

nawet po dodaniu gazu

![]() |
![]() |
![]() |




Właściwie to chyba nie spotkałem się jeszcze z tymi motylkami które kwalifikowałyby się do wymiany - te które do tej pory robiłem, a jednak "kilka" ich było, to wszędzie siedziało ciasno, zarówno na wałkach jak i na blokadzie.michalwruszak pisze:Ja bym probówał korygować z nowymi motylkami już na koła zębate - może słabo siadła blokada tam


U mnie miały delikatny luz jak robiłem rozrząd, aż że robiłem w sobotę i nie chciało się czekać do poniedziałku więc zostawiłem. W blokach pokazuje -4 i -6 ale przy następnej wymianie (za około 20 tyś, km) na pewno zamówię nowe.FOSS pisze:Właściwie to chyba nie spotkałem się jeszcze z tymi motylkami które kwalifikowałyby się do wymiany



jak to wygląda w ogóle bo nie ogarniammichalwruszak pisze:Dodatowo jeszcze zmieniłbym pierścienie pod czujnikami halla .
jakiś rok temu 0 i -4.0 przed wymianą chyba -2.0 i -6.0 chybamichalwruszak pisze:a przed zmianą rozrządu sprawdzałeś jakie były parametry ?




oj tam, oj tammichalwruszak pisze:Z faktami nigdy nie polemizuje , nie wyssałem sobie tego z palca![]()
Właściwie, co do zasady, to do demontażu ani do ponownego montażu czujnika Halla owego pierścienia się w ogóle nie rusza więc można go co najwyżej uszkodzić lub czujnik uszkodzić ale nie źle osadzićmichalwruszak pisze:Wystarczy przy demontażu czujnika Halla źle osadzić pierścień i przekłamywanie w odczycie mogą się pojawić .