A8 D5 ładne...nie ma co gadać
W max opcji dla MB chyba mam podobnie ale u mnie D5 stoi bardzo blisko. Natomiast BMW wizualnie przy nich dla mnie kuleje.preston81 pisze:wizualnie merol najbardziej mi sie podoba
Zastosowanie RGB tak, ale nie w tak fajny sposób. W Zwykłej S klasie też jest RGB ale ograniczona ilość kolorów do kilku i całościowo a nie ma takich smaczków jak ten kolor na drzwiach w razie ostrzeżenia. Chyba, że po FL rozbudowali to jakośpreston81 pisze:a mylisz sie widzialem to wczesniej chyba w maybach'u u naszego forumowego kolegi
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
no nie mam pojęcia bo w to nie wnikałem , i nie jest to obiektem moich zainteresowań ale widać ty wiesz co w trawie piszczy kiedys chodzilo mi po głowie zrobic podswietlenie tego panelu na podsufitce "panelu lampy" w d2 do okoła wlasnie takim oświetleniemdrago_o pisze:Zastosowanie RGB tak, ale nie w tak fajny sposób. W Zwykłej S klasie też jest RGB ale ograniczona ilość kolorów do kilku i całościowo a nie ma takich smaczków jak ten kolor na drzwiach w razie ostrzeżenia. Chyba, że po FL rozbudowali to jakoś
cos w ten desen http://allegro.pl/2m-swiatlowod-el-wire ... 76511.html
bądź sobą, wariatów też lubią
Ja lubię takie gadżety. Nadal nie rozumim czemu nie zrobili zwykłego suwaka po całej gamie kolorów a wybrali jakąś ilość konkretnych kolorów... Ja chce te taśmy co Ty na łączeniu góry deski z dekorami zamontować juz mam te taśmy gdzies w pudłach ale brak czasu na montaż i za zimno bo nie mam jeszcze garażu
Cieszy mnie fakt, że z tym modelami takimi jak te i interfejsami wyświetlanymi wchodzimy w erę aut zmierzającą do zastosowania systemu operacyjnego Ucieszyłbym się jakby np nowe modele zdecydowały się na użycie np Androida do obsługi infotainment i klimatyzacji oraz do zarządzania i obsługą opcjami komfortu jak fotele itp. Możliwość pisania aplikacji i rozszerzeń oraz dodatków... to byłby prawdziwy przełom. Teraz tylko czekać aż pierwszy producent to zauważy i niczym kiedyś iOS czy Android na telefonach wprowadzi to w aucie.
Cieszy mnie fakt, że z tym modelami takimi jak te i interfejsami wyświetlanymi wchodzimy w erę aut zmierzającą do zastosowania systemu operacyjnego Ucieszyłbym się jakby np nowe modele zdecydowały się na użycie np Androida do obsługi infotainment i klimatyzacji oraz do zarządzania i obsługą opcjami komfortu jak fotele itp. Możliwość pisania aplikacji i rozszerzeń oraz dodatków... to byłby prawdziwy przełom. Teraz tylko czekać aż pierwszy producent to zauważy i niczym kiedyś iOS czy Android na telefonach wprowadzi to w aucie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Nie wiem co robi Tesla, wiec nie wiem czy A8 wypada slabo. W kazdym razie ja widze zastosowanie parkowania zdalnego. W Mercedesie to dziala i dobrze sie sprawdza. Nie mialabym nic przeciwko temu, zeby auto samo wjechalo do mojego garazu, nie byloby problemu z otwieraniem drzwi kierowcy, zeby wysiasc. Widzialam tez jak ludzie parkuja auta w miejscach, gdzie normalnie nie mieliby szansy otworzyc drzwi.preston81 pisze: a jak widze parkowanie za pomoca aplikacji to zastanawiam sie czy to auto kierowane do osob niepelnosprawnych taki jest chyba glowny target sprzedazowy ? wielkiem mi halo ze auto parkuje samo , porownujec jej techniczne mozliwosci/rozwiązania do np tesli :
Poza tym jak, samochod jak samochod. Ani mnie grzeje, ani ziebi. Wolalabym juz chyba S-klase, chociaz nie podobaja mi sie te okragle nawiewy we wszystkich modelach. Ale S ma duzo ciekawych rozwiazan w srodku i jest bardzo komfortowa.
Na angielskim rynku jest juz na sprzedaz pare ex-demo i widzialam, ze ceny leasingu zaczynaja troche spadac, tylko te nowe modele, to golasy z 18-calowymi kolami w standardzie z okrojonym wyposazeniem (poza elektronika, ktora jest w miare ok).
Nie wiem jak klienci docelowi zapatruja sie na nowy model, czy podniecaja sie mysla o zmianie auta czy nie. Znam jedna osobe z polrocznym D4, ktora chciala juz biec do salonu na jazde probna i rozwazala przesiadke.
Tesla to potrafi?preston81 pisze:parkowanie za pomoca aplikacji to zastanawiam sie czy to auto kierowane do osob niepelnosprawnych taki jest chyba glowny target sprzedazowy ? wielkiem mi halo ze auto parkuje samo , porownujec jej techniczne mozliwosci/rozwiązania do np tesli
https://www.cnbc.com/2017/06/20/man-kil ... eport.html
wiesz co ile czasu wychodzi aktualizacja softu do tego wynalazku?
Jedyne co człowieka podnieca to fakt, że najnowszy model P100D robi pierwszą setkę w 2.7 co pozwala mu ogarniać takie auta jak 991 Turbo S. Na tym się kończą zalety tego wynalazku. Środek wygląda beznadziejnie a ten wielgaśny tablet na środku wygląda obrzydliwie. Generalnie sam kierunek elektryków jest pomylony ale to inny temat.
Wracają do D5 to parkowanie jest jedną z niewielu opcji, która jest bardzo użyteczna i potrzebna. W D3 chętnie bym taką możliwość przytulił bo chyba każdy ma garaż takiej szerokości, że wysiadając musi uważać by nie walnąć drzwiami w ścianę i się przeciska przy wysiadaniu.
Kolejny duży plus dla D5 to tylna oś skrętna - żaden to wynalazek bo już stara Honda Preluda miała system 4WS (Four Wheel Steering)- skrętna tylna oś.
Prosty i stary wynalazek a doskonale poprawia nie tylko manewrowanie ale jazdę w ciasnych zakrętach.
Fajnie zrobili dechę - prosta klasyczna linia zawsze wygląda dobrze... w D4 trochę za bardzo przybajerowali i nie do końca mi się to podoba.
Dwa tablety na środku konsoli podobnie jak licznik (chiński tablet) to jakieś nieporozumienie. Ja rozumiem, że takie są trendy i moda ale to jest chory kierunek szczególnie w tej klasie aut. A ilość pasków ledowych pokazuje tylko jedno, że dla Audi kończą się pomysły i na siłę szuka się "rozwiązań". To auto w środku wygląda jak choinka w markecie - wieje tandetą a funkcjonalność zmiany kolorów tego oświetlenia jest tak potrzebne jak czujniki w schowkach drzwi, które uruchamiają oświetlenie kiedy wsadzimy rękę.
A wisienką na torcie są rolety elektrycznie podnoszone. To jest technologia na miarę D5. Ciekawe kiedy dojdą do takiej "technologi NASA" LOL
Na koniec dodam, że oświetlenie OLED jest jak najbardziej ok ale to co się dzieje przy uruchamianiu świateł z tyłem to jakiś żart. Takie wodotryski są dobre w Golfie ale w limuzynie tej klasy? Wieś się bawi i tańczy.
No poszli za MB, który podobnie zrobił swoje światła z przodu i wymyślił ich animację przy włączeniu. Tylko dodali to, prócz przodu, na tył jeszcze. Pewnie kwestia gustu. Mi się podoba. Fajnie, że wyłącza się w sposób inny niż po prosu zgaszenie. Jakaś prosta animacja. To jak kiedyś wprowadzali, że światło w środku po prostu nie gaśnie a się przygasza. Ktoś spyta a po co? A mnie się to podoba, bo efekt ładnypanton pisze:Na koniec dodam, że oświetlenie OLED jest jak najbardziej ok ale to co się dzieje przy uruchamianiu świateł z tyłem to jakiś żart. Takie wodotryski są dobre w Golfie ale w limuzynie tej klasy? Wieś się bawi i tańczy.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Obejrzalam dzisiaj recenzje, z ktorej wynika, ze parkowania z pilota, to nie ma, jest tylko w teorii w przyszlych opcjach. W zwiazku z tym za bardzo nie widze zalety wymiany z D4 na D5.
Zniechecaja mnie:
-dotykowe ekrany
-wieksza waga samochodu, w dieslu dodali pare koni, ale zostalo to zniwelowane przez wieksza wage
-bagaznik dorobil sie garba z tylu, co ogranicza jego funkcjonalnosc. Juz w D4 jest mniejszy niz w D3.
-nie wiem czy to w kazdym egzemplarzu, ale widzialam ze srodkowy schowek zostal zmiejszony przez dodanie modulu ladowania telefonu. Moze to opcja, to jeszcze ok, bo mozna nie zamawiac.
-nawigacja wydaje sie gorsza do obslugi niz poprzednio, ekran do pisania przydatny, ale ja musialabym pisac po nim lewa reka. Tak samo z regulacja wszystkiego na ekranach, dla mnie obsluga lewa reka.
Jak na razie, to cale unownoczesnianie wydaje sie zrobione na sile i zabiera praktycznosc, przynajmniej taki jest moj punkt widzenia. Zalet nowego modelu nie widze. To, ze wyglada troche inaczej czy ma inne swiatla, jest drugoplanowe.
Widzialam, ze Audi UK juz oferuje spore upusty, 17-18tys funtow z ceny katalogwej, okolo 26%. Oficjalna cena, to jest czysta fikcja.
Zniechecaja mnie:
-dotykowe ekrany
-wieksza waga samochodu, w dieslu dodali pare koni, ale zostalo to zniwelowane przez wieksza wage
-bagaznik dorobil sie garba z tylu, co ogranicza jego funkcjonalnosc. Juz w D4 jest mniejszy niz w D3.
-nie wiem czy to w kazdym egzemplarzu, ale widzialam ze srodkowy schowek zostal zmiejszony przez dodanie modulu ladowania telefonu. Moze to opcja, to jeszcze ok, bo mozna nie zamawiac.
-nawigacja wydaje sie gorsza do obslugi niz poprzednio, ekran do pisania przydatny, ale ja musialabym pisac po nim lewa reka. Tak samo z regulacja wszystkiego na ekranach, dla mnie obsluga lewa reka.
Jak na razie, to cale unownoczesnianie wydaje sie zrobione na sile i zabiera praktycznosc, przynajmniej taki jest moj punkt widzenia. Zalet nowego modelu nie widze. To, ze wyglada troche inaczej czy ma inne swiatla, jest drugoplanowe.
Widzialam, ze Audi UK juz oferuje spore upusty, 17-18tys funtow z ceny katalogwej, okolo 26%. Oficjalna cena, to jest czysta fikcja.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Na razie nie ma ani Audi AI ani inteligentnego zawieszenia. Tez nie bardzo rozumiem po co bylo to wydawac i to jeszcze z dwoma silnikami.Unseen pisze:Obejrzalam dzisiaj recenzje, z ktorej wynika, ze parkowania z pilota, to nie ma, jest tylko w teorii w przyszlych opcjach. W zwiazku z tym za bardzo nie widze zalety wymiany z D4 na D5.
Jest nowa rezenzja gledzacego, kto lubi znajdzie na YT.
Black Cars Matters
gusta i guściki mi się spodobał wracając do d5 gorsze niż d4:) które poprostu wizualnie z zewnątrz mnie nie porwało co innego zapewne osiągi i frajda ale to auto nie ma tego czegoś , za taką kase wolałbym inne auto , na szczęście nie mam takiego dylematu jak i takiej kasy pozdrawiampanton pisze:ten wielgaśny tablet na środku wygląda obrzydliwie
btw panton zgadzam się z większością tego co napisałeś wyżej
fontanna w Barcelonie ładniejszapanton pisze:Na koniec dodam, że oświetlenie OLED jest jak najbardziej ok ale to co się dzieje przy uruchamianiu świateł z tyłem to jakiś żart. Takie wodotryski są dobre w Golfie ale w limuzynie tej klasy? Wieś się bawi i tańczy.
bądź sobą, wariatów też lubią
Wczoraj w nocy mialam przygode z samochodem z ekranem do sterowania klima (Ford Explorer). Sa w nim pokretla i przyciski do regulacji temp, sily nawiewu i mozna wlaczyc podgrzewanie szyby, ale ustawienie gdzie ma wiac poza szyba jest na ekranie. Bez ekranu bylo jak bez reki przy -35C. Moglam sobie ogrzac szybe, ale niekoniecznie siebie. Temperatura zewnetrzna wygrala z ekranem, na szczescie pozniej zaczal dzialac.
Moze Audi nie bedzie mialo takich usterek, ale jednak przyciski maja to do siebie, ze rzadko przestaja dzialac.
Moze Audi nie bedzie mialo takich usterek, ale jednak przyciski maja to do siebie, ze rzadko przestaja dzialac.
W audi ta technologia dotyku jest zupełnie inaczej skonstruowana. Mamy ekrany, zapewne pojemnościowe, reagujące na wskazania ale sam dotyk nie powoduje wyboru. Potrzebny jest nacisk. Wygląda to jak całkiem fajne połączenie ekranu pojemnościowego z rezystancyjnym. dodatkowo same przyciski na dole ekranu reagują tylko na siłę i miejsce nacisku a cała reszta na ekranie reaguje na wskazanie palcem a nacisnąć można gdziekolwiek na ekranie(nie ręką) i wybierze opcje. Jestem ciekawy jak będzie to działało w ekstremalnych warunkach
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości