części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 02 4.2MPI ] Zawieszenie - brak róznicy między trybami

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 03 mar 2017, 15:11

Raz dwa razy co innego napisałeś kolego ale wiadomo o co chodzi :) te wykresy zrobili twórcy tego zawieszenia, więc więcej niż warto jeśli chce się to zrozumieć :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

mmalinas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 145
Rejestracja: 08 kwie 2016, 14:31
Lokalizacja: Ostrzeszow

Post autor: mmalinas » 03 mar 2017, 15:14

Sorry drago ponioslo mnie

Masz racje tez nie widze tu problemu.
Jedyne co mozna profilaktycznie sprawdzic to w jakim stanie jest kompresor.
Sprawdzic co podaje i jaki jest wzrost temperatury na kompresorze w trakcie pompowania (wszystko w blokach pomiarowych) . Przejechac sie i sprawdzic zachowanie auta wg predkosci .
I ewentualnie sprawdzic ustawienie bazowe

"Nadgorliwosc gorzsza od faszyzmu"
Jak twierdzi Gomolka
" wydajnosc aglomeratu rolniczego nie zalezy od klasy gleby tylko od koloru siewnika"

Pozdrawiam

Michal
pozdrawiam

Michal

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 03 mar 2017, 19:28

No więc dyskusja pobiegła dalej i moim zdaniem chyba niepotrzebnie.

Tak jak zacząłem na początku tak podtrzymuję - najpierw dowiedzmy się jakie jest zawieszenie.


Od kolegi Fluke otrzymałem numer VIN więc już bez cienia wątpliwości stwierdzam to co podejrzewałem od początku:
2MA 4-corner air suspension with electronic shock absorption control, sports version

Auto fabrycznie wyjechało z zawieszeniem sportowym.
Podejrzewam, że kolega Fluke wcześniej nie zwrócił na to uwagi i dopiero teraz zauważył, że auto pomiędzy trybami Comfort-Automatic-Dynamic nie zmienia swojej wysokości.....
noi to jest prawidłowe działanie tego zawieszenia bo w wersji Sport ma swojej wysokości nie zmieniać.


Więc jeżeli problem leżał tylko w tym to myślę że .... naprawiłem <faktycznie>
Jeżeli są inne wątpliwości co do działania zawieszenia to pewnikiem pomożemy i przy nich :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Fluke
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 16 maja 2016, 22:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fluke » 04 mar 2017, 14:00

Dziękuje FOSS za rozwiązanie problemu :] oraz wszystkim udzielającym się za dogłębną analizę problemu (swoją drogą ciekawy wykres pracy zawieszenia zależnie od wersji).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl