[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
Gazem sie katuje jak sie nie potrafi tego gazu wyregulować. nie powielaj tu czasem bredni że gaz do zapalniczek bo to tanie i ekologiczne paliwo co zupełnie dobrze daje rade.
Co do faktu że wielu nie wie co to nastawniki to prawda bo niby skąd jak sie nie znaja a to 1-3 sek tylko zgrzytnie se
Uzywki sa i nie sa loteria bo jak sie kupuje z allegro to wiadomo a jak z pewnego źródła jak ja to zupelnie inna sprawa.
Co do faktu że wielu nie wie co to nastawniki to prawda bo niby skąd jak sie nie znaja a to 1-3 sek tylko zgrzytnie se
Uzywki sa i nie sa loteria bo jak sie kupuje z allegro to wiadomo a jak z pewnego źródła jak ja to zupelnie inna sprawa.
Zacznijmy od tego, że gość co wydaje 300tyś na samochód w latach 90 oczekiwał, że ma jeździć. Ma robić kilometry. Jechał do serwisu na regularne przeglądy gwarancyjne po to by nie stracić gwarancji. Olej, płyny klocki itp.drookash pisze: I tak uważam, że większa część ludzi mających V8 jeździ i nie ma bladego pojęcia co to nastawniki...
Skończyła się gwarancja to miał zapewne na to wszystko wydmuchane o oleju zapewne zapomniał a do serwisu czy Heńka jechał wtedy kiedy się coś działo. Co teraz przekłada się na to co następuje.To jet temat rzeka ale w większości przypadków winę ponoszą poprzedni użytkownicy.
A co ma gaz do nastawnika ? Jak ten okropny, niedobry, morderca którym jest lpg może zabić ten nastawnik?drookash pisze: druga część katuje te silniki gazem
Gaz to do balonów Widziałeś biednego co ma swój balon ?
No i doszliśmy do sensu sprawy... silnik na gaz pracuje non-stop a więc zużywa się szybciej w osi czasu PB jest drogie więc mniej się jeździ... więc i lepsza kondycja silnika
No ale to tak z małym przymrużeniem oczka
Panowie... a mam taki pomysł.
Wielu z Was kupiło już napinacze z wielu źródeł (patrz : Inowrocław, ASO, Lubin itd...)
Może macie dokładne zdjęcia tych napinaczy by je wkleić ?
Szukam na ebayu - może trafi się taniej ori, szukam na alliexpress itd.. każda podróbka wygląda podobnie - bardzo podobnie do ORI. Z czystej ciekawości i może z chęci wyłonienia tego najmniej awaryjnego podrabianego...
No i doszliśmy do sensu sprawy... silnik na gaz pracuje non-stop a więc zużywa się szybciej w osi czasu PB jest drogie więc mniej się jeździ... więc i lepsza kondycja silnika
No ale to tak z małym przymrużeniem oczka
Panowie... a mam taki pomysł.
Wielu z Was kupiło już napinacze z wielu źródeł (patrz : Inowrocław, ASO, Lubin itd...)
Może macie dokładne zdjęcia tych napinaczy by je wkleić ?
Szukam na ebayu - może trafi się taniej ori, szukam na alliexpress itd.. każda podróbka wygląda podobnie - bardzo podobnie do ORI. Z czystej ciekawości i może z chęci wyłonienia tego najmniej awaryjnego podrabianego...
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
drookash, Juz ci spiesze z pomocą i powiem tak-marnujesz czas. Żadne podóby nie beda pewne i jest to loteria. Marcinek dobry człowiek w Boga wierzy pewnie to mu dał te lepszejsze
Inni niestety nie. Na Ebay nic nie ma innego te same złomy w innych cenach jedyne co to kupno w ASO DE pozwoli kilka stówek zaoszczedzic tym bardziej jak się ma kogos znajomego co ma wtyki itp
Inni niestety nie. Na Ebay nic nie ma innego te same złomy w innych cenach jedyne co to kupno w ASO DE pozwoli kilka stówek zaoszczedzic tym bardziej jak się ma kogos znajomego co ma wtyki itp
a ja powiem tak....dla pewności (lub raczej testów) jak bym kupił kolejny taki nastawnik, to wszystkie potencjalnie zagrożone wyciekiem miejsca na nastawniku uszczelnił bym pastą Reinza i spokój. Powinno pomóc, bo tam nie ma takiego ciśnienia żeby wywaliło paste...
trochę druciarstwo, ale :
1. i tak tego nie widać
2. jeśli się sprawdzi to zostaje kilka tysi w kieszeni
3. pomoże tylko w przypadku wycieku. jeśli stuka to mechanicznie jest lipa
4. zamiast dwóch nowych ori lepiej nowy silnik z dokumentacja w tej cenie.
Wywalice 6000zł na dwa nastawniki ale jak głowice wyglądają lub dół sinika to nikt nie wie i tu może być zonk
Apo ma udokumentowany silnik więc się nie martwi....a lepsze to niż wywalić tyle pieniędzy na dwa nastwniki które i tak po 50kkm zaczną stukać to już nie ten materiał i jakość jak kiedyś... wszystko i tak made in china
trochę druciarstwo, ale :
1. i tak tego nie widać
2. jeśli się sprawdzi to zostaje kilka tysi w kieszeni
3. pomoże tylko w przypadku wycieku. jeśli stuka to mechanicznie jest lipa
4. zamiast dwóch nowych ori lepiej nowy silnik z dokumentacja w tej cenie.
Wywalice 6000zł na dwa nastawniki ale jak głowice wyglądają lub dół sinika to nikt nie wie i tu może być zonk
Apo ma udokumentowany silnik więc się nie martwi....a lepsze to niż wywalić tyle pieniędzy na dwa nastwniki które i tak po 50kkm zaczną stukać to już nie ten materiał i jakość jak kiedyś... wszystko i tak made in china
to nie jest zwykły napęd...to
Martin - dzięki za fotki. Dołączam do swojego archiwum.
Tak - Apo ma silnik pewny. Ja mam pewny przebieg ale wiem, ze ktoś łapy w silnik wsadzał - wiele na to wskazuje. Ogarnąłem masę w tym silniku i nie zamierzam mu odpuścić
Co do jakości z ASO... wydałem 1540PLN na 4 listwy dolne do drzwi S6 i... tylne weszły pięknie, a przednie miały 2cm krzywizny. Listwy do S6 są grube, metalowo-gumowe... nie ma szans tego naciągnąć by weszło ! Oddałem... jakość fatalna ! Stare były lepiej wykonane niż te nowe
Więc... jeśli dzisiejsze nastawniki są takie same.. ja podziękuję Wolę wydać na co innego.
Tak - Apo ma silnik pewny. Ja mam pewny przebieg ale wiem, ze ktoś łapy w silnik wsadzał - wiele na to wskazuje. Ogarnąłem masę w tym silniku i nie zamierzam mu odpuścić
Co do jakości z ASO... wydałem 1540PLN na 4 listwy dolne do drzwi S6 i... tylne weszły pięknie, a przednie miały 2cm krzywizny. Listwy do S6 są grube, metalowo-gumowe... nie ma szans tego naciągnąć by weszło ! Oddałem... jakość fatalna ! Stare były lepiej wykonane niż te nowe
Więc... jeśli dzisiejsze nastawniki są takie same.. ja podziękuję Wolę wydać na co innego.
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !