części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 30 sie 2016, 18:39

Ile masz na wolnych w bloku 93 kratka 3 i 4? Na logu widać -6 i -10 pod delikatnie podniesionymi obrotami

W bloku 90 bank 1 nastawnik troszkę za mało się wyciąga i masz tylko 20st, drugi jest ok. Rozrząd będziesz miał lekko do poprawy bo około 1 ząbek.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Gość

Post autor: Gość » 30 sie 2016, 18:53

krisker pisze:Nowy nastawnik wychyla mi się tyle co stary - 13-14 stopni KW.
Nie wiem czy 3.7 tak ma ale nie trza loga dynamicznego by sprawdzić wychył nastawnika. Mój ma dokładnie te sama wartośc zgodną z tym silnikiem.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 30 sie 2016, 19:14

krisker pisze:Nowy nastawnik wychyla mi się tyle co stary - 13-14 stopni KW. Terkocze jak terkotało. Czyli nie zawsze przyczyną terkotki są nastawniki (chociaż w większości pewnie tak).
skorzystaj z gwarancji
bądź sobą, wariatów też lubią

zegar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 25 lip 2015, 11:49
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: zegar » 30 sie 2016, 19:25

krzychu22.p1i pisze:Ile masz na wolnych w bloku 93 kratka 3 i 4? Na logu widać -6 i -10 pod delikatnie podniesionymi obrotami

W bloku 90 bank 1 nastawnik troszkę za mało się wyciąga i masz tylko 20st, drugi jest ok. Rozrząd będziesz miał lekko do poprawy bo około 1 ząbek.
Aj moj błąd, zrobiłem zdjecie nie tej grupy co trzeba.
W logu 93 na wolnych mam -6 i -10.

Czyli ten ktory sie malo wyciaga moze byc do wymiany czy jest opcja ze drugi tez stuka?
Mozna to okreslic ktory jest do wymiany? lewy prawy?

rozrzad robilem po zakupie, moze cos zle poskladali, beda wyciagac nastawnik to powiem zeby ustawili jak trzeba.

Gość

Post autor: Gość » 30 sie 2016, 22:05

to juz troche sporo...

zegar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 25 lip 2015, 11:49
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: zegar » 31 sie 2016, 00:42

czy z moich logow mozna okreslic ktory nastawnik jest do wymiany?
Historia pojazdu po VIN - PW

Gość

Post autor: Gość » 31 sie 2016, 06:10

Chyba niebardzo, Jak go słychać to na słuch go okreslisz.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 31 sie 2016, 07:42

preston81 pisze:skorzystaj z gwarancji
Przecież widać, że to nie problem z nastawnikiem...
Apophis pisze:Nie wiem czy 3.7 tak ma ale nie trza loga dynamicznego by sprawdzić wychył nastawnika. Mój ma dokładnie te sama wartośc zgodną z tym silnikiem.
Pisałeś gdzieś przecież, że wychyla Ci się na 21 <awantura> Poza tym na drugim mam 17, więc o co chodzi? W 3.7 w D3 nastawniki faktycznie wychylają się o 13 stopni (wg SSP 282 w silniku BFL), ale nie mogę znaleźć informacji o starszych modelach.

Gość

Post autor: Gość » 31 sie 2016, 11:31

W moim sie nie wychylał bo nie logowałem go-logowałem kilka innych ósemek w okolicy to pewnie o tamto chodziło.

Trza jednoznacznie ustalić o ile się ma wychylać w 3.7 bo na 80% 10stopni mniej jak w 4,2 jesli cos pokazuje inaczej to jest be.

No ale nastawników do 3.7 w zamienniku nie ma i jesli ktos jak jeden nasz kolega w D3 miał zamienniki to nie beda pracowały dobrze i tak tez byo.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 31 sie 2016, 12:10

Apophis pisze:Trza jednoznacznie ustalić o ile się ma wychylać w 3.7 bo na 80% 10stopni mniej jak w 4,2 jesli cos pokazuje inaczej to jest be.
No to zerknij proszę ile masz u siebie. Z tego co mi wiadomo nie musisz nawet jeździć - wystarczy sprawdzić grupę 090 zaraz po odpaleniu na zimnym silniku.

Gość

Post autor: Gość » 31 sie 2016, 12:19

13-14 wczoraj sprawdzałem u szeryfa.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 31 sie 2016, 12:46

Może jeszcze ktoś z 3.7 40V z D2 FL?

Skąd więc do licha 17KW?? Jakby było mniej, to jeszcze jasne, ale więcej?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 31 sie 2016, 21:11

krisker pisze:Może jeszcze ktoś z 3.7 40V z D2 FL?
U mnie podobnie jak u Maćka.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 01 wrz 2016, 07:30

Cholera, czyli problem mam teraz nie z lewą, a z prawą stroną. Macie jakieś pomysły dlaczego jest za dużo?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 07 wrz 2016, 16:43

Noo i mnie dopadło. Kropelki oleju na pasku strona kierowcy mada faka.

Problem podciekającego dotyczy tylko strony kierowcy czy też się interesować oboma dla świętego spokoju??
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl