[D3 04 4.2MPI/LPG ] BRC zalozylem, teraz prosze o rade
FOSS pisze: Na wstępie zaznaczam, że nie jestem znawcą instalacji LPG ale na pewno coś masz źle bo ja aktualnie również mam KME TWIN (wpięty do instalacji BRC) i mój jest zainstalowany na podszybiu czyli teoretycznie dosyć wysoko i jak niektórzy nie polecają... i u mnie nie ma problemów z przełączaniem się na gaz ani z dynamiczną jazdą na gazie nawet przy obecnych temperaturach -10 czy -15°C
ja mam wpięty w instalacje stag a reduktor zainstalowany jest na dole przy prawym kole ...
tak mam poprowadzone ....
jestes z wrocka podjedz tu http://www.v-gaz.pl/ i zapomnisz o problemie
Tak jak rozmawialiśmymartin_rs4 pisze:OOo Damian widzę ze wywaliles jednak obie cegly.
Niedługo po naszej rozmowie kupiłem TWINa i chwilę później wywaliłem cegły bo przepuszczało gaz do podciśnienia.
Czujnik temperatury, tak jak u ciebie, wrzuciłem na trójniku wodnym zaraz przy reduktorach... na wężu powrotnym o ile dobrze pamiętam
Ja nie kumam tej konstrukcji.KYLOmC pisze:ja mam wpięty w instalacje stag a reduktor zainstalowany jest na dole przy prawym kole ...
...
tak mam poprowadzone ....
Czy tego podłączenia wody nie da się jakoś inaczej rozwiązać?... Czy te węże wodne muszą oplatać praktycznie całą komorę silnika?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Podepnę się, bo w zasadzie mam podobnie. 2 goldy, temp. przełączania ustawiona na 25°C. Na postoju gaz się załączy się jak silnik przekroczy 40°C, podczas jazdy dopiero powyżej 70°C.KYLOmC pisze:Hej ja też mam problem z termiką reduktora wyłącza mi gaz przy mrozie przy włączonych nawiewach muszę wyłączyć nawiewy żeby powrotem się załączył podłączenie jest dobre przed nagrzewnicą
termostat trzyma 90st a na czujniku przy reduktorze pokazuje 70st a wąż do niego wrzątek .... gazownik ma mi dać za niedługo co z tym fantem bedziem robić .....
Dzisiaj była taka sytuacja, że rozgrzałem na postoju aż się przełączył na gaz i ruszyłem w trasę. Po ok. kilometrze przerzuciło na benzynę - błąd w sterowniku 'niewydolny układ ogrzewania reduktora, temp. < 15°C'. Gaz załaczył sie ponownie dopiero po jakichś 5km, jak na zegarach było już dawno 90°C.
Pytanie o co chodzi? Słaby obieg przez reduktory? Zapowietrzają się? Umieszczone standardowo przed zbiorniczkiem wyrównawczym płynu.
Myślę nad zrobieniem jakieś osłony, żeby pęd powietrza ich nie wychładzał, ale nie wiem czy to wiele da, skoro i tak temperaturę mają sporo niższą niż płyn chłodniczy.
Silnik trzyma sztywno 90°C podczas jazdy ekspresówką, więc termostat raczej sprawny.
Four rings to rule them all
pepi, nie przesadzaj z tą opinią o Goldach. Zamontowałem ich na pewno kilkaset i nie miałem problemów, ważne to dobre wpięcie w wodę (moim zdaniem powrót najważniejszy) i montaż w pozycji leżącej, montując kolankami do dołu często się zapowietrzają.
W moim rankingu reduktorów Gold jest prawie na samej górze
W moim rankingu reduktorów Gold jest prawie na samej górze
No właśnie, to że gazu za szczegolnie nie grzeją to wiem, ale żeby same się nagrzać nie mogły raczej normalne nie jest.
danishow, gdzie polecasz wpiąć powrót? Obecnie mam zarówno zasilanie jak i powrót wpięte zaraz przy odpowoetrznikach nagrzewnic? Dać powrót niżej żeby wymusić grawitacyjny obieg? Zamontowane mam kolankami do góry, połączone szeregowo, więc jedyne miejsce gdzie może bąbel powietrzny powstawać, to łącznik między reduktorami.
danishow, gdzie polecasz wpiąć powrót? Obecnie mam zarówno zasilanie jak i powrót wpięte zaraz przy odpowoetrznikach nagrzewnic? Dać powrót niżej żeby wymusić grawitacyjny obieg? Zamontowane mam kolankami do góry, połączone szeregowo, więc jedyne miejsce gdzie może bąbel powietrzny powstawać, to łącznik między reduktorami.
Four rings to rule them all
kolego danishow, proszę cię nie pisz głupot po co ma przerabiać powrót ?
jak zbiorniczek czy tak jak obecnie teraz ma to ten sam punkt układu chłodzenia !!!!
Miałem ze zbiorniczka ale akurat u mnie nie sprawdzało to się i bezpiecznie zrobiłem ze nagrzewnicy i jest ok .
Bezpieczniej jest z nagrzewnicy podciągnąć zasilanie bez trójniki
jeszcze się tak głupio spytam nasze auto ma zawór płynu czy klapą steruje się ciepłe zimne ?
Bo jak klapa jest to najlepiej by było dać szeregowo wtedy płyn nie ma wyjścia .
Ja prawie we wszystkich autach daje szeregowo - tam gdzie tak można
jak zbiorniczek czy tak jak obecnie teraz ma to ten sam punkt układu chłodzenia !!!!
Miałem ze zbiorniczka ale akurat u mnie nie sprawdzało to się i bezpiecznie zrobiłem ze nagrzewnicy i jest ok .
Bezpieczniej jest z nagrzewnicy podciągnąć zasilanie bez trójniki
jeszcze się tak głupio spytam nasze auto ma zawór płynu czy klapą steruje się ciepłe zimne ?
Bo jak klapa jest to najlepiej by było dać szeregowo wtedy płyn nie ma wyjścia .
Ja prawie we wszystkich autach daje szeregowo - tam gdzie tak można
a powiedzcie mi czy jak ma sie coś z ogrzewaniem tzn "wydaje mi sie że moje ogrzewanie jest do dupy"
to ma wpływ na jakiś zły przepływ przy reduktorach ?
bo jak wyłączę ogrzewanie to gaz mi chodzi .... a jak włączę to po paru km sie wyłącza, tak samo na zimnym musze ruszać z wyłączonym nadmuchem , bo włączył by mi sie dopiero przy 80st
[ Dodano: 2017-01-09, 18:54 ]
Mam jeszcze pytanie jak powinien być podłaczony reduktor ?
Zaznaczyłem dwa przewody i w nie się podłączamy trójnikami ?
a nie w np te po prawej stronie na dole dwa ?
to ma wpływ na jakiś zły przepływ przy reduktorach ?
bo jak wyłączę ogrzewanie to gaz mi chodzi .... a jak włączę to po paru km sie wyłącza, tak samo na zimnym musze ruszać z wyłączonym nadmuchem , bo włączył by mi sie dopiero przy 80st
[ Dodano: 2017-01-09, 18:54 ]
Mam jeszcze pytanie jak powinien być podłaczony reduktor ?
Zaznaczyłem dwa przewody i w nie się podłączamy trójnikami ?
a nie w np te po prawej stronie na dole dwa ?