części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 18 mar 2018, 11:38

Napisz coś więcej, widzę, że masz W12, a do niego, V10 i V8 TDI są mocniejsze z tego co pamiętam.
Co przerabiałeś i czy na pewno pompuje z takim samym ciśn ?
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 mar 2018, 11:49

To raczej nie kompresja. Ciężko szło na początku ale szło i nagle beton. Odpalał do ostatniego razu bez problemu z tym stukaniem dziwnym więc myślę że łańcuch przeskoczył przykręceniu na sucho. Jedna głowica po otwarciu ewidentnie nie trzymała ciśnienia. Jeszcze nie rozebrałem tyłu silnika bo muszę walki zdemontować do kręcenia wałem aby wywalić sprzęgło. Na głowicy są ślady dźwigienek opartych o nią podczas pracy. Jeden zawór odpięty ale nie wygląda jakby wpadł, znaczy wystaje do głowicy. 4 krzywki leżały w głowicy, dwa napinacze połamane. Od poniedziałku walczę dalej. Asa i wałek jeden w miejscu odczepienia zaworu ma ślad przytarcie bardzo delikatnie wyczuwalnego po palcem.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 18 mar 2018, 11:56

drago_o, no to nie ciekawie się tam u ciebie porobiło. Może założysz oddzielny temat z jakimiś fotkami albo po prostu wrzuć parę zdjęć z prac w temat z autem ;)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 mar 2018, 12:07

Tak tak, robię fotki i czasami update wieczorem na FB ale bez szczegółów :P dzisiaj może trochę napiszę bo mam czasu odrobinę :)

Jaka pomp można uszkodzić?

Delikatnie uszkodziłem koronkę przybwiencu bo nie wpadłem na to (idiota) , że flansza przeszkadza w wyjęciu skrzyni bez sprzęgła... Uszczelniacz wału mam nowy. Wszelkie wycieki(które miały być z łączenia skrzy i z silnikiem wychodzą z jednej pokrywki rozrządu. Turbina suchutka i nie puszcza nic. Po zdjęciu kolektora dolotowego na jednym cylindrze tylko (otwór dolotu) i na jednej klapce jest trochę oleju. Reszta suchutka. Czy to pierścienie? Fajki świec żarowych skupia się jakby były z piasku...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 mar 2018, 12:10

Dodatkowo wyciek z pod pokrywki i olej na jednym otworze dolotowym jest na innej głowicy niż problem z ciśnieniem i krzywkami. Nie znam jeszcze kanalików olejowych ale tak podejrzewam, że ciśnienia przy odpalaniu nie trzymał przez piszczący napinacz, mam dobrą teorie?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 18 mar 2018, 12:58

danishow pisze: W dieslu wykręcamy świeczki żarowe i też z kręceniem nie ma najmniejszego problemu ...jako ciekawostkę napiszę, że świece żarowe urywają się przy około 45Nm, więc ustawiamy klucz dynamometryczny na np. 35Nm i odkręcamy ...wcześniej oczywiście popryskać jakimś środkiem penetrującym ;)
Noo właśnie.. Szybciej w benzyniaku to zrobisz jak klekocie i bez strachu.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 mar 2018, 13:07

Z tymi żarowymi, wezmę pod uwagę :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 20 mar 2018, 23:25

380 na zacisku z D4

Obrazek
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 21 mar 2018, 15:22

Ile to tłoczkowe jest?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 21 mar 2018, 15:46

Dwu. Zacisk bardzo podobny do tego z D3, tyle ze z wiekszym klockiem. Nowszy typ, a wiec i inne czujniki klockow, mocowanie blaszki itp pierdoly.
Black Cars Matters

Jarek1988
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 426
Rejestracja: 08 gru 2013, 17:06
Lokalizacja: LUB

Post autor: Jarek1988 » 21 mar 2018, 18:11

Wymiana przewodów układu chłodzenia, sprawdzenie drożności odmy i tylnych hamulców

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 21 mar 2018, 20:19

dice111, lepiej byś wyszedł na zacisku z w12/s3 z D3. Lepsza dostępność, P&P, tarcza 385x38 wychodziła po 280zł/szt :P i wsio w 18" pięknie i fantastycznie. Ale masz przedlifta to se mogłeś pozwolić na fantazje :P
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 21 mar 2018, 21:01

Wydostałem tłok z bloku :) rana na wylot :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 21 mar 2018, 21:40

drago_o pisze:Wydostałem tłok z bloku :) rana na wylot :P
poka sowe ;)
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 21 mar 2018, 21:43

drago_o, wygląda ciekawie :) Długo tak jeździłeś?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl