[S8 D3 07 ] Wymniana łańcuchów rozrządu.
Tetek ja na twoim miejscu skoro sam napisałeś już dłubałeś w autach i z rozrządem też dałeś radę to kupiłbym lub wypożyczył podnośnik zaopatrzył się w serwisówki poprosił o pomoc wymienionego wcześniej kolegę i sam się za to zabrał jak masz czym jeździć i jeszcze miejsce gdzie ese rozebrać to bym robił powoli i dokładnie ale sobie sam zrobisz wiesz co masz i jak zrobione w cenie samych części, a jeszcze jaka satysfakcja z tego no i gruby temat na forum dodatkowo do działu zrób to sam
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
To właśnie and808, był (a może nadal jest) posiadaczem nowej s8 d3. Fajnie, że się pojawił ponownieTetek pisze:A ty serwisujesz swoje auto w ASO? Bo ja nie uważam że trzeba olej wymieniać w ASO i czterokrotnie przepłacać. Nawiasem pisząc olej,filtry klocki i tego typu pierdoły sam ogarniam. Zawieszenie które ostatnio się wysypało łącznie z kompresorem zawieszenia też dałem rade ogarnąć.and808 pisze: kupiles S8 jakeis 4 lata temu i nigdy nie serwisowales samochodu w ASO ?
to moja teza - bowiem serwisujac w ASO szybko moglbys przekonac sie o kosztach utrzymania samochodu segmentu E klasy premium.
wiec jesli piszesz "skandal" to wybacz, ale chyba 4 lata temu podjales niewlasciwa decyzje.
Tetek mozna wszystko. Zalezy ile masz kasy i czasu
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
oczywiscie ze serwisuje w ASO.Tetek pisze:A ty serwisujesz swoje auto w ASO? Bo ja nie uważam że trzeba olej wymieniać w ASO i czterokrotnie przepłacać. Nawiasem pisząc olej,filtry klocki i tego typu pierdoły sam ogarniam. Zawieszenie które ostatnio się wysypało łącznie z kompresorem zawieszenia też dałem rade ogarnąć.and808 pisze: kupiles S8 jakeis 4 lata temu i nigdy nie serwisowales samochodu w ASO ?
to moja teza - bowiem serwisujac w ASO szybko moglbys przekonac sie o kosztach utrzymania samochodu segmentu E klasy premium.
wiec jesli piszesz "skandal" to wybacz, ale chyba 4 lata temu podjales niewlasciwa decyzje.
przy okazji, serwisowanie nie ogranicza sie do wymiany oleju (nawiasem mowiac to najmniej kosztowna operacja). kazdorazowo trzeba sprawdzic przynajmniej kilkanascie innych elementow w zaleznosci od wieku i przebiegu - to ma na celu zapobiegniecie awarii w przyszlosci.
abstrahujac od kosztow serwisowania w ASO...moja teaz jest taka:
audi S8 jest na tyle malo, ze raczej niemozliwe jest znalezienie fachowca poza ASO. w ASO "wystarczy" ze jest dobrze zorganizowany mechanik, ktory w polaczeniu z ciagle uaktualniana olbrzymia baza wiedzy dot usterek/przypadlosci S8 oraz wlasciwych narzedzi jest w stanie dobrze naprawic samochod.
w kazdym razie ja na Twoim miejscu postawilbym dobre piwo inzynierom z Ingolstadt za to ze zrobili tak dobry samochod, ktory przez 4 lata z przebiegiem 190 tys nie ujrzal serwisu ASO.
:-)krzychu22.p1i pisze: To właśnie and808, był (a może nadal jest) posiadaczem nowej s8 d3. Fajnie, że się pojawił ponownie
z slusznie, z uwagi na gwarancje i minimalizacje ryzyka zwiazanego z inna, nowa usterka po wyjezdzie z serwisu ASOaro51 pisze:Tetek, and808, mial nowe s8 d3 więc pewnie w ASO serwisowal z uwagi chociażby na gwarancje....
-
- Forum Audi A8
- Posty: 1
- Rejestracja: 01 paź 2016, 19:39
- Lokalizacja: Kielce
Witam
Jako, ze jestem żywo zainteresowany zakupem S8 to chciałem Was zapytać, czy producent przewiduje wymiane rozrządu w tym silniku przy konkretnym przebiegu czy jest on raczej dożywotni, ale zdarzają się przypadki, ze po prostu trzeba go wcześniej wymienić. I czy sa to częste wypadki czy raczej sporadyczne?
Pozdrawiam
Jako, ze jestem żywo zainteresowany zakupem S8 to chciałem Was zapytać, czy producent przewiduje wymiane rozrządu w tym silniku przy konkretnym przebiegu czy jest on raczej dożywotni, ale zdarzają się przypadki, ze po prostu trzeba go wcześniej wymienić. I czy sa to częste wypadki czy raczej sporadyczne?
Pozdrawiam
A ja myślę że robocizna musi kosztować, sam mam warsztat i wiem jak ludzie podchodzą do tematu. Wytarganie tak ogromnego silnika ze skrzynia biegów, wiele godzin pracy a tu nie chodzi o prace typu kopanie rowów czy też malowanie płotu sąsiada. Płaci się za wiedzę, którą ktoś zdobywał latami i zarazem za odpowiedzialność przy wykonaniu tak skomplikowanej usługi. O kosztach utrzymania warsztatu nie wspomnę
szanowny kolego wytarganie motoru nie jest trudne -osoba z minimalną wiedzą techniczną to zrobi tak jak inne prace .
Problem następuje wtedy gdy ci auto w kawałkach i w dwóch workach ktoś da do naprawy .
Koszty utrzymania warsztatu pojechałeś jak na forum lpg normalnie mnie bawią takie teksty i jeszcze koszty pożyczek i wynajmu za warsztat ...
Czy jak budujesz dom i wynajmujesz firmę to cię obchodzi tylko cena i jakość a reszta ...
tak samo jest w tym wypadku .
Ma być dobrze i prawidłowo zrobione i nie koniecznie kasa jest wyznacznikiem fachowej roboty ale zazwyczaj tak jest .
Partaczy jest multum i można trafić tak że koszty zrobią się dwukrotne
Problem następuje wtedy gdy ci auto w kawałkach i w dwóch workach ktoś da do naprawy .
Koszty utrzymania warsztatu pojechałeś jak na forum lpg normalnie mnie bawią takie teksty i jeszcze koszty pożyczek i wynajmu za warsztat ...
Czy jak budujesz dom i wynajmujesz firmę to cię obchodzi tylko cena i jakość a reszta ...
tak samo jest w tym wypadku .
Ma być dobrze i prawidłowo zrobione i nie koniecznie kasa jest wyznacznikiem fachowej roboty ale zazwyczaj tak jest .
Partaczy jest multum i można trafić tak że koszty zrobią się dwukrotne
przepraszam z gory za offtopic. nie jest zwiazany z wymiana lancuchow rozrzadu...pepi pisze:tak jak nie przewiduje wymiany oleju w skrzyniach
przepraszam ale niektóre auta są specjalnie tak zrobione aby się psuły
i w tym przypadku tak jest
Szanowny kolego Pepi...
prosze nie wypowiadaj sie w ten sposob, bowiem mozesz zrazic osoby, ktore dopiero co zawitaly na tym forum i szukaja wiedzy na temat samochodow S8 D3.
Twoj profil, gdzie wykazales sie pomoca w 25 przypadkach, moze mylnie sklonic nowych forumowiczow do stwierdzenia ze wiesz o czym mowisz.
jesli mozesz prosze zastosowac sie do mojej prosby to:
skoncentruj sie na tym na czym sie znasz, zas wypowiadanie sie w kwestiach S8D3 zostaw wieloletnim uzytkownikom tych samochodow, ewentulanie inzynierom Audi.
tak chyba bedzie fair ?
To ja dodam apropos kosztów...
w A6C6 z silnikiem 4.2V8, ten którego foto wrzucałem wcześniej...
kompletny rozrząd, ślizgi, prowadnice, łańcuchy, napinacze, nastawiacze, śrubki, oringi... cena detal w ASO to ca. 12-14.000 pln brutto
w A6C6 z silnikiem 4.2V8, ten którego foto wrzucałem wcześniej...
kompletny rozrząd, ślizgi, prowadnice, łańcuchy, napinacze, nastawiacze, śrubki, oringi... cena detal w ASO to ca. 12-14.000 pln brutto
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Kolego pawlos1971. Chętnie sprzedam Ci moje S8 z dożywotnimi łańcuchami rozrządu oraz dożywotnią ceramiką hamulcową. Co mu dolega znajdziesz w tym temacie.pawlos1971 pisze:Witam
Jako, ze jestem żywo zainteresowany zakupem S8 to chciałem Was zapytać, czy producent przewiduje wymiane rozrządu w tym silniku przy konkretnym przebiegu czy jest on raczej dożywotni, ale zdarzają się przypadki, ze po prostu trzeba go wcześniej wymienić. I czy sa to częste wypadki czy raczej sporadyczne?
Pozdrawiam