Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D3 08 3.0TDI ] Zmiana hamulców S8

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 23 paź 2017, 17:02

BariM pisze:Co można założyć na przod i tył. 385mm to już ceramika z S8 czy są dostępne normalne tarcze? I na tył to 335?: Zamiast 286mm . Czy muszę zmienić zacisk ? Czego szukac? Dziękuję za odpowiedzi .
Można pójść w zestaw od S8D3 - taki mam już od kilku lat na swoim A8.
Przód 385mm oraz tył 335mm

Można też pójść w jakieś mocniejsze zaciski... np. przód 6-cio tłoczkowe Brembo a tył 4-tłoczkowe Brembo i tu również można to robić na tarcze jw. czyli 385mm i 335mm albo iść w inne, mniejsze lub większe.

W temacie modyfikacji hamulców działam już od pewnego czasu a robiłem zarówno D3 jak i D2.
Aktualnie również robię jedno klubowe D2 i w planach mam inne klubowe D3 na które już czeka 6-cio tłoczkowy zestaw Brembo na przód i eSkowe na tył.

Noi w planach jest również moje D3 :)
Miało być na wiosnę ale coś mi się wydaje, że już niedługo, jeszcze przed zimą, wyląduje u mnie coś spod znaku RS <faktycznie>
BariM pisze:P.s może ktoś ma kompletny sprawny zestaw do swapu na sprzedaż?
Kompletnego zestawu "od ręki" nie mam bo różne są wymagania klientów ale nie widzę problemu aby coś takiego skompletować jak i również zamontować na gotowo :)

Jedno mogę powiedzieć w podsumowaniu:
Jak założysz komplet eSkowy to już wtedy odczujesz dużą różnicę w hamowaniu a każdy inny, dobrze dobrany zestaw na wielotłoczkowych zaciskach Brembo te wrażenia jeszcze spotęgują <faktycznie>
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 23 paź 2017, 20:16

Wpierniczyć 400/355 na 6t/4t + epb a będzie ogień.

Przy 400 min 20" ,przy 385 - 19".

BariM
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 23 paź 2017, 00:26
Lokalizacja: Kraków/Crawley uk

Post autor: BariM » 23 paź 2017, 20:22

Heh no tak wpierniczyc zawsze można. Duża różnica jest między zestawem 360/335? ,a S8 385/335 ? . Znalazłem taki zestaw na allegro z S8 http://allegro.pl/audi-a8-s8-d3-komplet ... 89011.html . Warto czy to raczej zbyt mała cena na graty S8?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6047
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 23 paź 2017, 20:48

Mozna miec taniej, zwlaszcza z fejtka albo nawet z w12, S8 sie cenia tylko dlatego ze jest tam logo S8 (a to to samo).
Poza tym lepiej kupic nowe tarcze i klocki, tam nawet nie wiesz na co trafisz (jak zuzyte i czy w ogole proste).
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 23 paź 2017, 21:01

BariM, http://allegro.pl/audi-a8-d3-w12-6-0-04 ... 38793.html
Kupujesz 2 + tarcze za 676zł, klocki 350. Na tył tylko jarzmo z phaetona 335 i tarcza 335mm, klocek seria. Powodzenia.

Zacisk s8 = w12 głupotą było by wydanie 4tysi bo można za tą kasę mieć kosę. Ja w tej kwocie mam kosę a jeszcze w chu chu zostało hajsu na głupoty xD

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 23 paź 2017, 21:20

krzychu22.p1i pisze: Przy 400 min 20" ,przy 385 - 19".
ale jakie 385?

D3kowe wchodzi na 18" i nie jest na żyletki
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

BariM
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 23 paź 2017, 00:26
Lokalizacja: Kraków/Crawley uk

Post autor: BariM » 23 paź 2017, 21:34

Dzięki Panowie,krzychu22.p1i, aukcje dałem jako przykład liczę się z tym że zawsze lepiej kupić nowe tarcze i klocki żeby było pewne. A ten zacisk z Twojej aukcji jest już z tym jarzmem tak?
Felgi mam 19 także myślę bez problemu wejdzie

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 23 paź 2017, 21:48

maciu pisze:krzychu22.p1i napisał/a:

Przy 400 min 20" ,przy 385 - 19".


ale jakie 385?

D3kowe wchodzi na 18" i nie jest na żyletki
Tamten mój cały post odnosił się do 6tłoczka, tam przy 385 tylko 19"
BariM pisze: Felgi mam 19 także myślę bez problemu wejdzie
Zestaw z w12 i s8 wchodzi na 18" no problemo.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2017, 21:58 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 23 paź 2017, 21:50

BariM pisze:Heh no tak wpierniczyc zawsze można. Duża różnica jest między zestawem 360/335? ,a S8 385/335 ?
Właściwie to w parze z tarczami 360mm występowały z tyłu 310mm.
I tak, jest wyraźna różnica pomiędzy zestawem 360/310 a 385/335 :)
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

BariM
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 23 paź 2017, 00:26
Lokalizacja: Kraków/Crawley uk

Post autor: BariM » 23 paź 2017, 22:03

Ok, to decyzja zapadła . Swap z w12 na 385mm i tył 335mm
Ostatnie pytanie -być może dla niektórych smieszne <amasz>
Przy zmianie jarzma na 335mm zacisk zostaje ten sam, ale klocek musi być wiekszy pod tarcze 335? Żeby elegancko pokrywał cala część cierną tarczy tak ??? :)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 24 paź 2017, 11:06

Zacisk i klocek zostaje.

BariM
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 23 paź 2017, 00:26
Lokalizacja: Kraków/Crawley uk

Post autor: BariM » 24 paź 2017, 11:10

Ale to wtedy klocek z 286mm jest chyba mniejszy i mniej będzie przylegał do tarczy co spowoduje nie ścieranie jej na całej powierzchni hamującej?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 24 paź 2017, 11:30

Nie - klocek jest jednakowy na tył dla wszystkich wielkości tarczy , będzie pokrywał całą powierzchnię
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

BariM
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 23 paź 2017, 00:26
Lokalizacja: Kraków/Crawley uk

Post autor: BariM » 24 paź 2017, 15:56

Aaaa ok dzieki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl