części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D3 07 ] Wymniana łańcuchów rozrządu.

marcin85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 159
Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 26 lis 2016, 12:40

Tetek ja na twoim miejscu skoro sam napisałeś już dłubałeś w autach i z rozrządem też dałeś radę to kupiłbym lub wypożyczył podnośnik zaopatrzył się w serwisówki poprosił o pomoc wymienionego wcześniej kolegę i sam się za to zabrał jak masz czym jeździć i jeszcze miejsce gdzie ese rozebrać to bym robił powoli i dokładnie ale sobie sam zrobisz wiesz co masz i jak zrobione w cenie samych części, a jeszcze jaka satysfakcja z tego no i gruby temat na forum dodatkowo do działu zrób to sam <brawo>

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 26 lis 2016, 12:40

Tetek pisze:
and808 pisze: kupiles S8 jakeis 4 lata temu i nigdy nie serwisowales samochodu w ASO ?

to moja teza - bowiem serwisujac w ASO szybko moglbys przekonac sie o kosztach utrzymania samochodu segmentu E klasy premium.
wiec jesli piszesz "skandal" to wybacz, ale chyba 4 lata temu podjales niewlasciwa decyzje.
A ty serwisujesz swoje auto w ASO? Bo ja nie uważam że trzeba olej wymieniać w ASO i czterokrotnie przepłacać. Nawiasem pisząc olej,filtry klocki i tego typu pierdoły sam ogarniam. Zawieszenie które ostatnio się wysypało łącznie z kompresorem zawieszenia też dałem rade ogarnąć.
To właśnie and808, był (a może nadal jest) posiadaczem nowej s8 d3. Fajnie, że się pojawił ponownie :)
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 26 lis 2016, 12:43

Tetek, and808, mial nowe s8 d3 więc pewnie w ASO serwisowal z uwagi chociażby na gwarancje.... :>

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 26 lis 2016, 15:53

Tetek mozna wszystko. Zalezy ile masz kasy i czasu :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 27 lis 2016, 10:24

Tetek pisze:
and808 pisze: kupiles S8 jakeis 4 lata temu i nigdy nie serwisowales samochodu w ASO ?

to moja teza - bowiem serwisujac w ASO szybko moglbys przekonac sie o kosztach utrzymania samochodu segmentu E klasy premium.
wiec jesli piszesz "skandal" to wybacz, ale chyba 4 lata temu podjales niewlasciwa decyzje.
A ty serwisujesz swoje auto w ASO? Bo ja nie uważam że trzeba olej wymieniać w ASO i czterokrotnie przepłacać. Nawiasem pisząc olej,filtry klocki i tego typu pierdoły sam ogarniam. Zawieszenie które ostatnio się wysypało łącznie z kompresorem zawieszenia też dałem rade ogarnąć.
oczywiscie ze serwisuje w ASO.

przy okazji, serwisowanie nie ogranicza sie do wymiany oleju (nawiasem mowiac to najmniej kosztowna operacja). kazdorazowo trzeba sprawdzic przynajmniej kilkanascie innych elementow w zaleznosci od wieku i przebiegu - to ma na celu zapobiegniecie awarii w przyszlosci.
abstrahujac od kosztow serwisowania w ASO...moja teaz jest taka:

audi S8 jest na tyle malo, ze raczej niemozliwe jest znalezienie fachowca poza ASO. w ASO "wystarczy" ze jest dobrze zorganizowany mechanik, ktory w polaczeniu z ciagle uaktualniana olbrzymia baza wiedzy dot usterek/przypadlosci S8 oraz wlasciwych narzedzi jest w stanie dobrze naprawic samochod.

w kazdym razie ja na Twoim miejscu postawilbym dobre piwo inzynierom z Ingolstadt za to ze zrobili tak dobry samochod, ktory przez 4 lata z przebiegiem 190 tys nie ujrzal serwisu ASO.

krzychu22.p1i pisze: To właśnie and808, był (a może nadal jest) posiadaczem nowej s8 d3. Fajnie, że się pojawił ponownie :)
:-)

aro51 pisze:Tetek, and808, mial nowe s8 d3 więc pewnie w ASO serwisowal z uwagi chociażby na gwarancje.... :>
z slusznie, z uwagi na gwarancje i minimalizacje ryzyka zwiazanego z inna, nowa usterka po wyjezdzie z serwisu ASO

pawlos1971
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 01 paź 2016, 19:39
Lokalizacja: Kielce

Post autor: pawlos1971 » 28 lis 2016, 19:33

Witam

Jako, ze jestem żywo zainteresowany zakupem S8 to chciałem Was zapytać, czy producent przewiduje wymiane rozrządu w tym silniku przy konkretnym przebiegu czy jest on raczej dożywotni, ale zdarzają się przypadki, ze po prostu trzeba go wcześniej wymienić. I czy sa to częste wypadki czy raczej sporadyczne?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 lis 2016, 21:21

pawlos1971, generalnie producent nie przewiduje zmiany, wszystko zależy od tego jak często był wymieniany olej i jaki wlewano. LongLife niestety zabija te silniki szybciej niż możesz to sobie wyobrazić.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 lis 2016, 09:11

tak jak nie przewiduje wymiany oleju w skrzyniach
przepraszam ale niektóre auta są specjalnie tak zrobione aby się psuły
i w tym przypadku tak jest

MICRII
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 10 paź 2016, 20:31
Lokalizacja: Bystrzyca Górna

Post autor: MICRII » 29 lis 2016, 12:24

A ja myślę że robocizna musi kosztować, sam mam warsztat i wiem jak ludzie podchodzą do tematu. Wytarganie tak ogromnego silnika ze skrzynia biegów, wiele godzin pracy a tu nie chodzi o prace typu kopanie rowów czy też malowanie płotu sąsiada. Płaci się za wiedzę, którą ktoś zdobywał latami i zarazem za odpowiedzialność przy wykonaniu tak skomplikowanej usługi. O kosztach utrzymania warsztatu nie wspomnę :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 lis 2016, 13:00

szanowny kolego wytarganie motoru nie jest trudne -osoba z minimalną wiedzą techniczną to zrobi tak jak inne prace .
Problem następuje wtedy gdy ci auto w kawałkach i w dwóch workach ktoś da do naprawy .
Koszty utrzymania warsztatu pojechałeś jak na forum lpg normalnie mnie bawią takie teksty i jeszcze koszty pożyczek i wynajmu za warsztat ...
Czy jak budujesz dom i wynajmujesz firmę to cię obchodzi tylko cena i jakość a reszta ...
tak samo jest w tym wypadku .
Ma być dobrze i prawidłowo zrobione i nie koniecznie kasa jest wyznacznikiem fachowej roboty ale zazwyczaj tak jest .
Partaczy jest multum i można trafić tak że koszty zrobią się dwukrotne

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 29 lis 2016, 14:52

pepi pisze:tak jak nie przewiduje wymiany oleju w skrzyniach
przepraszam ale niektóre auta są specjalnie tak zrobione aby się psuły
i w tym przypadku tak jest
przepraszam z gory za offtopic. nie jest zwiazany z wymiana lancuchow rozrzadu...

Szanowny kolego Pepi...

prosze nie wypowiadaj sie w ten sposob, bowiem mozesz zrazic osoby, ktore dopiero co zawitaly na tym forum i szukaja wiedzy na temat samochodow S8 D3.

Twoj profil, gdzie wykazales sie pomoca w 25 przypadkach, moze mylnie sklonic nowych forumowiczow do stwierdzenia ze wiesz o czym mowisz.

jesli mozesz prosze zastosowac sie do mojej prosby to:

skoncentruj sie na tym na czym sie znasz, zas wypowiadanie sie w kwestiach S8D3 zostaw wieloletnim uzytkownikom tych samochodow, ewentulanie inzynierom Audi.

tak chyba bedzie fair ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 lis 2016, 18:06

szanowny kolego jak ludzie zrobili auto i poskładali to każdy może zrobić to samo i nie trzeba mieć tytułu magistra tylko troszkę oleju w głowie .
ale mniejsza z tym nie moje auto i nie mój temat i każdy może ;)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 29 lis 2016, 19:31

To ja dodam apropos kosztów...
w A6C6 z silnikiem 4.2V8, ten którego foto wrzucałem wcześniej...
kompletny rozrząd, ślizgi, prowadnice, łańcuchy, napinacze, nastawiacze, śrubki, oringi... cena detal w ASO to ca. 12-14.000 pln brutto :/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Tetek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 03 lis 2013, 21:05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Tetek » 29 lis 2016, 21:06

pawlos1971 pisze:Witam

Jako, ze jestem żywo zainteresowany zakupem S8 to chciałem Was zapytać, czy producent przewiduje wymiane rozrządu w tym silniku przy konkretnym przebiegu czy jest on raczej dożywotni, ale zdarzają się przypadki, ze po prostu trzeba go wcześniej wymienić. I czy sa to częste wypadki czy raczej sporadyczne?

Pozdrawiam
Kolego pawlos1971. Chętnie sprzedam Ci moje S8 z dożywotnimi łańcuchami rozrządu oraz dożywotnią ceramiką hamulcową. Co mu dolega znajdziesz w tym temacie. <amasz>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 lis 2016, 08:38

FOSS pisze:cena detal w ASO to ca. 12-14.000 pln brutto
-złodzieje co nie :]
a tak na poważnie idea forum ma się opierać na wzajemnej pomocy a nie na wysyłaniu ludzi do aso .
Każdy chce taniej lepiej bo pojechać do serwisu zostawić auto i odebrać zrobione to każdy potrafi

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl