części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Problem z mocą na PB oraz na LPG

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 01 wrz 2016, 08:35

Polecany na forum tzn ?

Jeżeli nie ogarnie mi tego auta gazownik z Siedlec, będę zmuszony wyruszyć w Polskę, bo na prawdę nie chcę się z tym autem rozstawać ;(

Kogo polecacie ?
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Problem z moca A8 na PB oraz na LPG -

Post autor: krisker » 01 wrz 2016, 09:11

shark5856 pisze:Gaz do regulacji.. Pierwszy gazownik niby gaz wyregulował. Jednak od pierwszego wduszenia gazu czuć, że auto nie ma takiej mocy jak miało.. Zawróciłem się, przedstawiam sprawę, gość podpina pod komputer i mówi, że mapy się pokrywają z tymi na benzynie i z jego strony jest wszystko ok.
<boisie>

Dobry spec. Ciekawe czy skasował korekty benzynowe (i sprawdził, czy są właściwe), zebrał mapę benzyny i dopiero ustawiał LPG...
shark5856 pisze:Moc na benzynie pogorszyła się o 50% i teraz czy PB czy LPG to jeden i ten sam syf..
I znowu: jakie są korekty? Źle ustawiony gaz ma wpływ na jazdę na benzynie (przynajmniej na krótkich odcinkach po przełączeniu).
shark5856 pisze:Auto cięzko odpala.. za 3 razem i to muszę trzymać zeby dłuzej krecił
Tu również przyczyną może być źle ustawiony gaz lub usterka reduktora/wtrysków gazowych.

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 01 wrz 2016, 09:17

Niestety nie powiem Ci tego... Tak jak mówiłem 6 września jadę do polecanego gościa z Siedlec. Daleki kumpel miał niemalże identyczne objawy jak u mnie z Nissanem Murano 5.7l. Też objeździł sporo mechaników i jeden zwalał na benzynę, że to cewki - moduły, świece, może przewody itd dalej.. Pojechał do tego gazownika z SDL i okazało się, że ten gaz popierdzielił pracę benzyny, po prostu rozregulowując komputer silnika;p

EDIT :

No właśnie teraz jak już tak 2 dni jeździłem na benzynie ( bo teraz stoi w serwisie z rozrządem) to auto jakby się trochę poprawiło, ma ciąg i czuć tę moc ale bez hamownii i tak się nie obejdzie ;)
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 01 wrz 2016, 09:22

Wystarczy wgląd w VAGa - stan rozrządu i korekt da informację o ogólnym stanie silnika. Zakładając, że na benzynie jest wszystko OK, to ECU i tak potrzebuje trochę czasu, żeby zbić to, co nabiło się podczas jazdy na gazie. Można to zrobić od razu VAGiem (kasowanie błędów kasuje korekty).

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 01 wrz 2016, 09:23

ale mówisz o kasowaniu błędów w silniku ? sterownik 01.. I to niby czyści ECU ?

A czy Waszym zdaniem od 0 do 100 opóźnienie w czasie o sekundę jest powodem do zmartwienia się ? Bo jak dla mnie to chyba raczej tak ;D i to mówię o efekcie na PB
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 01 wrz 2016, 10:29

Tak, kasowanie błędów w silniku (nawet jak ich nie ma) kasuje korekty. Przed skasowaniem zerknij na grupę 032. Po skasowaniu powinny być tam same zera. Do takich zastosowań można używać również ELM327 na bluetooth.

Sekunda różnicy do setki to nie dużo, ale pomiaru należałoby dokonać przy użyciu czegoś innego niż stoper i prędkościomierz. No i na pewno nie jeden raz.

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 01 wrz 2016, 10:51

O proszę w takim razie dzisiaj jak odbiorę autko to na pewno skasuję błędyu i odczytam kanał 32.

Oczywiście co od serwisu to miałem chwilę zaćmienia. Wiadomo, że chodzi o sympatyka A8 FOSS ;]
Pozdrawiam ;)

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 01 wrz 2016, 22:12

shark - spec z Siedlec to chodzi Ci o Marcina Kowalskiego ? Bo jak tak to ja u niego byłem kilka razy z gazem, polecam gościa <okok>

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 01 wrz 2016, 22:23

Zobaczcie jak serwis ustawił rozrząd ;D kwota 450zł

reklamować ?


Obrazek

Gunner - tak dokładnie do niego ;) stronka na face ; https://www.facebook.com/PHU-Mk-Car-Mar ... age_bubble

Mam kurna mały problem ... w vcds na kanale 01 błędów zero.. a auto jak przelacze na D badz R trzęsie się jakby znowu było wypadanie zapłonów.. Mowimy o benzynie...

aaa.. i wogóle mam dziwne wrażenie, auto chodzi na benzynie wyłączony mam gaz z przycisku a jak maskę podniosę to słyszę jak chodzą wtryski od gazu... ;/
Pozdrawiam ;)

Gość

Post autor: Gość » 02 wrz 2016, 04:55

Masz ten rozrząd na granicy normy-szeryf mi lepiej ustawił bez zwalania ryjka :]

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 02 wrz 2016, 07:29

Te korekty to chwilę po skasowaniu? Pojeździj trochę na benzynie i sprawdź znowu.

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 02 wrz 2016, 08:23

Mi też ponoć ryja nie zdejmowali ;/ ale 450 zł za robotę wzięli.. pójdę do nich i niech poprawiają.

Te korekty są na chwile po skasowaniu.. Czyli mam rozumieć, że najpierw trzeba trochę pojeździć a później sprawdzić rozrząd ?
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 02 wrz 2016, 08:24

Rozrząd się nie zmieni po jeździe, ale korekty tak. Ile było przed skasowaniem w grupie 032?

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 02 wrz 2016, 08:34

Kurna nie zrobiłem fotki ;)

lece z pamięci :

Adaption Idle Bank 1 Sensor 1 : 8.7%
Adaption Partial Bank 1 Sensor 1 : 4,6%
Adaption Idle Bank 2 Sensor 1 : - 7,5%
Adaption Partial Bank 2 Sensor 1 : nie pamiętam ;]
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 02 wrz 2016, 08:39

Szału nie ma. Tak jak pisałem - pojeździj jakiś czas na benzynie i sprawdź ponownie grupę 032.

Co do wtrysków gazowych - raczej mało prawdopodobne. Poza tym często gazowe są cichsze niż benzynowe, więc łatwo pomylić. Gaz można dość łatwo wykluczyć, tylko trzeba kilka rzeczy zrobić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl