części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 lip 2016, 22:22

niektórych reduktorów nie można montować w pewnych pozycjach :]
nie wiesz tego ?

j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 26 lip 2016, 22:23

Większość membranowych można, ważne żeby nie dawać do góry nogami elektrozaworu. Reduktory tłokowe jak Magic powinny byc założone w jednej pozycji
Ukaniu nie wiem po co tak kombinujesz jak koń pod górę z tym wielozaworem na zewnątrz <blee> Po jednej dobrej zimie zwyczajnie go już nie odkręcisz, te 6 śrub m5 rdza potrafi nieźle złapać. A co przeszkadza przelotka z przewodami pod wanną? jeszcze się nie spotkałem żeby ktoś tam urwał przewody.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 lip 2016, 22:53

pepi pisze:niektórych reduktorów nie można montować w pewnych pozycjach
Nie ma czegoś takiego jak nie można, czasem się po prostu nie powinno ...mam na myśli reduktory membranowe.

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 26 lip 2016, 23:07

j3drek pisze:Ukaniu nie wiem po co tak kombinujesz jak koń pod górę z tym wielozaworem na zewnątrz <blee> Po jednej dobrej zimie zwyczajnie go już nie odkręcisz, te 6 śrub m5 rdza potrafi nieźle złapać. A co przeszkadza przelotka z przewodami pod wanną? jeszcze się nie spotkałem żeby ktoś tam urwał przewody.
On będzie pod plastikową osłoną mocowaną po stronie akumulatora, woda i błoto nie będą problemem, wilgoć jak to wilgoć będzie. Ja nie lubię tych kabli wystających z środka koła i tak to sobie umyśliłem :-) można rzec kwestia gustu. Miałem parę instalacji ze zbiornikami zewnętrznymi wiszącymi bez osłon i jakoś dawały radę.

A co do wpływu przyspieszania/hamowania na reduktor to moje obliczenia są mocno przybliżone ale myślę miarodajne - nie ma istotnego wpływu.
Co do płaszczyzn to np nie montował bym jednak płasko bokiem bo jednak wibracje od drogi mogą mieć znacznie wyższe przyspieszenia tak sądzę.
Kot też jest Quattro

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 27 lip 2016, 09:15

Obiecałem fotki wiec wrzucam.

Komora wyglada tak
Obrazek

Elektrozawór jest na dole na dosc dlugim ramieniu wychodzi mniej wiecej w kierunku lampy ale po pierwsze jest pionowo do gory a po drugie mam dobry dostep do wymiany filtra fazy cieklej. Elektrozawór jest zamocowany tez bez cięcia i wiercenia nadwozia. Przypięty jest do wspornika dokręcanego do podłuznicy kierowcy do górnej śruby. Bez problemu zamontowałem go na zwykłych elementach montażowych od mocowania reduktora (dwa płaskowniki z otworami nieco podcięte i pozaginane)
Obrazek

Krociaki, reduktor i filtry fazy lotnej umieściłem dokładnie tak jak na fotce poniżej. Nic w kielichach nie wierciłem. Reduktor siedzi na jednym płaskowniku zagiętym w literę L i jest na dole zamocowany na jednej srubie ktora mocuje podłużnicę. Płaskownik ma zrobione wycięcie na przewod wspomagania (tak zeby idealnie przewod wspomy pozostał na swoim dotychczasowym ułożeniu).
Obrazek

Żeby nie walały mi się nigdzie przewody wodne od reduktora po komorze wyspawany został pod wymiar układ trójników z "kanalizacją" ze stali kwasoodpornej. Kanalizacja kończy sie tutaj gdzie widać na fotce i do tego podpinany jest reduktor. Wpięcie jest zrobione równolegle w nagrzewnicę. Bez tych rurek spawanych pod wymiar nie było mozliwości założenia osłon (tak żeby węże wodne nie ocierały o głowicę na dole lub nie leżały luzem na osłonach od góry)

Obrazek
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 27 lip 2016, 18:25

Całkiem nieźle to wygląda <okok>
Bugalon pisze:Bez tych rurek spawanych pod wymiar nie było mozliwości założenia osłon (tak żeby węże wodne nie ocierały o głowicę na dole lub nie leżały luzem na osłonach od góry)
Można, można ...kliknij na "LPG" u mnie w podpisie ;)

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 28 lip 2016, 08:38

Widziałem Twoją galerię Daniel wielokrotnie, niestety nie do końca mogłem z niej skorzystać. Pamiętaj, że mam Twina więc muszę mieć dostęp do obu połówek w celu regulacji cisnienia to raz. Po drugie mam duży elektrozawór, rozdzielający fazę ciekłą pomiędzy obie połówki Twina i musiałem jakoś sobie poradzić z wężologią do tego na sensownych promieniach co by nic nie załamać (montaż jaki jest u Ciebie mi to uniemożliwiaj) Po trzecie w przedlifcie układ wodny do zasilania nagrzewnicą chyba jest nieco inny a przynajmniej mój wygląda nieco inaczej bo mam webasto i zawór od niego i w innym miejscu robiłem cięcie przewodu od nagrzewnicy. Po czwarte mam przedliftowe przetwornice ksenonów, które dodatkowo zajmują w tym obszarze sporo miescia i ograniczają mocno pole manewru. Po piątek jak patrzyłem na przewody hamulcowe, to musiałbym je dośc pocno pogiąć, żeby włożyć za nie ten przewód wodny a tego zdecydowanie nie chciałem robic (nie wiem czy w przedlifcie czasem te przewody nie idą nieco bliżej kielicha niz w polifcie).

Co by jednak nie mówić, Twoja galeria bardzo mi pomogła po tym jak załozyłem ten temat (bo przecież jestem jego autorem)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 28 lip 2016, 09:12

Pytanie do posiadaczy poliftowych 3.7 (191kW) z barracudami: jakie dysze przy jakim ciśnieniu? Wychodzi mi na to, że 2.5 przy 1.1-1.2 powinny dać radę (a może nawet za dużo?).

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 lip 2016, 11:23

2,6 mm ale 2,5 też w zupełności wystarczy

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 28 lip 2016, 12:06

Dzięki.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 28 lip 2016, 12:06

krisker pisze:Pytanie do posiadaczy poliftowych 3.7 (191kW) z barracudami
115 czy 130nl?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 28 lip 2016, 13:29

Naturalnie że 115 :)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 lip 2016, 19:54

Też mam 115 rozwiercone na 2,5 mm i spokojnie się wyrabiają, z tym że na ciśnieniu 1,25 Bar.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 29 lip 2016, 07:22

Wczoraj rozwierciłem na 2,5 i mnożnik ładnie wychodzi, ale dla ciśnienia 1,05. Przy maksymalnym bucie spada do 1,01. Twin daje radę.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 29 lip 2016, 08:04

Twina do 3,7 dales ? :) Ambitniak - ja bym chyba do 3,7 dał jakieś Romano bo efekt podobny a dużo mniej kasy. Termicznie 3,7 spokojnie obrobi :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl