Identycznie to oceniam.CINEK pisze:mi to wygląda na wytarcie z powodu braku odpowiedniego zamocowania nadkola. Po prostu latało luzem i pod naporem powietrza ocierało o opone
Pewnie kolega nie posiada osłony pod silnikiem a same nadkola w części dolnej nie są do niczego zamocowane.
I w takiej sytuacji, w trakcie jazdy, pod naporem powietrza nadkole się ugina i dotyka do opony. I powstaje takie oto przetarcie.
Jeżeli potrafili to zdiagnozować to być może tak jest.Michal_ST pisze:Geometrii mi nie ustawili bo twierdzi że zwrotnice krzywe.
Na saniach można korygować chociażby pochylenie przednich kół.Michal_ST pisze:Nie wiem czy dobrze ich zrozumiałem że coś przy sankach odkręcali.
U mnie to jeden z kluczowych elementów ustawiania geometrii i na szczęście kolega do którego na ustawianie jeżdżę jest tego świadomy i zawsze zwraca na to uwagę.Michal_ST pisze:Kolejną sprawą jest to że kierownica jest nie wycentrowana tylko w pozycji jazdy na wprost jest skręcona w prawo.
Mnie to krew zalewa jak kierownica jest przekrzywiona... no nie da się normalnie takim autem jechać