części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 17 wrz 2016, 22:03

methanex pisze:co jeszcze np.
W tym miejscu może hałasować kolektor ssący (klapy). Też tak mam i nie bardzo rozumiem przyczynę, ale u mnie z pewnością to to.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 wrz 2016, 22:09

zegar pisze:Więc rozrząd ok?
Byłoby ok jakbyś miał 0 i 0 a tak jest tak sobie ...więc nie zachwalałbym dnia przed zachodem słońca ;)
methanex pisze:co jeszcze np.
...wspomniany alternator i wisko, rolki na pasku osprzętu pompa wody, rolki paska rozrządu, sam pasek rozrządu (może trze o obudowę), pompa olejowa a nawet wałki rozrządu

lukstorpeda
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 07 cze 2015, 11:16
Lokalizacja: Malbork

Post autor: lukstorpeda » 18 wrz 2016, 00:33

zegar pisze:"pochwale się" .....
wymienilem jeden nastawnik, ten ktory sie w zasadzie rozleciał.
Kupiłem od Pana z Inowrocka, niby zapewniał, że odsetek zwrotow napinaczy to u niego 1%, jak jest naprawdę nie wiem. Powiedział ze jest ich tak pewny, że jest w stanie zwrócić mi ja jego wymiane 200 zł jeśli coś w ciągu trzech miesięcy będzie nei tak.
Wymieniłem, jeszcze coś strzela przy odpaleniu po nocy, nie mialem czasu sprawdzić czy ten nowy i może nowy nie domaga...
stary był w takiej rozsypce, że wałek ssący przeskoczył o jeden ząbek.
zalogowałem też vcds, nowy się wyciąga do -20 a ten stary po drugiej stronie do -25.
nie wiem czy on sie jeszcze ułoży czy już jest początek jego końca.
rozrząd ustawiony na blokadach, na vcds wartości -5 i -8
do tego komlet nowych uszczelek, simeringow na walki, i nowych srob do trzymania wałków.
auto jak nei jechało tak nie jedzie <bezradny>
wszystko było robiłem u siebie pracy w aso, koledzy maja pojecie o pojeciu, jednak na brak mocy pomysłu jeszcze nie maja. <bezradny>
Lancuch wymieniles ??

zegar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 25 lip 2015, 11:49
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: zegar » 18 wrz 2016, 08:35

Łańcuch też wymieniłem.
Rozrząd pierwotnie był na -5 -10, po ponownym ustawieniu na -5 -8, wszystko na blokadach, wiec nie wiem jak dojść do zera, na oko krecic zeby bylo zero??
Historia pojazdu po VIN - PW

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 wrz 2016, 08:51

ok jakbyś miał 0 i 0 a tak jest tak sobie
A nie ma czasen jakis widełek w ustawieniu? Np. Max na + / - 8 ?
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 wrz 2016, 10:15

widełki masz wielkie ale producent aut .. przewaga dzięki technice ..chroni tyły
zera może są problematyczne do uzyskania ale w granicach 2-3 jak najbardziej

lukstorpeda
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 07 cze 2015, 11:16
Lokalizacja: Malbork

Post autor: lukstorpeda » 18 wrz 2016, 10:31

zegar pisze:Łańcuch też wymieniłem.
Rozrząd pierwotnie był na -5 -10, po ponownym ustawieniu na -5 -8, wszystko na blokadach, wiec nie wiem jak dojść do zera, na oko krecic zeby bylo zero??
Musisz wziac takze pod uwage , ze bez wymiany kół zębatych teoretycznie nie bedziesz w stanie nigdy uzyskac nominalnych parametrow poniewaz koła takze sie zuzywaja ale na pewno jest jakas tolerancja dopuszczalna . nie ma raczej mozliwosci zeby bylo sztywno na 0

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 18 wrz 2016, 11:15

Sprawne nastawniki, ustawienie idealnie walu na blokade, walkow na znaki zgodnie z instrukcja wymienic pasek na zluzowanych kolach i 0.0 musza byc.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

zegar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 25 lip 2015, 11:49
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: zegar » 18 wrz 2016, 11:24

To może brak możliwości uzyskania zer na rozrządzie spowodowana jest zużyciem się silnika...
Nastawniki sprawne, rozrząd na blokadach, paski rolki itp wszystko nowe, a zera sa przynajmniej dla mnie nieosiagalne.
Historia pojazdu po VIN - PW

Gość

Post autor: Gość » 18 wrz 2016, 11:25

A może wstepne napięcie paska hm??

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 wrz 2016, 11:37

Do idealnego ustawienia zostaje ewentualnie oscylosckop...
to nie jest zwykły napęd...to

zegar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 25 lip 2015, 11:49
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: zegar » 18 wrz 2016, 11:40

a Wy koledzy jak macie u siebie? Wszyscy na zerach jezdzicie?
Historia pojazdu po VIN - PW

Gość

Post autor: Gość » 18 wrz 2016, 11:41

Ja nie ale to wina lenistwa bo nam sie nie chciało zwalac ryjka. mam jakies -4i-7 obecnie oczywiście na prace silnika nie ma to najmniejszego wpływu.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 wrz 2016, 11:44

Ja u sibie mam dziwnie, bo po odaleniu mam 0-0 ale pozniej jakos ustawia sie na +5/-4 <bezradny> albo ja cos nie tak "pacze" <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 18 wrz 2016, 11:45

to troche spory rozrzut miedzy bankami masz...

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl