Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D2 FL ALL ] Większy dolot powietrza do 4.2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
matii000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 09 cze 2015, 20:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[D2 FL ALL ] Większy dolot powietrza do 4.2

Post autor: matii000 » 31 gru 2016, 14:21

Panowie z czego to jest dolot i kogo? Kolega hipcio w temacie tym stwierdził że
prawdopodobnie po chipie bo jest to najmocniejsze A8

Obrazek
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez matii000, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Re: Większy dolot powietrza do 4.2

Post autor: FOSS » 31 gru 2016, 14:35

matii000 pisze:Panowie z czego to jest dolot i kogo?
Dolot tzn. o co chodzi?
O kolektor cały czy o tą rurę?
Bo to że ta rura jest w innym kolorze to nic niezwykłego - pewnikiem oklejona, widziałem u kogoś identyczną :)
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

matii000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 09 cze 2015, 20:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: matii000 » 31 gru 2016, 14:58

Chodzi o rurę od puszki do przepustnicy, bo kolektor jest taki sam w esce i a8 4.2?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 31 gru 2016, 15:10

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku


Kolektory będą te same ,ale przepustnica może być inna.

Z czego jest do lot,...to masz na myśli z jakiego materialu?
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 31 gru 2016, 17:40

matii000 pisze:Chodzi o rurę od puszki do przepustnicy...
Nie wiem czy jakaś firma tuningowa robi takie w innym kolorze ale widziałem też takie zwykłe oklejone folią.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

matii000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 09 cze 2015, 20:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: matii000 » 31 gru 2016, 17:44

Tak z jakiego materiału taki fajny kształt

j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 02 sty 2017, 19:26

Wg mnie ta rura ma kształt jak ori, a ten kolor raczej mocy nie dodaje :P Może hipcio napisze coś więcej o tym chipie, ale wątpię bo ten temat jest prawie sprzed czterech lat i nie jest to jego auto.
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 sty 2017, 23:50

Dla mnie to jest ori rura polakierowwna albo jak FOSS napisał, oklejona.

Nic szczególnego co by dawlo większą moc. Slyszałem ze czujnik w przeplywce można na jakiś "sportowy" wymienić, ale ile prawdy w tym jest <bezradny>

Wsadź stożek K&N lub wkladke, wywal katy, wstaw przelot i moc nie co wzrośnie.

W wolnosacym silniku moc znacznie podniesiesz kompresorem ale to nie jest wydatek z rzędu kilkuset złotówek ;)

[ Dodano: 2017-01-02, 23:50 ]
OOo tu swoje zdjęcie znalazlem z ta "nie-stjuningowaną" rura ;) :D

Obrazek

Tylko moja trochę brudna jest <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 sty 2017, 00:01

martin_rs4 pisze:Slyszałem ze czujnik w przeplywce można na jakiś "sportowy" wymienić, ale ile prawdy w tym jest
Wystarczy wstawić opornik przy czujniku temperatury powietrza w przepływce, do tego katy, przelot, sportowy filtr, dać do zrobienia wałki, przeprogramować mapę wtrysku i może ugra się z 40-50 KM ...tylko pytanie, po co ?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 03 sty 2017, 00:13

danishow pisze:
martin_rs4 pisze:Slyszałem ze czujnik w przeplywce można na jakiś "sportowy" wymienić, ale ile prawdy w tym jest
Wystarczy wstawić opornik przy czujniku temperatury powietrza w przepływce, do tego katy, przelot, sportowy filtr, dać do zrobienia wałki, przeprogramować mapę wtrysku i może ugra się z 40-50 KM ...tylko pytanie, po co ?
Tja...może... :D mnie to zawsze zastanawia czy te 300km to tak mało <bezradny> to juz lepiej S3 8L kupić i podkrecic na 300km i będzie włosy z głowy rwać... a nie dwu tonową kolumbryna A8 <faktycznie>
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 sty 2017, 02:09

martin_rs4 pisze:to juz lepiej S3 8L kupić i podkrecic na 300km
Dokładnie, robienie z A8 wyścigówki to po prostu bzdura <faktycznie>

ernesto

Post autor: ernesto » 03 sty 2017, 06:05

Już nie jeden chciał tu zwiększać moc. Po za tym powiększenie samej rury dolotowej nie sprawi, że silnik będzie zasysał więcej powietrza.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 sty 2017, 19:26

ernesto pisze:powiększenie samej rury dolotowej nie sprawi, że silnik będzie zasysał więcej powietrza
Wręcz przeciwnie, kombinowanie z dolotem bez ingerencji w mapę wtrysku tylko pogorszy pracę silnika.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 03 sty 2017, 20:49

wiele razy juz bylo udowadniane tu na forum na zywych prrykladach ze ingeremcja w silnik wolnossacy celem podniesienia mocy jest

a. malo oplacalna
b. ryzykowna dla samego silnika i asb
c. oprocz pieniedzy i czasu zabiera zdrowie ;)

to jesli juz to kupic kpciucha i tam sie bawic w podnoszenie kuni :D
to nie jest zwykły napęd...to

matii000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 09 cze 2015, 20:57
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: matii000 » 04 sty 2017, 12:13

wiele razy juz bylo udowadniane tu na forum na zywych prrykladach ze ingeremcja w silnik wolnossacy celem podniesienia mocy jest

a. malo oplacalna
b. ryzykowna dla samego silnika i asb
c. oprocz pieniedzy i czasu zabiera zdrowie
Wiem o tym panowie i się zgadzam. Lepiej kupić fabryczne auto z dużą mocą najlepiej z turbiną lub turbinami. Ja zacząłem od komputera s8 po wirusie, silnik to abz. Potem do wymiany idą wtryski z s8 i następnie dolot z s8 bo jest większy inny niż w abz'cie. Przy okazji nowy wydech robiony pod zamówienie, wkońcu padnie asb 4hp choć wątpię i wpadnie manualna skrzynia biegów z 6tką i krótkimi przełożeniami, wtedy poczuje moc, bo teraz 95km/h na pierwszym biegu to przesada.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl