Panowe duzo pisane jest na forum na temat wibracji.
Potemcjalne przyczyny:
-tarcze
-polosie
-sprzeglo hydrokinetyczne
-luzy na zawieszeniu
-wał napedowy
-przegub wewnetrzny
-felgi
Panowie od czego zaczac, wibracje sa malutkie i wystepuja przy 80-100km/h stan mojego auta wyglada tak:
-hamulce halasuja przy ostrym dlugim hamowaniu tarcze przod jak nowe klocki sie koncza,tył duzy rant klocki jak nowe.
-minimalnie praktycznie nie slychac przegubu przy lewym skrecie , bedzie to zrobione na lato
-wal bez luzow
-skrzynia pracuje bardzo dobrze
-fegi proste wywazone
Dodam ze czasami kierownica wibruje i widocznie drży
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wibracje kierownicy oraz karoseri.
Mialem w poprzednim audi identyczna sytuacje TYLKO przy 110-120kmh i jednak kolo bylo niewywazone.raftor pisze:Panowie od czego zaczac, wibracje sa malutkie i wystepuja przy 80-100km/h stan mojego auta wyglada tak:
Ja bym najpierw zamienil kola: tyl z przodem. najszybcieje pewnie to mozna sprawdzic
Może zaczni od Hamulców. Sprawdź czy zaciski nie za pieczone kup nowe klocki, wyczysc dokladnie piastę. Tył jeśli tarcze śmietnik to powinno się wymieniać kompletem od razu razem z klockami. Kto wymienia ame klocki jeśli widać ze tarcze juz umierają?
Końcówki drążków, drążki kierownicze sprawdź.
Ogólnie to ciężki temat..ja tez walccze juz prawie rok i nadal nie wiem o co chodzi a juz dużo wymienlem
Końcówki drążków, drążki kierownicze sprawdź.
Ogólnie to ciężki temat..ja tez walccze juz prawie rok i nadal nie wiem o co chodzi a juz dużo wymienlem

to nie jest zwykły napęd...to
Zawieszenie oki bo nowe
Mam jeszcze dystanse 25 mm tyl 20 przod
Najgorsze jest to ze siedze w wawie teraz i nie mam juz czasu dlubac i sprawdzac
Tarze tyl z klockami zrobie na 100%
Nie wiem co z przodem kupie same klocki okaze sie ze tarcze lipa i znowu klocki tarcze
No chyba ze zdecyduje sie na swapa s8 to juz bede mial temat hamulcow z glowy
Mam jeszcze dystanse 25 mm tyl 20 przod
Najgorsze jest to ze siedze w wawie teraz i nie mam juz czasu dlubac i sprawdzac
Tarze tyl z klockami zrobie na 100%
Nie wiem co z przodem kupie same klocki okaze sie ze tarcze lipa i znowu klocki tarcze
No chyba ze zdecyduje sie na swapa s8 to juz bede mial temat hamulcow z glowy
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Sprawdz bicie zegarem na tarczach i będzie wszystko wiadomo
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Zdejmij na probe dystanse. Byl identyczny temat i wlasnie one byly problemem. Mozesz to sprawdzic bez zadnych kosztow. A do kompletu problemow dodaj lozysko do sprawdzenia.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Ok to plan działania jest taki że :
-zmieniam heble tył tarcze+ klocki
-klocki przód bo i tak trzeba ew zawiozę tarcze do sprawdzenia przednie
-zdejme dystanse i sprawdze jak to wygląda bez nich, choć nie ukrywam że auto bez dystansów wygląda jak qupa wiec ew inne będę musiał zakupić w poprzedniej a8 miałem tylko na tyle HR teraz mam noł nejmy tez alu przelotowe.
generlanie przydałby się temat podwieszony o wibracjach i drganiach jak sprawdzić poszczególne podzespoły bo to czesty problem w d2 d3
-zmieniam heble tył tarcze+ klocki
-klocki przód bo i tak trzeba ew zawiozę tarcze do sprawdzenia przednie
-zdejme dystanse i sprawdze jak to wygląda bez nich, choć nie ukrywam że auto bez dystansów wygląda jak qupa wiec ew inne będę musiał zakupić w poprzedniej a8 miałem tylko na tyle HR teraz mam noł nejmy tez alu przelotowe.
generlanie przydałby się temat podwieszony o wibracjach i drganiach jak sprawdzić poszczególne podzespoły bo to czesty problem w d2 d3