nic nie robią.SENTENZA pisze:tuning nie zawsze, a nawet rzadko kiedy jest opłacalny...
i wpadki, błędy trzeba wkalkulować...
i ubolewanie albo tłumaczenie: "a nie mówiłem", "trzeba było nie ruszać" tylko zniechęca do dalszych prac. A osoby które tak zniechęcają nic przecież na tym nie zyskują... po co takie teksty... zabijacie tuning... bo to nie fabryka, że wszystko idzie jak po maśle...
Ja chce to auto an żywo widzieć wielkie graty, bo czegoś takiego fajnego na forum brakowało A jakbyś miał ochotę może podzieliłbyś się zdjęciami i szczegółami gdzie kto i co robił. Może ktoś jeszcze się skusi No chyba, że to tajenica, co rozumiem bo to Twoja gruba kasaSENTENZA pisze:Projekt RS8 D3 można powiedzieć został skończony.
Wyszło 540hp i 740nm przy doładowaniu 1bar...
Turbo da rade nadmuchać 1,5 bara. Przy 1.3 będzie ok 600hp...
Teraz jest spory zapas na wszystkim. ASB zrobiona na 800-900nm wiec ma zapas. Turbo ma zapas. Wtryski mają zapas. Pompa paliwa ma zapas.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG