części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wibracje kierownicy oraz karoseri.

Motostacja

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wibracje kierownicy oraz karoseri.

Post autor: Motostacja » 15 paź 2016, 21:52

Panowe duzo pisane jest na forum na temat wibracji.

Potemcjalne przyczyny:
-tarcze
-polosie
-sprzeglo hydrokinetyczne
-luzy na zawieszeniu
-wał napedowy
-przegub wewnetrzny
-felgi

Panowie od czego zaczac, wibracje sa malutkie i wystepuja przy 80-100km/h stan mojego auta wyglada tak:
-hamulce halasuja przy ostrym dlugim hamowaniu tarcze przod jak nowe klocki sie koncza,tył duzy rant klocki jak nowe.
-minimalnie praktycznie nie slychac przegubu przy lewym skrecie , bedzie to zrobione na lato
-wal bez luzow
-skrzynia pracuje bardzo dobrze
-fegi proste wywazone

Dodam ze czasami kierownica wibruje i widocznie drży

TommyA8L
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 264
Rejestracja: 10 paź 2016, 21:34
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: TommyA8L » 16 paź 2016, 12:36

raftor pisze:Panowie od czego zaczac, wibracje sa malutkie i wystepuja przy 80-100km/h stan mojego auta wyglada tak:
Mialem w poprzednim audi identyczna sytuacje TYLKO przy 110-120kmh i jednak kolo bylo niewywazone.
Ja bym najpierw zamienil kola: tyl z przodem. najszybcieje pewnie to mozna sprawdzic

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 paź 2016, 12:56

Może zaczni od Hamulców. Sprawdź czy zaciski nie za pieczone kup nowe klocki, wyczysc dokladnie piastę. Tył jeśli tarcze śmietnik to powinno się wymieniać kompletem od razu razem z klockami. Kto wymienia ame klocki jeśli widać ze tarcze juz umierają?

Końcówki drążków, drążki kierownicze sprawdź.

Ogólnie to ciężki temat..ja tez walccze juz prawie rok i nadal nie wiem o co chodzi a juz dużo wymienlem <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Motostacja

Post autor: Motostacja » 16 paź 2016, 15:00

Zawieszenie oki bo nowe

Mam jeszcze dystanse 25 mm tyl 20 przod

Najgorsze jest to ze siedze w wawie teraz i nie mam juz czasu dlubac i sprawdzac

Tarze tyl z klockami zrobie na 100%

Nie wiem co z przodem kupie same klocki okaze sie ze tarcze lipa i znowu klocki tarcze

No chyba ze zdecyduje sie na swapa s8 to juz bede mial temat hamulcow z glowy

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 16 paź 2016, 20:47

Sprawdz bicie zegarem na tarczach i będzie wszystko wiadomo
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 16 paź 2016, 21:15

Zdejmij na probe dystanse. Byl identyczny temat i wlasnie one byly problemem. Mozesz to sprawdzic bez zadnych kosztow. A do kompletu problemow dodaj lozysko do sprawdzenia.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Motostacja

Post autor: Motostacja » 17 paź 2016, 18:18

Ok to plan działania jest taki że :

-zmieniam heble tył tarcze+ klocki
-klocki przód bo i tak trzeba ew zawiozę tarcze do sprawdzenia przednie

-zdejme dystanse i sprawdze jak to wygląda bez nich, choć nie ukrywam że auto bez dystansów wygląda jak qupa wiec ew inne będę musiał zakupić w poprzedniej a8 miałem tylko na tyle HR teraz mam noł nejmy tez alu przelotowe.


generlanie przydałby się temat podwieszony o wibracjach i drganiach jak sprawdzić poszczególne podzespoły bo to czesty problem w d2 d3

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl