![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2
-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 22 sie 2015, 09:07
- Lokalizacja: okolice Płońska
zmaiana zacisków na D3 w D2 fl
Witam, mam pytanko do tych którzy już zmieniali zaciski z D3 pod 360 mm. Dziś właśnie walczyłem z tym tematem w swojej FL. Po zamontowaniu tarczy i zacisku założyłem koło alufelgi 18 i ramiona felgi mijają się z zaciskiem tak na 1mm i mam obawy czy nie muszę założyć dystansu pod felgę ok 5mm. Nie czytałem aby ktoś miał z tym problem. Felgi mam orginalne . Czy moje obawy są zasadne?
![Obrazek]()
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
No niestety ten ronal jest jaki jest i ramiona sprawiają wrażenie jakby zaraz się miały spotkać z zaciskiem. Ale się nie spotykają. Jak byś założył coś w stylu popularnej łopaty to dopiero byłoby zdziwienie ile jeszcze luzu zostało i że te 360 to nie są jakoś mega wielkie.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Dla wszystkich zainteresowanych - pojawiły się już w dostępności adaptery montażowe dla PreFL - po szczegóły zapraszam na PW
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 185
- Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
- Lokalizacja: Rzeszów
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Zależy które żeliwo. Jeśli z 3.3TDI to tak, a jeśli komuś szlag trafił alu i wsadził co było pod ręką to najprawdopodobniej wjechała całość z preFL, bo tak najtaniej i bez adaptera nie podejdzie. Najlepiej zrób zdjęcie miejsca mocowania zacisku do zwrotnicy ewentualnie przepisz z niej numer.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 185
- Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Sprawdz numery i będzie wszystko jasne - czyli możesz mieć zwrotnice z końcówką K
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 147
- Rejestracja: 13 lut 2015, 20:54
- Lokalizacja: Jeleśnia
-
- Forum Audi A8
- Posty: 106
- Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
- Lokalizacja: Siedlce
porównując ceny zwrotnic (normalne tak jak na allegro) doliczajac do tego cene dystansow pod tarcze przod oraz dystansow pod felge tyl zeby bylo proporcjonalnie, cene zaciskow (ktore sa w sumie tanie) oraz calego zestawu tarcz i klockow, wychodzi cenowo tak samo jak zestaw brembo ktory nie wymaga zmiany zwrotnicy i jest latwiejszy w montazu 
