![]() |
![]() |
![]() |
[D3 02 4.2MPI ] Zawieszenie - brak róznicy między trybami
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Raz dwa razy co innego napisałeś kolego ale wiadomo o co chodzi
te wykresy zrobili twórcy tego zawieszenia, więc więcej niż warto jeśli chce się to zrozumieć 
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
mmalinas
- Forum Audi A8

- Posty: 145
- Rejestracja: 08 kwie 2016, 14:31
- Lokalizacja: Ostrzeszow
Sorry drago ponioslo mnie
Masz racje tez nie widze tu problemu.
Jedyne co mozna profilaktycznie sprawdzic to w jakim stanie jest kompresor.
Sprawdzic co podaje i jaki jest wzrost temperatury na kompresorze w trakcie pompowania (wszystko w blokach pomiarowych) . Przejechac sie i sprawdzic zachowanie auta wg predkosci .
I ewentualnie sprawdzic ustawienie bazowe
"Nadgorliwosc gorzsza od faszyzmu"
Jak twierdzi Gomolka
" wydajnosc aglomeratu rolniczego nie zalezy od klasy gleby tylko od koloru siewnika"
Pozdrawiam
Michal
Masz racje tez nie widze tu problemu.
Jedyne co mozna profilaktycznie sprawdzic to w jakim stanie jest kompresor.
Sprawdzic co podaje i jaki jest wzrost temperatury na kompresorze w trakcie pompowania (wszystko w blokach pomiarowych) . Przejechac sie i sprawdzic zachowanie auta wg predkosci .
I ewentualnie sprawdzic ustawienie bazowe
"Nadgorliwosc gorzsza od faszyzmu"
Jak twierdzi Gomolka
" wydajnosc aglomeratu rolniczego nie zalezy od klasy gleby tylko od koloru siewnika"
Pozdrawiam
Michal
pozdrawiam
Michal
Michal
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
No więc dyskusja pobiegła dalej i moim zdaniem chyba niepotrzebnie.
Tak jak zacząłem na początku tak podtrzymuję - najpierw dowiedzmy się jakie jest zawieszenie.
Od kolegi Fluke otrzymałem numer VIN więc już bez cienia wątpliwości stwierdzam to co podejrzewałem od początku:
2MA 4-corner air suspension with electronic shock absorption control, sports version
Auto fabrycznie wyjechało z zawieszeniem sportowym.
Podejrzewam, że kolega Fluke wcześniej nie zwrócił na to uwagi i dopiero teraz zauważył, że auto pomiędzy trybami Comfort-Automatic-Dynamic nie zmienia swojej wysokości.....
noi to jest prawidłowe działanie tego zawieszenia bo w wersji Sport ma swojej wysokości nie zmieniać.
Więc jeżeli problem leżał tylko w tym to myślę że .... naprawiłem
Jeżeli są inne wątpliwości co do działania zawieszenia to pewnikiem pomożemy i przy nich
Tak jak zacząłem na początku tak podtrzymuję - najpierw dowiedzmy się jakie jest zawieszenie.
Od kolegi Fluke otrzymałem numer VIN więc już bez cienia wątpliwości stwierdzam to co podejrzewałem od początku:
2MA 4-corner air suspension with electronic shock absorption control, sports version
Auto fabrycznie wyjechało z zawieszeniem sportowym.
Podejrzewam, że kolega Fluke wcześniej nie zwrócił na to uwagi i dopiero teraz zauważył, że auto pomiędzy trybami Comfort-Automatic-Dynamic nie zmienia swojej wysokości.....
noi to jest prawidłowe działanie tego zawieszenia bo w wersji Sport ma swojej wysokości nie zmieniać.
Więc jeżeli problem leżał tylko w tym to myślę że .... naprawiłem
Jeżeli są inne wątpliwości co do działania zawieszenia to pewnikiem pomożemy i przy nich
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-






