części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 99 4.2PB/LPG ] Nierówna praca po 2-3h postoju

PawełBS
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 23 paź 2016, 12:29
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: PawełBS » 20 lip 2017, 17:46

NGK ostatnio trochę się pogorszyły, spróbuj Beru.

Proxxy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 02 lip 2011, 20:46
Lokalizacja: Rzeszów/Podkarpackie

Post autor: Proxxy » 21 lip 2017, 07:11

Tak właśnie też myślałem, czy nie spróbować Beru. Chociaż chłopaki zapodają też jakieś Denso irydowe czy cóś takiego? Ale to niech się wypowiedzą zorientowani w temacie <okok>

P.s. Tak też jestem ciekaw, co taka irydowa świeczka daje na plus względem takiej standardowej? <hmm>
To już moje czwarte Audi, z czego drugie S i pierwsze serii 8:)

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 21 lip 2017, 10:14

Z tego co mi wiadomo, to irydowa świeczka daje większą trwałość. Ja stosuję jednoelektrodowe Denso K20TT i zmieniam je co 10000-15000km, co przy cenie 9zł/szt. nie jest bolesnym wydatkiem. Na NGK się solidnie przejechałem (wykruszona ceramika, wypadająca elektroda środkowa).

Proxxy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 02 lip 2011, 20:46
Lokalizacja: Rzeszów/Podkarpackie

Post autor: Proxxy » 04 sie 2017, 21:31

A niech to. Czyli że koniecznie muszę zajrzeć do tych świec. <hmm>

[ Dodano: 2017-08-04, 21:31 ]
Po kilku dniach ( brak czasu ), najnowsze wieści z pola walki <amasz> . Otóż tak: Świeczki zmienione na nowiutkie, tym razem Beru, chociaż te NGK' ki które wykręciłem po ok. 20 000 przelotu, niemal bez śladu zużycia. Na wszystkich ośmiu idealne spalanie, żadnych śladów jakiegoś zalewania, oleju, nagaru. No poprostu przyczepić się do czegoś nie sposób. Przy okazji po ok. roku wyciągnięta i wyczyszczona przepustnica + oczywiście adaptacja vagiem. Też nie była jakoś szczególnie uniurana, ale napewno jej to nie zaszkodziło. Korzystając z faktu wymiany świeczek, zmierzono również kompresje na cylindrach, bo przez póki co 5 lat posiadania tegoż egzemplarza, tego jeszcze nie robiłem. A wyszło tak: Lewa głowica ( po stronie kierowcy ): 11, 11, 11, 11! <chura> Prawdę powiedziawszy to nie spodziewałem się takiego wyniku po tylu latach. Prawa głowiczka ciut gorzej, ale chyba jeszcze i tak w normie: 10,5, 11, 10, 11. Jak na 17-to letnie auto i w tej chwili 310 000 jak najbardziej prawdziwego przebiegu, to chyba nie jest najgorzej? Co myślicie? Zastanawia mnie troszkę ta prawa głowiczka, ale chyba nie ma jeszcze powodu do paniki? No i póki co po tych zabiegach motor odrazu zaczął znacznie kulturalniej i równiej pracować na wolnych właśnie. Zobaczymy jak będzie w kolejnych dniach. Tylko ta różnica na tej prawej czapce. <hmm>
To już moje czwarte Audi, z czego drugie S i pierwsze serii 8:)

djmdp
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 28 lis 2016, 15:33
Lokalizacja: Wro

Post autor: djmdp » 11 sie 2017, 14:03

Dopuszczalny rozjazd między cylindrami to 3bar, więc u Ciebie jest b.dobrze jeszcze.

PawełBS
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 23 paź 2016, 12:29
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: PawełBS » 17 sie 2017, 20:08

Dalej walczę z problemem, już zabardzo nie wiem czego się złapać :( regulator ciśnienia paliwa albo wtryski mogą robić takie rzeczy?
Ostatnio zmieniony 17 sie 2017, 20:29 przez PawełBS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 17 sie 2017, 20:28

Podejrzyj w VAGu temperaturę silnika i korekty w momencie wystąpienia problemu.

PawełBS
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 23 paź 2016, 12:29
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: PawełBS » 17 sie 2017, 21:11

Sprawdziłem przed chwilą, auto stało 3h. Temperatura 55st. Po odpaleniu korekty stoją na 0.0 wogóle się nie ruszają. Napięcie jednej sondy zmieniało się 0,8V-0.1 po chwili staneła na 0,1V druga cały czas stała na 0.1V. Auto zeszło z ssania korekty zaczęły pracować w okolicy zera +/- 3. Sondy również w pełnym zakresie. Korekty i sondy sprawdzam w grupie 33 a w grupie 32 korekty stoją niezmienne chyba było tam 9 i 13 o co chodzi z tą grupą 32? Domyślam się że to korekty długoterminowe

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 18 sie 2017, 06:20

No to korekty długie coś nie bardzo... Po rozgrzaniu coś się zmienia? Jak z temperaturą na rozgrzanym silniku (w vagu)?

PawełBS
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 23 paź 2016, 12:29
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: PawełBS » 18 lut 2018, 16:04

około 90st, wczoraj patrzyłem na korekty było 10 i 11%

[ Dodano: 2017-12-17, 12:00 ]
Witam, wrócę do tematu. Wydaje mi się że problem leży w tym iż auto po tych 2-3h postoju wskakuje na ssanie i czyli trzyma wyższe obroty i włącza się SAI. Jak to wygląda w waszych FL 4.2 AQF?

[ Dodano: 2018-02-18, 16:04 ]
Mam pytanie które może mieć związek z moim problemem. Jaką funkcję spełniają te plastikowe podkładki na końcówce wtryskiwaczy? Na tej aukcji widać jeden jest pęknięty. Z tego co pamiętam u mnie brakuje dwóch może trzech.http://allegro.pl/audi-a6-a8-d2-wtrysk-077133551m-0280155921-i6798916244.html

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 lut 2018, 16:27

tylko trzymaja oring

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 lut 2018, 09:32

PawełBS pisze:Jaką funkcję spełniają te plastikowe podkładki na końcówce wtryskiwaczy?
Trzymają dolny oring we właściwej pozycji.
W oryginale nie do kupienia - w Audi nie występują jako część zamienna.
Mam takie nowe które kupuję w DE.
Osobiście wymieniłbym komplet bo te fabryczne są już pewnie mocno przegrzane.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

PawełBS
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 23 paź 2016, 12:29
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: PawełBS » 19 lut 2018, 22:30

Lewego powietrza nie ciągnie, więc narazie nie ruszam. W tym nie leży problem.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 lut 2018, 22:49

FOSS pisze:Trzymają dolny oring we właściwej pozycji.
ja też nie miałem dwóch i to było przyczyną nierównej pracy
FOSS pisze:W oryginale nie do kupienia - w Audi nie występują jako część zamienna.
a to dziwne <hmm> ja rok temu chciałem to kupić i były dostępne za bodajże 16zł / szt.

ale za cene kompletu kupiłem drugą kompletną listwę wtryskową z dobrymi podkładkami... może obecnie już nie ma <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 lut 2018, 00:27

CINEK pisze:a to dziwne <hmm> ja rok temu chciałem to kupić i były dostępne za bodajże 16zł / szt.
Ale że w ASO?... Szczerze wątpię.
Ta podkładka oporowa nie występuje osobno - w katalogu Audi nie posiada swojego numeru więc w ASO nie ma możliwości tego zamówić.
Producentem jest Bosch.
Z przedstawicielstwem w PL rozmawiałem kilkukrotnie ale z nimi to jest jakaś kwadratowa rozmowa.
Jak im powiedziałem wprost numer części i cenę w DE to przyznali mi rację... i dalej nie byli zainteresowani handlem. Więc kupuję w DE.
Kuźwa, co za kraj <blee>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl