
Mój Twin mialem wspięty w instalke BRC a teraz mam Zenitha Pro Obd. Na obu działał bez zarzutu.
Na BRC wyglądał to tak: (widać tez jak weze wody są podłączone)
A obecnie tak
![]() |
![]() |
FOSS pisze: Na wstępie zaznaczam, że nie jestem znawcą instalacji LPG ale na pewno coś masz źle bo ja aktualnie również mam KME TWIN (wpięty do instalacji BRC) i mój jest zainstalowany na podszybiu czyli teoretycznie dosyć wysoko i jak niektórzy nie polecają... i u mnie nie ma problemów z przełączaniem się na gaz ani z dynamiczną jazdą na gazie nawet przy obecnych temperaturach -10 czy -15°C
Tak jak rozmawialiśmymartin_rs4 pisze:OOo Damian widzę ze wywaliles jednak obie cegly.![]()
Ja nie kumam tej konstrukcji.KYLOmC pisze:ja mam wpięty w instalacje stag a reduktor zainstalowany jest na dole przy prawym kole ...
...
tak mam poprowadzone ....
Podepnę się, bo w zasadzie mam podobnie. 2 goldy, temp. przełączania ustawiona na 25°C. Na postoju gaz się załączy się jak silnik przekroczy 40°C, podczas jazdy dopiero powyżej 70°C.KYLOmC pisze:Hej ja też mam problem z termiką reduktora wyłącza mi gaz przy mrozie przy włączonych nawiewach muszę wyłączyć nawiewy żeby powrotem się załączyłpodłączenie jest dobre przed nagrzewnicą
termostat trzyma 90st a na czujniku przy reduktorze pokazuje 70st a wąż do niego wrzątek .... gazownik ma mi dać za niedługo co z tym fantem bedziem robić .....