części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI/LPG ] BRC zalozylem, teraz prosze o rade

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 06 sty 2017, 21:36

OOo Damian widzę ze wywaliles jednak obie cegly. ;)

Mój Twin mialem wspięty w instalke BRC a teraz mam Zenitha Pro Obd. Na obu działał bez zarzutu.

Na BRC wyglądał to tak: (widać tez jak weze wody są podłączone)

Obrazek

A obecnie tak

ObrazekObrazek
to nie jest zwykły napęd...to

KYLOmC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 17 lis 2014, 20:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: KYLOmC » 06 sty 2017, 21:48

FOSS pisze: Na wstępie zaznaczam, że nie jestem znawcą instalacji LPG ale na pewno coś masz źle bo ja aktualnie również mam KME TWIN (wpięty do instalacji BRC) i mój jest zainstalowany na podszybiu czyli teoretycznie dosyć wysoko i jak niektórzy nie polecają... i u mnie nie ma problemów z przełączaniem się na gaz ani z dynamiczną jazdą na gazie nawet przy obecnych temperaturach -10 czy -15°C

ja mam wpięty w instalacje stag a reduktor zainstalowany jest na dole przy prawym kole ...
Obrazek
tak mam poprowadzone ....

marcin85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 159
Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 06 sty 2017, 22:22

jestes z wrocka podjedz tu http://www.v-gaz.pl/ i zapomnisz o problemie

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 06 sty 2017, 22:59

martin_rs4 pisze:OOo Damian widzę ze wywaliles jednak obie cegly. ;)
Tak jak rozmawialiśmy :)
Niedługo po naszej rozmowie kupiłem TWINa i chwilę później wywaliłem cegły bo przepuszczało gaz do podciśnienia.
Czujnik temperatury, tak jak u ciebie, wrzuciłem na trójniku wodnym zaraz przy reduktorach... na wężu powrotnym o ile dobrze pamiętam :)
KYLOmC pisze:ja mam wpięty w instalacje stag a reduktor zainstalowany jest na dole przy prawym kole ...
...
tak mam poprowadzone ....
Ja nie kumam tej konstrukcji.
Czy tego podłączenia wody nie da się jakoś inaczej rozwiązać?... Czy te węże wodne muszą oplatać praktycznie całą komorę silnika? <boisie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 07 sty 2017, 01:07

KYLOmC pisze:Hej ja też mam problem z termiką reduktora wyłącza mi gaz przy mrozie przy włączonych nawiewach muszę wyłączyć nawiewy żeby powrotem się załączył <onie> podłączenie jest dobre przed nagrzewnicą
termostat trzyma 90st a na czujniku przy reduktorze pokazuje 70st a wąż do niego wrzątek .... gazownik ma mi dać za niedługo co z tym fantem bedziem robić .....
Podepnę się, bo w zasadzie mam podobnie. 2 goldy, temp. przełączania ustawiona na 25°C. Na postoju gaz się załączy się jak silnik przekroczy 40°C, podczas jazdy dopiero powyżej 70°C.
Dzisiaj była taka sytuacja, że rozgrzałem na postoju aż się przełączył na gaz i ruszyłem w trasę. Po ok. kilometrze przerzuciło na benzynę - błąd w sterowniku 'niewydolny układ ogrzewania reduktora, temp. < 15°C'. Gaz załaczył sie ponownie dopiero po jakichś 5km, jak na zegarach było już dawno 90°C.
Pytanie o co chodzi? Słaby obieg przez reduktory? Zapowietrzają się? Umieszczone standardowo przed zbiorniczkiem wyrównawczym płynu.
Myślę nad zrobieniem jakieś osłony, żeby pęd powietrza ich nie wychładzał, ale nie wiem czy to wiele da, skoro i tak temperaturę mają sporo niższą niż płyn chłodniczy.
Silnik trzyma sztywno 90°C podczas jazdy ekspresówką, więc termostat raczej sprawny.
Four rings to rule them all

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 sty 2017, 11:22

jesteś zdziwiony jak masz takie reduktory ?
dawno pisałem że te reduktory to termiczna padaka coś tam ludzie modzą z nimi i jest troszkę lepiej ale to i tak podcieranie tyłka szkłem .

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 07 sty 2017, 14:48

pepi, nie przesadzaj z tą opinią o Goldach. Zamontowałem ich na pewno kilkaset i nie miałem problemów, ważne to dobre wpięcie w wodę (moim zdaniem powrót najważniejszy) i montaż w pozycji leżącej, montując kolankami do dołu często się zapowietrzają.
W moim rankingu reduktorów Gold jest prawie na samej górze :P

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 07 sty 2017, 16:28

No właśnie, to że gazu za szczegolnie nie grzeją to wiem, ale żeby same się nagrzać nie mogły raczej normalne nie jest.
danishow, gdzie polecasz wpiąć powrót? Obecnie mam zarówno zasilanie jak i powrót wpięte zaraz przy odpowoetrznikach nagrzewnic? Dać powrót niżej żeby wymusić grawitacyjny obieg? Zamontowane mam kolankami do góry, połączone szeregowo, więc jedyne miejsce gdzie może bąbel powietrzny powstawać, to łącznik między reduktorami.
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 08 sty 2017, 00:19

gtfan pisze:gdzie polecasz wpiąć powrót?
W naszych V8-kach powrót tylko i wyłącznie pod zbiorniczkiem wyrównawczym.
gtfan pisze:Dać powrót niżej żeby wymusić grawitacyjny obieg?
Między innymi właśnie dlatego ;)

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 08 sty 2017, 11:28

Dzięki, jak się ociepli trochę, to będę rzeźbił ;)
Four rings to rule them all

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 sty 2017, 12:23

kolego danishow, proszę cię nie pisz głupot po co ma przerabiać powrót ?
jak zbiorniczek czy tak jak obecnie teraz ma to ten sam punkt układu chłodzenia !!!!
Miałem ze zbiorniczka ale akurat u mnie nie sprawdzało to się i bezpiecznie zrobiłem ze nagrzewnicy i jest ok .
Bezpieczniej jest z nagrzewnicy podciągnąć zasilanie bez trójniki
jeszcze się tak głupio spytam nasze auto ma zawór płynu czy klapą steruje się ciepłe zimne ?
Bo jak klapa jest to najlepiej by było dać szeregowo wtedy płyn nie ma wyjścia .
Ja prawie we wszystkich autach daje szeregowo - tam gdzie tak można

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 08 sty 2017, 13:53

Jest zawór. Połączenie szeregowe testowałem i przynajmniej u mnie, przy wyłączonym ogrzewaniu, obieg przez reduktory był mizerny.
Ale to już zupełny OT i nijak mający się do D3.
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 08 sty 2017, 22:05

pepi pisze:kolego danishow, proszę cię nie pisz głupot po co ma przerabiać powrót ?
Nie są to głupoty, jak wiesz jeżdżę na jednym Goldzie i ma się bardzo dobrze więc rusz głową i pomyśl ;) A jak uda Ci się zagazować 3,7L na jednym Goldzie i będzie działać w 100% wtedy pogadamy, ok? ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 sty 2017, 09:01

jeden to nie dwa :]
a to jest spora różnica
u kolegi to bym dał dwa zavolaki i problemu by nie było :]
nawet bez sprężynek :]

KYLOmC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 17 lis 2014, 20:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: KYLOmC » 09 sty 2017, 18:54

a powiedzcie mi czy jak ma sie coś z ogrzewaniem tzn "wydaje mi sie że moje ogrzewanie jest do dupy"
to ma wpływ na jakiś zły przepływ przy reduktorach ?
bo jak wyłączę ogrzewanie to gaz mi chodzi .... a jak włączę to po paru km sie wyłącza, tak samo na zimnym musze ruszać z wyłączonym nadmuchem , bo włączył by mi sie dopiero przy 80st <onie>

[ Dodano: 2017-01-09, 18:54 ]
Mam jeszcze pytanie jak powinien być podłaczony reduktor ?
Zaznaczyłem dwa przewody i w nie się podłączamy trójnikami ?
a nie w np te po prawej stronie na dole dwa ?

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl