Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[S8/A8 D2 FL] różnice silników 360KM/310KM

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
PawełBS
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 23 paź 2016, 12:29
Lokalizacja: Suwałki

[S8/A8 D2 FL] różnice silników 360KM/310KM

Post autor: PawełBS » 16 lut 2017, 11:14

Witam, szukam informacji na temat różnic sliników i osprzętu S8 360KM i A8 310KM. Z tego co się dowiedziałen różnią się min; ukł. Wydechowym, wtryskami. przepływką i czym jeszcze? Czy jakieś z tych elementów można wykorzystać w A8 żeby dodać kilka KM ? nie mowie o 360 ;)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 lut 2017, 11:48

PawełBS pisze:Czy jakieś z tych elementów można wykorzystać w A8 żeby dodać kilka KM ?
tak, przełożyć silnik ;) albo kupić S8
Ostatnio zmieniony 16 lut 2017, 13:28 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 16 lut 2017, 12:57

tłoki, wałki, sterowanie silnika - Ska chyba kręci się o tys obrotów wyżej... ogólnie było opisywane na forum i ktoś nawet robił Ske ze zwykłego i stwierdził, że gra nie warta świeczki...

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 16 lut 2017, 13:43

martin_rs4 pisze:kupić S8
Jedyne racjonalne podejście
I`m the LPG master

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 lut 2017, 17:04

martin_rs4 pisze:tak, przełożyć silnik ;) albo kupić S8
Akurat mam taki silnik... i to jeszcze na samochodzie <faktycznie>
I właściwie wszystko do sprzedania <faktycznie>
Niestety jak pójdzie na części to do sprzedania głowice będą już pewnikiem niekompletne.

Ale fakt faktem lepiej już kupić całe auto kompletne niż bawić się w przekładanie poszczególnych elementów.
No chyba, że to A8 ma już kilka rzeczy z S8 tj. zawias i fotele. Ale i tak do kompletu przydało by się mieć silnik ze sterownikiem + zegary + hamulce :)
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 lut 2017, 20:00

FOSS pisze:Ale fakt faktem lepiej już kupić całe auto kompletne niż bawić się w przekładanie poszczególnych elementów.
No chyba, że to A8 ma już kilka rzeczy z S8 tj. zawias i fotele. Ale i tak do kompletu przydało by się mieć silnik ze sterownikiem + zegary + hamulce
to mi brakuje silnik tylko :D

a tak na prawde, to nie wiem po co komu te dodatkowe kunie <bezradny> 310KM jest wystarczająco moim zdaniem i kombinować aby mieć te "kilka-kilkanaście" więcej nie ma najmniejszego sensu.
to nie jest zwykły napęd...to

andrzej_s8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 30 maja 2016, 17:12
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: andrzej_s8 » 16 lut 2017, 20:01

Hej, miałem u siebie orginalny Avp, niestety pechowo rozsypał się.
Z racji tego, że nie było akurat żadnego na allegro kupiłem AQF z wersji 310km.
Z moich obserwacji wynika, że dół silnika jest analogiczny, natomiat zupełnie inne są głowice,
same kolektory wydechowe w AVP są dużo większe. Podobno osprzęt też delikatnie się różni.
U mnie został cały osprzęt z AVP, łącznie ze sterownikiem.
Jak stawałem z bratem(orginalne zdrowe S8 2002r) to do 200 km/h był dwie długości z przodu.
U mnie po wymianie silnika na hamowni pokazało 290 km, silnik niby kręci się do 7000 obr., ale na wykresie widać, że moc zaczyna spadać od 6600 obr, chyba głowice nie wyrabiają.
Ogólnie to silnik z S8 jest dla mnie dużo bardziej elastyczny.

PawełBS
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 23 paź 2016, 12:29
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: PawełBS » 16 lut 2017, 20:04

Nie chciałem ingerować w silnik w sensie głowice tłoki itp. Tylko osprzęt, elektronika, ale jak nie ma sensu <bezradny>

andrzej_s8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 30 maja 2016, 17:12
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: andrzej_s8 » 16 lut 2017, 20:16

wydaje mi się, że gra nie warta świeczki, jeżeli już to tylko komplet z głowicami,
a toj uż koszty

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 16 lut 2017, 21:58

Jak by to było np. 1.8 a swap na 1.8t to oczywiście. A tu wolnossący, nic nie zrobisz...
I`m the LPG master

ernesto

Post autor: ernesto » 18 lut 2017, 22:06

może nie FL ale masz trochę pogląd na preFL http://www.a8team.pl/d2-prefl-42-przero ... vt9715.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl