nawet po dodaniu gazu
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 preFL ALL ] Analiza rozrządu nastawy kanał 93
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 629
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2008
- Silnik: W12 6.0
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Skawina
- mkbewe
- Super Klubowicz
- Posty: 1304
- Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
- Lokalizacja: Śląsk
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
a przed zmianą rozrządu sprawdzałeś jakie były parametry ?
Ja bym probówał korygować z nowymi motylkami już na koła zębate - może słabo siadła blokada tam
Ja bym probówał korygować z nowymi motylkami już na koła zębate - może słabo siadła blokada tam
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Właściwie to chyba nie spotkałem się jeszcze z tymi motylkami które kwalifikowałyby się do wymiany - te które do tej pory robiłem, a jednak "kilka" ich było, to wszędzie siedziało ciasno, zarówno na wałkach jak i na blokadzie.michalwruszak pisze:Ja bym probówał korygować z nowymi motylkami już na koła zębate - może słabo siadła blokada tam
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Znam przypadek - przed i po wymianie motylków - była zmiana w parametrach rozrzadu na lepsze . Koszt symboliczny - napewno warto jeszcze spróbować .
Szczególnie ze to -9 nie wygląda dobrze
Dodatowo jeszcze zmieniłbym pierścienie pod czujnikami halla .
Szczególnie ze to -9 nie wygląda dobrze
Dodatowo jeszcze zmieniłbym pierścienie pod czujnikami halla .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
U mnie miały delikatny luz jak robiłem rozrząd, aż że robiłem w sobotę i nie chciało się czekać do poniedziałku więc zostawiłem. W blokach pokazuje -4 i -6 ale przy następnej wymianie (za około 20 tyś, km) na pewno zamówię nowe.FOSS pisze:Właściwie to chyba nie spotkałem się jeszcze z tymi motylkami które kwalifikowałyby się do wymiany
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
- mkbewe
- Super Klubowicz
- Posty: 1304
- Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
- Lokalizacja: Śląsk
Nie chce mi się jeszcze raz ściągać przodu
ale najwyraźniej trzeba będzie skoro piszecie że słabo, chyba że da radę to jakoś zrobić bez demontażu przodu ? teoretycznie blokady by założył.... ??
??
co do samych motylków blokada wchodziła dość ciasno.

jak to wygląda w ogóle bo nie ogarniammichalwruszak pisze:Dodatowo jeszcze zmieniłbym pierścienie pod czujnikami halla .

jakiś rok temu 0 i -4.0 przed wymianą chyba -2.0 i -6.0 chybamichalwruszak pisze:a przed zmianą rozrządu sprawdzałeś jakie były parametry ?
co do samych motylków blokada wchodziła dość ciasno.
- uzlik
- Forum Audi A8
- Posty: 259
- Rejestracja: 19 sty 2015, 00:14
- Lokalizacja: Warszawa
tak to wygląda pod nr 13
http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A8/2004/2 ... 905/905050
[ Dodano: 2017-05-18, 01:53 ]
Albo tak:
https://www.eeuroparts.com/Parts/144291 ... 6B905234A/
http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A8/2004/2 ... 905/905050
[ Dodano: 2017-05-18, 01:53 ]
Albo tak:
https://www.eeuroparts.com/Parts/144291 ... 6B905234A/
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Generalnie jeżeli mówimy o motylkach czy podkładkach na czujnikach Halla to są to elementy które się praktycznie nie zużywają.
Są tam przykręcone ale zupełnie nie pracują więc ich ewentualne zużycie wynikać może chyba tylko z tego że ktoś to uszkodził
Co więcej...
Jeżeli motylki nie nosiły śladów uszkodzeń i jednocześnie przy ich zmianie ponownie ustawiono rozrząd to mówienie o tym, że po zmianie samych motylków ustawienie rozrządu zmieniło się in plus to moim zdaniem mogą to być trochę za daleko posunięte wnioski
Są tam przykręcone ale zupełnie nie pracują więc ich ewentualne zużycie wynikać może chyba tylko z tego że ktoś to uszkodził

Co więcej...
Jeżeli motylki nie nosiły śladów uszkodzeń i jednocześnie przy ich zmianie ponownie ustawiono rozrząd to mówienie o tym, że po zmianie samych motylków ustawienie rozrządu zmieniło się in plus to moim zdaniem mogą to być trochę za daleko posunięte wnioski

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Z faktami nigdy nie polemizuje , nie wyssałem sobie tego z palca
Nie wiadomo jaki kowal wcześniej serwisował auto i co było robione . Wystarczy przy demontażu czujnika Halla źle osadzić pierścień i przekłamywanie w odczycie mogą się pojawić .

Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
oj tam, oj tammichalwruszak pisze:Z faktami nigdy nie polemizuje , nie wyssałem sobie tego z palca![]()

Właściwie, co do zasady, to do demontażu ani do ponownego montażu czujnika Halla owego pierścienia się w ogóle nie rusza więc można go co najwyżej uszkodzić lub czujnik uszkodzić ale nie źle osadzićmichalwruszak pisze:Wystarczy przy demontażu czujnika Halla źle osadzić pierścień i przekłamywanie w odczycie mogą się pojawić .

A pierścień to właściwie się demontuje jak chcesz zmienić uszczelniacz na wałku rozrzadu... albo cały wałek... albo jak jest uszkodzony... bo do niczego innego nie widzę potrzeby jego demontażu

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-