[D2 99 4.2PB/LPG ] Nierówna praca po 2-3h postoju
Tak właśnie też myślałem, czy nie spróbować Beru. Chociaż chłopaki zapodają też jakieś Denso irydowe czy cóś takiego? Ale to niech się wypowiedzą zorientowani w temacie
P.s. Tak też jestem ciekaw, co taka irydowa świeczka daje na plus względem takiej standardowej?
P.s. Tak też jestem ciekaw, co taka irydowa świeczka daje na plus względem takiej standardowej?
To już moje czwarte Audi, z czego drugie S i pierwsze serii 8:)
A niech to. Czyli że koniecznie muszę zajrzeć do tych świec.
[ Dodano: 2017-08-04, 21:31 ]
Po kilku dniach ( brak czasu ), najnowsze wieści z pola walki . Otóż tak: Świeczki zmienione na nowiutkie, tym razem Beru, chociaż te NGK' ki które wykręciłem po ok. 20 000 przelotu, niemal bez śladu zużycia. Na wszystkich ośmiu idealne spalanie, żadnych śladów jakiegoś zalewania, oleju, nagaru. No poprostu przyczepić się do czegoś nie sposób. Przy okazji po ok. roku wyciągnięta i wyczyszczona przepustnica + oczywiście adaptacja vagiem. Też nie była jakoś szczególnie uniurana, ale napewno jej to nie zaszkodziło. Korzystając z faktu wymiany świeczek, zmierzono również kompresje na cylindrach, bo przez póki co 5 lat posiadania tegoż egzemplarza, tego jeszcze nie robiłem. A wyszło tak: Lewa głowica ( po stronie kierowcy ): 11, 11, 11, 11! Prawdę powiedziawszy to nie spodziewałem się takiego wyniku po tylu latach. Prawa głowiczka ciut gorzej, ale chyba jeszcze i tak w normie: 10,5, 11, 10, 11. Jak na 17-to letnie auto i w tej chwili 310 000 jak najbardziej prawdziwego przebiegu, to chyba nie jest najgorzej? Co myślicie? Zastanawia mnie troszkę ta prawa głowiczka, ale chyba nie ma jeszcze powodu do paniki? No i póki co po tych zabiegach motor odrazu zaczął znacznie kulturalniej i równiej pracować na wolnych właśnie. Zobaczymy jak będzie w kolejnych dniach. Tylko ta różnica na tej prawej czapce.
[ Dodano: 2017-08-04, 21:31 ]
Po kilku dniach ( brak czasu ), najnowsze wieści z pola walki . Otóż tak: Świeczki zmienione na nowiutkie, tym razem Beru, chociaż te NGK' ki które wykręciłem po ok. 20 000 przelotu, niemal bez śladu zużycia. Na wszystkich ośmiu idealne spalanie, żadnych śladów jakiegoś zalewania, oleju, nagaru. No poprostu przyczepić się do czegoś nie sposób. Przy okazji po ok. roku wyciągnięta i wyczyszczona przepustnica + oczywiście adaptacja vagiem. Też nie była jakoś szczególnie uniurana, ale napewno jej to nie zaszkodziło. Korzystając z faktu wymiany świeczek, zmierzono również kompresje na cylindrach, bo przez póki co 5 lat posiadania tegoż egzemplarza, tego jeszcze nie robiłem. A wyszło tak: Lewa głowica ( po stronie kierowcy ): 11, 11, 11, 11! Prawdę powiedziawszy to nie spodziewałem się takiego wyniku po tylu latach. Prawa głowiczka ciut gorzej, ale chyba jeszcze i tak w normie: 10,5, 11, 10, 11. Jak na 17-to letnie auto i w tej chwili 310 000 jak najbardziej prawdziwego przebiegu, to chyba nie jest najgorzej? Co myślicie? Zastanawia mnie troszkę ta prawa głowiczka, ale chyba nie ma jeszcze powodu do paniki? No i póki co po tych zabiegach motor odrazu zaczął znacznie kulturalniej i równiej pracować na wolnych właśnie. Zobaczymy jak będzie w kolejnych dniach. Tylko ta różnica na tej prawej czapce.
To już moje czwarte Audi, z czego drugie S i pierwsze serii 8:)
Dalej walczę z problemem, już zabardzo nie wiem czego się złapać regulator ciśnienia paliwa albo wtryski mogą robić takie rzeczy?
Ostatnio zmieniony 17 sie 2017, 20:29 przez PawełBS, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawdziłem przed chwilą, auto stało 3h. Temperatura 55st. Po odpaleniu korekty stoją na 0.0 wogóle się nie ruszają. Napięcie jednej sondy zmieniało się 0,8V-0.1 po chwili staneła na 0,1V druga cały czas stała na 0.1V. Auto zeszło z ssania korekty zaczęły pracować w okolicy zera +/- 3. Sondy również w pełnym zakresie. Korekty i sondy sprawdzam w grupie 33 a w grupie 32 korekty stoją niezmienne chyba było tam 9 i 13 o co chodzi z tą grupą 32? Domyślam się że to korekty długoterminowe
około 90st, wczoraj patrzyłem na korekty było 10 i 11%
[ Dodano: 2017-12-17, 12:00 ]
Witam, wrócę do tematu. Wydaje mi się że problem leży w tym iż auto po tych 2-3h postoju wskakuje na ssanie i czyli trzyma wyższe obroty i włącza się SAI. Jak to wygląda w waszych FL 4.2 AQF?
[ Dodano: 2018-02-18, 16:04 ]
Mam pytanie które może mieć związek z moim problemem. Jaką funkcję spełniają te plastikowe podkładki na końcówce wtryskiwaczy? Na tej aukcji widać jeden jest pęknięty. Z tego co pamiętam u mnie brakuje dwóch może trzech.http://allegro.pl/audi-a6-a8-d2-wtrysk-077133551m-0280155921-i6798916244.html
[ Dodano: 2017-12-17, 12:00 ]
Witam, wrócę do tematu. Wydaje mi się że problem leży w tym iż auto po tych 2-3h postoju wskakuje na ssanie i czyli trzyma wyższe obroty i włącza się SAI. Jak to wygląda w waszych FL 4.2 AQF?
[ Dodano: 2018-02-18, 16:04 ]
Mam pytanie które może mieć związek z moim problemem. Jaką funkcję spełniają te plastikowe podkładki na końcówce wtryskiwaczy? Na tej aukcji widać jeden jest pęknięty. Z tego co pamiętam u mnie brakuje dwóch może trzech.http://allegro.pl/audi-a6-a8-d2-wtrysk-077133551m-0280155921-i6798916244.html
Trzymają dolny oring we właściwej pozycji.PawełBS pisze:Jaką funkcję spełniają te plastikowe podkładki na końcówce wtryskiwaczy?
W oryginale nie do kupienia - w Audi nie występują jako część zamienna.
Mam takie nowe które kupuję w DE.
Osobiście wymieniłbym komplet bo te fabryczne są już pewnie mocno przegrzane.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
ja też nie miałem dwóch i to było przyczyną nierównej pracyFOSS pisze:Trzymają dolny oring we właściwej pozycji.
a to dziwne ja rok temu chciałem to kupić i były dostępne za bodajże 16zł / szt.FOSS pisze:W oryginale nie do kupienia - w Audi nie występują jako część zamienna.
ale za cene kompletu kupiłem drugą kompletną listwę wtryskową z dobrymi podkładkami... może obecnie już nie ma
to nie jest zwykły napęd...to
Ale że w ASO?... Szczerze wątpię.CINEK pisze:a to dziwne ja rok temu chciałem to kupić i były dostępne za bodajże 16zł / szt.
Ta podkładka oporowa nie występuje osobno - w katalogu Audi nie posiada swojego numeru więc w ASO nie ma możliwości tego zamówić.
Producentem jest Bosch.
Z przedstawicielstwem w PL rozmawiałem kilkukrotnie ale z nimi to jest jakaś kwadratowa rozmowa.
Jak im powiedziałem wprost numer części i cenę w DE to przyznali mi rację... i dalej nie byli zainteresowani handlem. Więc kupuję w DE.
Kuźwa, co za kraj
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-