[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2
zmaiana zacisków na D3 w D2 fl
Witam, mam pytanko do tych którzy już zmieniali zaciski z D3 pod 360 mm. Dziś właśnie walczyłem z tym tematem w swojej FL. Po zamontowaniu tarczy i zacisku założyłem koło alufelgi 18 i ramiona felgi mijają się z zaciskiem tak na 1mm i mam obawy czy nie muszę założyć dystansu pod felgę ok 5mm. Nie czytałem aby ktoś miał z tym problem. Felgi mam orginalne . Czy moje obawy są zasadne?
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
No niestety ten ronal jest jaki jest i ramiona sprawiają wrażenie jakby zaraz się miały spotkać z zaciskiem. Ale się nie spotykają. Jak byś założył coś w stylu popularnej łopaty to dopiero byłoby zdziwienie ile jeszcze luzu zostało i że te 360 to nie są jakoś mega wielkie.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Dla wszystkich zainteresowanych - pojawiły się już w dostępności adaptery montażowe dla PreFL - po szczegóły zapraszam na PW
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Jeśli w mojej FL mam zwrotnice żeliwne to zaciski i tarcze od D3 pasuja p&p? PS. Mogą być zaciski od 4.2 tdi?
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Zależy które żeliwo. Jeśli z 3.3TDI to tak, a jeśli komuś szlag trafił alu i wsadził co było pod ręką to najprawdopodobniej wjechała całość z preFL, bo tak najtaniej i bez adaptera nie podejdzie. Najlepiej zrób zdjęcie miejsca mocowania zacisku do zwrotnicy ewentualnie przepisz z niej numer.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Spojojnie nikt tam nie wkładał zwrotnic od 3.3. Z tego co wiem FL z 99r miały zwrotnice żeliwne. Zresztą kupowałem rok temu klocki i wszystko pasowało Dlatego się zastanawiam czy podejdą heble od d3.
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Sprawdz numery i będzie wszystko jasne - czyli możesz mieć zwrotnice z końcówką K
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
porównując ceny zwrotnic (normalne tak jak na allegro) doliczajac do tego cene dystansow pod tarcze przod oraz dystansow pod felge tyl zeby bylo proporcjonalnie, cene zaciskow (ktore sa w sumie tanie) oraz calego zestawu tarcz i klockow, wychodzi cenowo tak samo jak zestaw brembo ktory nie wymaga zmiany zwrotnicy i jest latwiejszy w montazu