Panowe duzo pisane jest na forum na temat wibracji.
Potemcjalne przyczyny:
-tarcze
-polosie
-sprzeglo hydrokinetyczne
-luzy na zawieszeniu
-wał napedowy
-przegub wewnetrzny
-felgi
Panowie od czego zaczac, wibracje sa malutkie i wystepuja przy 80-100km/h stan mojego auta wyglada tak:
-hamulce halasuja przy ostrym dlugim hamowaniu tarcze przod jak nowe klocki sie koncza,tył duzy rant klocki jak nowe.
-minimalnie praktycznie nie slychac przegubu przy lewym skrecie , bedzie to zrobione na lato
-wal bez luzow
-skrzynia pracuje bardzo dobrze
-fegi proste wywazone
Dodam ze czasami kierownica wibruje i widocznie drży
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wibracje kierownicy oraz karoseri.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 263
- Rejestracja: 10 paź 2016, 21:34
- Lokalizacja: Wroclaw
Mialem w poprzednim audi identyczna sytuacje TYLKO przy 110-120kmh i jednak kolo bylo niewywazone.raftor pisze:Panowie od czego zaczac, wibracje sa malutkie i wystepuja przy 80-100km/h stan mojego auta wyglada tak:
Ja bym najpierw zamienil kola: tyl z przodem. najszybcieje pewnie to mozna sprawdzic
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Może zaczni od Hamulców. Sprawdź czy zaciski nie za pieczone kup nowe klocki, wyczysc dokladnie piastę. Tył jeśli tarcze śmietnik to powinno się wymieniać kompletem od razu razem z klockami. Kto wymienia ame klocki jeśli widać ze tarcze juz umierają?
Końcówki drążków, drążki kierownicze sprawdź.
Ogólnie to ciężki temat..ja tez walccze juz prawie rok i nadal nie wiem o co chodzi a juz dużo wymienlem
Końcówki drążków, drążki kierownicze sprawdź.
Ogólnie to ciężki temat..ja tez walccze juz prawie rok i nadal nie wiem o co chodzi a juz dużo wymienlem

to nie jest zwykły napęd...to
Zawieszenie oki bo nowe
Mam jeszcze dystanse 25 mm tyl 20 przod
Najgorsze jest to ze siedze w wawie teraz i nie mam juz czasu dlubac i sprawdzac
Tarze tyl z klockami zrobie na 100%
Nie wiem co z przodem kupie same klocki okaze sie ze tarcze lipa i znowu klocki tarcze
No chyba ze zdecyduje sie na swapa s8 to juz bede mial temat hamulcow z glowy
Mam jeszcze dystanse 25 mm tyl 20 przod
Najgorsze jest to ze siedze w wawie teraz i nie mam juz czasu dlubac i sprawdzac
Tarze tyl z klockami zrobie na 100%
Nie wiem co z przodem kupie same klocki okaze sie ze tarcze lipa i znowu klocki tarcze
No chyba ze zdecyduje sie na swapa s8 to juz bede mial temat hamulcow z glowy
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Sprawdz bicie zegarem na tarczach i będzie wszystko wiadomo
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Zdejmij na probe dystanse. Byl identyczny temat i wlasnie one byly problemem. Mozesz to sprawdzic bez zadnych kosztow. A do kompletu problemow dodaj lozysko do sprawdzenia.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Ok to plan działania jest taki że :
-zmieniam heble tył tarcze+ klocki
-klocki przód bo i tak trzeba ew zawiozę tarcze do sprawdzenia przednie
-zdejme dystanse i sprawdze jak to wygląda bez nich, choć nie ukrywam że auto bez dystansów wygląda jak qupa wiec ew inne będę musiał zakupić w poprzedniej a8 miałem tylko na tyle HR teraz mam noł nejmy tez alu przelotowe.
generlanie przydałby się temat podwieszony o wibracjach i drganiach jak sprawdzić poszczególne podzespoły bo to czesty problem w d2 d3
-zmieniam heble tył tarcze+ klocki
-klocki przód bo i tak trzeba ew zawiozę tarcze do sprawdzenia przednie
-zdejme dystanse i sprawdze jak to wygląda bez nich, choć nie ukrywam że auto bez dystansów wygląda jak qupa wiec ew inne będę musiał zakupić w poprzedniej a8 miałem tylko na tyle HR teraz mam noł nejmy tez alu przelotowe.
generlanie przydałby się temat podwieszony o wibracjach i drganiach jak sprawdzić poszczególne podzespoły bo to czesty problem w d2 d3