
![]() |
![]() |
![]() |
[S8/A8 D2 FL] różnice silników 360KM/310KM
-
- Forum Audi A8
- Posty: 61
- Rejestracja: 23 paź 2016, 12:29
- Lokalizacja: Suwałki
[S8/A8 D2 FL] różnice silników 360KM/310KM
Witam, szukam informacji na temat różnic sliników i osprzętu S8 360KM i A8 310KM. Z tego co się dowiedziałen różnią się min; ukł. Wydechowym, wtryskami. przepływką i czym jeszcze? Czy jakieś z tych elementów można wykorzystać w A8 żeby dodać kilka KM ? nie mowie o 360 

- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
tak, przełożyć silnikPawełBS pisze:Czy jakieś z tych elementów można wykorzystać w A8 żeby dodać kilka KM ?

Ostatnio zmieniony 16 lut 2017, 13:28 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Akurat mam taki silnik... i to jeszcze na samochodziemartin_rs4 pisze:tak, przełożyć silnikalbo kupić S8

I właściwie wszystko do sprzedania

Niestety jak pójdzie na części to do sprzedania głowice będą już pewnikiem niekompletne.
Ale fakt faktem lepiej już kupić całe auto kompletne niż bawić się w przekładanie poszczególnych elementów.
No chyba, że to A8 ma już kilka rzeczy z S8 tj. zawias i fotele. Ale i tak do kompletu przydało by się mieć silnik ze sterownikiem + zegary + hamulce

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
to mi brakuje silnik tylkoFOSS pisze:Ale fakt faktem lepiej już kupić całe auto kompletne niż bawić się w przekładanie poszczególnych elementów.
No chyba, że to A8 ma już kilka rzeczy z S8 tj. zawias i fotele. Ale i tak do kompletu przydało by się mieć silnik ze sterownikiem + zegary + hamulce

a tak na prawde, to nie wiem po co komu te dodatkowe kunie

to nie jest zwykły napęd...to
-
- Forum Audi A8
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 maja 2016, 17:12
- Lokalizacja: Wrocław
Hej, miałem u siebie orginalny Avp, niestety pechowo rozsypał się.
Z racji tego, że nie było akurat żadnego na allegro kupiłem AQF z wersji 310km.
Z moich obserwacji wynika, że dół silnika jest analogiczny, natomiat zupełnie inne są głowice,
same kolektory wydechowe w AVP są dużo większe. Podobno osprzęt też delikatnie się różni.
U mnie został cały osprzęt z AVP, łącznie ze sterownikiem.
Jak stawałem z bratem(orginalne zdrowe S8 2002r) to do 200 km/h był dwie długości z przodu.
U mnie po wymianie silnika na hamowni pokazało 290 km, silnik niby kręci się do 7000 obr., ale na wykresie widać, że moc zaczyna spadać od 6600 obr, chyba głowice nie wyrabiają.
Ogólnie to silnik z S8 jest dla mnie dużo bardziej elastyczny.
Z racji tego, że nie było akurat żadnego na allegro kupiłem AQF z wersji 310km.
Z moich obserwacji wynika, że dół silnika jest analogiczny, natomiat zupełnie inne są głowice,
same kolektory wydechowe w AVP są dużo większe. Podobno osprzęt też delikatnie się różni.
U mnie został cały osprzęt z AVP, łącznie ze sterownikiem.
Jak stawałem z bratem(orginalne zdrowe S8 2002r) to do 200 km/h był dwie długości z przodu.
U mnie po wymianie silnika na hamowni pokazało 290 km, silnik niby kręci się do 7000 obr., ale na wykresie widać, że moc zaczyna spadać od 6600 obr, chyba głowice nie wyrabiają.
Ogólnie to silnik z S8 jest dla mnie dużo bardziej elastyczny.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 maja 2016, 17:12
- Lokalizacja: Wrocław
może nie FL ale masz trochę pogląd na preFL http://www.a8team.pl/d2-prefl-42-przero ... vt9715.htm