po walkach i zmianie kodowania na zera z jedynkami

udało mi sie opuścić koczkodana z 416 przód na 390,385
ale tył został ujowo bo 398, 390
auto wyglada niby fajniej jak doopa na równi alee pewnie zle sie bedzie prowadzić
więc teraz jak to widzicie ?
Przód pod serie na DYNAMIC
lewe z 390 na 396----- 6mm do góry
prawe z 385 na 396----- 11mm do góry
Tył pod serie na DYNAMIC
lewe z 398 na 376 ---- 22mm nizej
prawe z 390 na 376 ----- 14mm niżej
Powiem wam że nie wiadomo czemu bez zmiany kodowania a było ori 00150010 [czy jakos tak bo mam na kartce w garazu zapisane] nie mogłem opuscic amorów z przodu
samochód przyjął ze 416 i 398 to pozycja dynamic i mordowałem sie z nim az zmieniłem kodowanie
z tego co pamiętam to 5 oznaczało 0 a 0 oznaczało -25mm nie wiem czy to zakres regulacji w kazdym razie auto opadło na mordke troszke
jutro walka ciag dalszy
pomierze na AUTO wysokości zapodam i mam nadzieję że będzie ładnie równo
a nie koczkodan znowu sie zrobi normalnie masakra ale rozumiem ze w tych zakresach co trzeba podregulować komputer przyjmie chyba bo przeważnie wyglada to tak że jak przód wpisze to tył się akceptuje raczej bez klopotu i nie wyskakuje INVALID
Jezeli macie jakies sugestie pomocne to podpowiedzcie bo juz dzis 2 dzien w tym garazu kwitne z ustawianiem koczkodana
[ Dodano: 2016-10-24, 23:22 ]
FOSS pisze:W zawieszeniu sportowym na postoju pozycja Dynamic = Comfort.
w twoim przypadku to raczej = asfalt
[ Dodano: 2016-11-04, 06:03 ]
wyszło piepszone szydło z worka !!!!!!!!!!!!!
nie mogłem opuscic przodu do ideału bo czujnik opierał o plastik nadkola z lewej strony bo spinki brak i sterczał plastik czujka zapierała sie o niego.
[ Dodano: 2016-11-04, 06:12 ]
1 ile można bezpiecznie dla comfortowego zawieszenia obnizyc A8 ?
2 czy mo montazu zestawu obnizajacego trzeba kalibrować zawieszenie?
3 czy zaistnieje zjawisko że po założeniu zestawu obnizajacego auto podniesie sie do góry zamiast opasć?