części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 09 3.0TDI ] Adaptacja zawieszenia


Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 24 paź 2016, 16:50

Nie no z łącznikami można szybko to zrobić ale z kanałem... :P chociaż w moich muszę zdejmować przegubik, w Twoich jest trochę prościej z tego co widziałem :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 24 paź 2016, 17:23

jaka ma byc ta wysokość na dynamic???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 24 paź 2016, 17:38

Nie mierzy się na Dynamic tylko na Auto musisz ustawić i robić z danych fabrycznych.

416 przód i 398 tył (od osi)

Według zeszytu zawieszenia Dynamic opada o 20mm.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 paź 2016, 17:54

drago_o pisze:Nie no z łącznikami można szybko to zrobić ale z kanałem... :P chociaż w moich muszę zdejmować przegubik, w Twoich jest trochę prościej z tego co widziałem :D
No ale chyba kalibracja zawieszenia nie polega na regulowaniu łączników... prawda? <faktycznie>
dracus6662 pisze:jaka ma byc ta wysokość na dynamic ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
No weź... tyle się tu udzielasz i nie wiesz? :)

W zawieszeniu komfortowym na postoju pozycja Dynamic to -20mm od pozycji Comfort.
W zawieszeniu sportowym na postoju pozycja Dynamic = Comfort.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 24 paź 2016, 18:19

No ale chyba kalibracja zawieszenia nie polega na regulowaniu łączników... prawda?
A wlasnie mialem to dopisac. Ze taka regulacja to przy sprawnym i ustawionym zawieszeniu :P ale pomyslalem ze to oczywiste :D w razie problemow wiadomo najpierw komputer i nas to nie ominie ;)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Immo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 63
Rejestracja: 29 sty 2013, 13:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Immo » 24 paź 2016, 19:02

FOSS pisze:No masz możliwość kodowania ale nie licz na 20mm samym kodowaniem :)
Wtrącę swoje 3 grosze, u mnie na zawieszeniu sport samym kodowaniem mogę regulować wysokość w zakresie -25 do +20mm (testowane). Oczywiście po każdej zmianie kalibracja i stoi zgodnie z nowymi nastawami :)

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 24 paź 2016, 19:25

ja mam takie pytanko czy po obniżeniu zawieszenia o przykładowo 20mm przez VCDS będzie zapamiętane na stałe w sterowniku? ,czy po odłączeniu aku na kilka godzin auto powróci do ustawień fabrycznych zawieszenia?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 24 paź 2016, 20:09

Zostanie zapamietane. W innym wypadku kazdorazowe dluzsze odlaczenie aku by bam rozstrajalo zawieszenie :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 04 lis 2016, 06:12

po walkach i zmianie kodowania na zera z jedynkami :P udało mi sie opuścić koczkodana z 416 przód na 390,385

ale tył został ujowo bo 398, 390

auto wyglada niby fajniej jak doopa na równi alee pewnie zle sie bedzie prowadzić

więc teraz jak to widzicie ?

Przód pod serie na DYNAMIC

lewe z 390 na 396----- 6mm do góry

prawe z 385 na 396----- 11mm do góry

Tył pod serie na DYNAMIC

lewe z 398 na 376 ---- 22mm nizej

prawe z 390 na 376 ----- 14mm niżej

Powiem wam że nie wiadomo czemu bez zmiany kodowania a było ori 00150010 [czy jakos tak bo mam na kartce w garazu zapisane] nie mogłem opuscic amorów z przodu

samochód przyjął ze 416 i 398 to pozycja dynamic i mordowałem sie z nim az zmieniłem kodowanie

z tego co pamiętam to 5 oznaczało 0 a 0 oznaczało -25mm nie wiem czy to zakres regulacji w kazdym razie auto opadło na mordke troszke

jutro walka ciag dalszy

pomierze na AUTO wysokości zapodam i mam nadzieję że będzie ładnie równo

a nie koczkodan znowu sie zrobi normalnie masakra ale rozumiem ze w tych zakresach co trzeba podregulować komputer przyjmie chyba bo przeważnie wyglada to tak że jak przód wpisze to tył się akceptuje raczej bez klopotu i nie wyskakuje INVALID

Jezeli macie jakies sugestie pomocne to podpowiedzcie bo juz dzis 2 dzien w tym garazu kwitne z ustawianiem koczkodana :P

[ Dodano: 2016-10-24, 23:22 ]
FOSS pisze:W zawieszeniu sportowym na postoju pozycja Dynamic = Comfort.
w twoim przypadku to raczej = asfalt ;)

[ Dodano: 2016-11-04, 06:03 ]
wyszło piepszone szydło z worka !!!!!!!!!!!!!

nie mogłem opuscic przodu do ideału bo czujnik opierał o plastik nadkola z lewej strony bo spinki brak i sterczał plastik czujka zapierała sie o niego.

[ Dodano: 2016-11-04, 06:12 ]
1 ile można bezpiecznie dla comfortowego zawieszenia obnizyc A8 ?

2 czy mo montazu zestawu obnizajacego trzeba kalibrować zawieszenie?

3 czy zaistnieje zjawisko że po założeniu zestawu obnizajacego auto podniesie sie do góry zamiast opasć?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 05 lis 2016, 10:09

1 . Na glebę
2. Jeśli są regulowane to nie
3. Jak odwrotnie zamontujesz dźwigienki czujnika (zamiast wychylona do przodu to do tyłu)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl