części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
sasquatch
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 25 lis 2016, 06:12
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: sasquatch » 30 paź 2017, 07:09

zamówiłem ATE Original bo niestety ATE nie ma ceramików do S8 D2 a opinie o Juridach mnie nie przekonują do zakupu. Pod koniec tygodnia będę je zakładał to zobaczymy ile są warte i jak to będzie hamowało

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 30 paź 2017, 10:21

Proponuje dobrze zapoznać sie z procedurą docierania tarczy zawartą na ulotce w opakowaniu.
W przypadku reklamacji to pierwsze o co pytają. Oczywiście trzeba też się do niej zastosować ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 paź 2017, 12:53

na 99% i tak zleją gościa ciepłym ... <bezradny>
zganiają na złe dotarcie lub montaż winy w tarczy nie widzą :P
Ale prawidłowe dotarcie i montaż to podstawa :]

sux256
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 08 sie 2016, 15:03
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: sux256 » 26 lis 2017, 14:35

Ja 3tyś km temu zrobiłem swap na heble od D3. Tarcze Zimmerman standard+ klocki Zimmerman. Po 2.5tyś zaczęło bić przy hamowaniu. [Wszystko ładnie wyczyszczone, złożone, zwrotnica prosta]. Reklamowałem tarcze i klocki, po ekspertyzie reklamacja uznana.

Zastanawiam się nad założeniem tarcz Rotinger. W S6 C5 u znajomego się spisują. Ma ktoś doświadczenie z tą firmą? Jakie klocki, by pasowały do tego setu? Rotinger proponuje klocki Textara, lecz z doświadczenie wiem, że potrafią piszczeć.

Tu cennik gdyby kogoś interesowało:
20653/T3-656pln brutto za komplet
20653/T4-672pln brutto za komplet
20653/T5-680pln brutto za komplet

Obrazek

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 lis 2017, 18:18

sux256 pisze:Rotinger proponuje klocki Textara, lecz z doświadczenie wiem, że potrafią piszczeć
Nie tylko piszczeć ale i też potrafią popękać od temperatury, to miało miejsce u mnie, wrzucałem nawet gdzieś foty na forum.

bybus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 112
Rejestracja: 26 sty 2012, 19:51
Lokalizacja: Piaski

Post autor: bybus » 07 gru 2017, 12:10

sux256 pisze:
Zastanawiam się nad założeniem tarcz Rotinger. W S6 C5 u znajomego się spisują. Ma ktoś doświadczenie z tą firmą? Jakie klocki, by pasowały do tego setu? Rotinger proponuje klocki Textara, lecz z doświadczenie wiem, że potrafią piszczeć.

Tu cennik gdyby kogoś interesowało:
20653/T3-656pln brutto za komplet
20653/T4-672pln brutto za komplet
20653/T5-680pln brutto za komplet

Obrazek
Mam te Rotingery, numer 5 na Twoim rysunku, na razie jakies 8 tysiecy na nich przejechalem z klockami Textar i zlego slowa nie powiem. Poprzednie tarcze ATE po ok. 2 tysiacach sie wziely i pogiely.....

Awatar użytkownika
vanos2012
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 19 lis 2015, 16:51
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: vanos2012 » 07 mar 2018, 21:12

Witam
Musze kupić tarcze i klocki na przód. Chciałem kupić zwykłe zimermana tylko że są 2 rodzaje:
Wentylowane wewnętrznie i wentylowane zewnętrznie. Które lepiej wybrać ? Do tego klocki ATE standard.
Kuszą mnie jeszcze tarcze Rotinger GT ( nacinane i nawiercane) 540zł komplet.
Ale nie wiem jak z ich jakością, i na pewno klocki znikają dużo szybciej na takich tarczach.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 mar 2018, 08:07

nie prawda jeśli dobry klocek to znika tak samo pomijasz że tymi rowkami gazy są odprowadzane a nie klocki :]
Takie tarcze mam w moim innym aucie i jakoś nie dostrzegam aby klocki się bardzo sypały

pyetya

Post autor: pyetya » 09 kwie 2018, 14:39

panowie czy ktos mial moze u siebie taki oto zestaw i jest w stanie cos powiedziec?

http://allegro.pl/tarcze-wiercone-klock ... 70247.html

warto czy wrzucic zwykle tarcze ate + klocki TRW?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 kwie 2018, 21:04

masz dożywotnią ... to :]
A na poważnie kolega w a6 ma nawiercane i nacinaną mikodę i ostatnio po 3 miesiącach stania przyłapało i jak debil hamował aż farba z zacisków zlazła
tarcze czerwone .
Łostygło i nic nie bije :]
Ja tam bym kupił

rogra
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 48
Rejestracja: 15 sty 2017, 19:05
Lokalizacja: Stuttgart

Post autor: rogra » 22 kwie 2018, 18:41

co jest potrzebne do swapu hamulców z D3 ?
na pewno:
-zaciski
-jarzma
-klocki
-tarcze
a jak wygląda sytuacja z wtyczkami i z przewodami ??

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 kwie 2018, 20:47

Walcowane było to fefdziesiąt x - https://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-za ... t12081.htm
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

PanMariusz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 47
Rejestracja: 25 lis 2017, 20:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PanMariusz » 09 lip 2018, 16:42

Panowie pytanie z innej beczki. Czy w d2 fl śruby M14, którymi przykręcone jest jarzmo lubią się zapiec? Próbowałem je odkręcić kluczem z ramieniem około 20-25cm i nie szło ruszyć, więc nie wiem czy przedłużać ramię siły, boję się, że urwę śrubę. Powinny pójść bez większego problemu czy raczej normą jest wygrzewanie?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 lip 2018, 21:22

ja bym koło metra szarpał

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 09 lip 2018, 23:05

PanMariusz pisze:Panowie pytanie z innej beczki. Czy w d2 fl śruby M14, którymi przykręcone jest jarzmo lubią się zapiec? Próbowałem je odkręcić kluczem z ramieniem około 20-25cm i nie szło ruszyć, więc nie wiem czy przedłużać ramię siły, boję się, że urwę śrubę. Powinny pójść bez większego problemu czy raczej normą jest wygrzewanie?
Te śruby dokręca się siłą 140-160 Nm a często i gęsto dokręcają to specjaliści kluczem pneumatycznym do oporu,
więc normą jest że trzeba użyć sporej siły próbując odkręcić je zwykłą grzechotką.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl