Można pójść w zestaw od S8D3 - taki mam już od kilku lat na swoim A8.BariM pisze:Co można założyć na przod i tył. 385mm to już ceramika z S8 czy są dostępne normalne tarcze? I na tył to 335?: Zamiast 286mm . Czy muszę zmienić zacisk ? Czego szukac? Dziękuję za odpowiedzi .
Przód 385mm oraz tył 335mm
Można też pójść w jakieś mocniejsze zaciski... np. przód 6-cio tłoczkowe Brembo a tył 4-tłoczkowe Brembo i tu również można to robić na tarcze jw. czyli 385mm i 335mm albo iść w inne, mniejsze lub większe.
W temacie modyfikacji hamulców działam już od pewnego czasu a robiłem zarówno D3 jak i D2.
Aktualnie również robię jedno klubowe D2 i w planach mam inne klubowe D3 na które już czeka 6-cio tłoczkowy zestaw Brembo na przód i eSkowe na tył.
Noi w planach jest również moje D3

Miało być na wiosnę ale coś mi się wydaje, że już niedługo, jeszcze przed zimą, wyląduje u mnie coś spod znaku RS

Kompletnego zestawu "od ręki" nie mam bo różne są wymagania klientów ale nie widzę problemu aby coś takiego skompletować jak i również zamontować na gotowoBariM pisze:P.s może ktoś ma kompletny sprawny zestaw do swapu na sprzedaż?

Jedno mogę powiedzieć w podsumowaniu:
Jak założysz komplet eSkowy to już wtedy odczujesz dużą różnicę w hamowaniu a każdy inny, dobrze dobrany zestaw na wielotłoczkowych zaciskach Brembo te wrażenia jeszcze spotęgują
