[D3 09 3.0TDI ] Adaptacja zawieszenia
Nie no z łącznikami można szybko to zrobić ale z kanałem... chociaż w moich muszę zdejmować przegubik, w Twoich jest trochę prościej z tego co widziałem
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
jaka ma byc ta wysokość na dynamic???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Nie mierzy się na Dynamic tylko na Auto musisz ustawić i robić z danych fabrycznych.
416 przód i 398 tył (od osi)
Według zeszytu zawieszenia Dynamic opada o 20mm.
416 przód i 398 tył (od osi)
Według zeszytu zawieszenia Dynamic opada o 20mm.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No ale chyba kalibracja zawieszenia nie polega na regulowaniu łączników... prawda?drago_o pisze:Nie no z łącznikami można szybko to zrobić ale z kanałem... chociaż w moich muszę zdejmować przegubik, w Twoich jest trochę prościej z tego co widziałem
No weź... tyle się tu udzielasz i nie wiesz?dracus6662 pisze:jaka ma byc ta wysokość na dynamic ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
W zawieszeniu komfortowym na postoju pozycja Dynamic to -20mm od pozycji Comfort.
W zawieszeniu sportowym na postoju pozycja Dynamic = Comfort.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
A wlasnie mialem to dopisac. Ze taka regulacja to przy sprawnym i ustawionym zawieszeniu ale pomyslalem ze to oczywiste w razie problemow wiadomo najpierw komputer i nas to nie ominieNo ale chyba kalibracja zawieszenia nie polega na regulowaniu łączników... prawda?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Zostanie zapamietane. W innym wypadku kazdorazowe dluzsze odlaczenie aku by bam rozstrajalo zawieszenie
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
po walkach i zmianie kodowania na zera z jedynkami udało mi sie opuścić koczkodana z 416 przód na 390,385
ale tył został ujowo bo 398, 390
auto wyglada niby fajniej jak doopa na równi alee pewnie zle sie bedzie prowadzić
więc teraz jak to widzicie ?
Przód pod serie na DYNAMIC
lewe z 390 na 396----- 6mm do góry
prawe z 385 na 396----- 11mm do góry
Tył pod serie na DYNAMIC
lewe z 398 na 376 ---- 22mm nizej
prawe z 390 na 376 ----- 14mm niżej
Powiem wam że nie wiadomo czemu bez zmiany kodowania a było ori 00150010 [czy jakos tak bo mam na kartce w garazu zapisane] nie mogłem opuscic amorów z przodu
samochód przyjął ze 416 i 398 to pozycja dynamic i mordowałem sie z nim az zmieniłem kodowanie
z tego co pamiętam to 5 oznaczało 0 a 0 oznaczało -25mm nie wiem czy to zakres regulacji w kazdym razie auto opadło na mordke troszke
jutro walka ciag dalszy
pomierze na AUTO wysokości zapodam i mam nadzieję że będzie ładnie równo
a nie koczkodan znowu sie zrobi normalnie masakra ale rozumiem ze w tych zakresach co trzeba podregulować komputer przyjmie chyba bo przeważnie wyglada to tak że jak przód wpisze to tył się akceptuje raczej bez klopotu i nie wyskakuje INVALID
Jezeli macie jakies sugestie pomocne to podpowiedzcie bo juz dzis 2 dzien w tym garazu kwitne z ustawianiem koczkodana
[ Dodano: 2016-10-24, 23:22 ]
[ Dodano: 2016-11-04, 06:03 ]
wyszło piepszone szydło z worka !!!!!!!!!!!!!
nie mogłem opuscic przodu do ideału bo czujnik opierał o plastik nadkola z lewej strony bo spinki brak i sterczał plastik czujka zapierała sie o niego.
[ Dodano: 2016-11-04, 06:12 ]
1 ile można bezpiecznie dla comfortowego zawieszenia obnizyc A8 ?
2 czy mo montazu zestawu obnizajacego trzeba kalibrować zawieszenie?
3 czy zaistnieje zjawisko że po założeniu zestawu obnizajacego auto podniesie sie do góry zamiast opasć?
ale tył został ujowo bo 398, 390
auto wyglada niby fajniej jak doopa na równi alee pewnie zle sie bedzie prowadzić
więc teraz jak to widzicie ?
Przód pod serie na DYNAMIC
lewe z 390 na 396----- 6mm do góry
prawe z 385 na 396----- 11mm do góry
Tył pod serie na DYNAMIC
lewe z 398 na 376 ---- 22mm nizej
prawe z 390 na 376 ----- 14mm niżej
Powiem wam że nie wiadomo czemu bez zmiany kodowania a było ori 00150010 [czy jakos tak bo mam na kartce w garazu zapisane] nie mogłem opuscic amorów z przodu
samochód przyjął ze 416 i 398 to pozycja dynamic i mordowałem sie z nim az zmieniłem kodowanie
z tego co pamiętam to 5 oznaczało 0 a 0 oznaczało -25mm nie wiem czy to zakres regulacji w kazdym razie auto opadło na mordke troszke
jutro walka ciag dalszy
pomierze na AUTO wysokości zapodam i mam nadzieję że będzie ładnie równo
a nie koczkodan znowu sie zrobi normalnie masakra ale rozumiem ze w tych zakresach co trzeba podregulować komputer przyjmie chyba bo przeważnie wyglada to tak że jak przód wpisze to tył się akceptuje raczej bez klopotu i nie wyskakuje INVALID
Jezeli macie jakies sugestie pomocne to podpowiedzcie bo juz dzis 2 dzien w tym garazu kwitne z ustawianiem koczkodana
[ Dodano: 2016-10-24, 23:22 ]
w twoim przypadku to raczej = asfaltFOSS pisze:W zawieszeniu sportowym na postoju pozycja Dynamic = Comfort.
[ Dodano: 2016-11-04, 06:03 ]
wyszło piepszone szydło z worka !!!!!!!!!!!!!
nie mogłem opuscic przodu do ideału bo czujnik opierał o plastik nadkola z lewej strony bo spinki brak i sterczał plastik czujka zapierała sie o niego.
[ Dodano: 2016-11-04, 06:12 ]
1 ile można bezpiecznie dla comfortowego zawieszenia obnizyc A8 ?
2 czy mo montazu zestawu obnizajacego trzeba kalibrować zawieszenie?
3 czy zaistnieje zjawisko że po założeniu zestawu obnizajacego auto podniesie sie do góry zamiast opasć?
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
1 . Na glebę
2. Jeśli są regulowane to nie
3. Jak odwrotnie zamontujesz dźwigienki czujnika (zamiast wychylona do przodu to do tyłu)
2. Jeśli są regulowane to nie
3. Jak odwrotnie zamontujesz dźwigienki czujnika (zamiast wychylona do przodu to do tyłu)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG