[D2 ALL ] Lepsze hamulce na tył
-
- Forum Audi A8
- Posty: 47
- Rejestracja: 25 lis 2017, 20:36
- Lokalizacja: Warszawa
CINEK pisze:moim zdaniem jak robić swapa na większe zaciski z tylu to min. 310 lub najlepiej 330.
Co z tego, że widać kawałeczek 2-3mm paska, jak najważniejsze, że hamowanie polepszyło sie "5cio krotnie" ...
Zrobie Wam później fotke jak to u mnie teraz wygląda.
Tylko czy przy 330 ktoś potwierdzi, że wchodzą parabole 17x8? Ewentualnie nawet dystans bym przebolał. Skusiłbym się, ale muszę mieć pewność, bo w 18 na zimę nie chce się pchać.
Znowu z 310 adapter nie jest już tak banalnym płaskownikiem z dziurami jak przy 330 oraz 300 z s4.
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
PanMariusz pisze:Czy w zestawie adapter 10mm + org zacisk + tarcza 300mm z s4 coś jeszcze trzeba przerabiać? na przykład osłonę tarczy?Mucholejkolator pisze:Ja kiedyś w A8 dorbiłem sobie adaperki na tył pod tarcze 300mm z S4 B6 z kwasówki. Akurat taki material miałem "pod ręką". Wiem, że nie jest to stal konstrukcyjna ale stwierdziłem, że bez przesady. Na 15mm odsunięcia otworów na blaszy 10mm co się może wydażyć... Ja jeździłem, potem kolega Kosmy, który nie oszędzał auta i teraz nastepny nabywca osemki na pewno dalej tak lata. Adaptery od Daniela mają odsunięcie 30mm wzg. tarcz 269, grubość 12mm i atest. I tak ma byćPanMariusz pisze:Pytanie do osób, które wykonywały sobie adaptery sami- cięliście stalowe czy może z jakiegoś konkretnego duralu?
Klocki zostały z d2 i obejmowały całą powierzchnie tarczy?
Ja to robiłem w przedlifie więc musiałem trochę rozszlifować jarzma, żeby bez obcierki weszły tarcze 22mm grubości -S4 B6. Oryginal jest 20mm. Osłony zostawiłem stare i było OK. Klocki nie obejmujmowały całej powierzchni tarczy. Zdjęcia tej przróbki wrzucałem na forum ale od kilku lat się nie wyświetlały a teraz ich nie ma wogóle...
Na tył zapomnijcie o 17 przy tarczy 330mm i zacisku polifttowym - jest ok 10mm więcej na promieniu niż przednie Brembo S8 na które ledwo wchodzą niektore 17. Ale jak słusznie zauważył gtfan na zacisku przedliftowym powinno być optymistyczniej bo chyba jest "zgrabniejszy" z tego co pamietam
[ Dodano: 2018-05-16, 00:45 ]
https://www.a8team.pl/brembo-z-s8-fl-w- ... c&start=30
-
- Forum Audi A8
- Posty: 47
- Rejestracja: 25 lis 2017, 20:36
- Lokalizacja: Warszawa
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Mucholejkolator, a jak to jest pompą hamulcową,? tam coś czytałem że zmieniałeś ale coś jednak było nie tak
Ostatnio zmieniony 05 cze 2018, 18:20 przez pb41ns, łącznie zmieniany 1 raz.
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Odkopałem na starym kompie, który podarowałem rodzicom kilka zdjęć które tu się już nie wyświetlają
Niestety nie mam zdjecia jak układają się klocki na tarczy.
Pompa o większej średnicy tłoczka pogarsza efektywność hamulców. Żeby to działao trzebaby zmienić pewnie także serwo i całą mechanikę - przełożenie na dzwigni pedała. A może i jeszcze więcej...
Niestety nie mam zdjecia jak układają się klocki na tarczy.
Pompa o większej średnicy tłoczka pogarsza efektywność hamulców. Żeby to działao trzebaby zmienić pewnie także serwo i całą mechanikę - przełożenie na dzwigni pedała. A może i jeszcze więcej...
-
- Forum Audi A8
- Posty: 47
- Rejestracja: 25 lis 2017, 20:36
- Lokalizacja: Warszawa
pb41ns pisze:A jednak wejdzie, dziś zrobiłem mała przymiarki adapter ów i założyłem Ori 17 i ku mojemu zdziwieniu wszystko się mieści, tak więc w najbliższym czasie będę się cieszył z nowych hebliCINEK pisze:Nie wiejdzie 17 na 330mm.
[url=https://images83.fotosik.pl/1118/cd0919e766bdddf0m.jpg]Obrazek[/URL]
niestety w fl w parabole 17' 330 nie wchodzi, z tego co pamiętam jest ok 5-10 mm za daleko zacisk.
Ja zdecydowałem się na 300mm z s4.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 47
- Rejestracja: 25 lis 2017, 20:36
- Lokalizacja: Warszawa
Mam pytanie odnośnie tych klocków peugota TRW GDB1596. Według danych z intercarsu w przypadku TRW są krótsze o 0,8 mm, w przypadku jurid white nawet o 1,3mm. Czy przy montażu nie wystąpił nadmierny luz?
druga sprawa to "uszy" prowadzące klocek po jarzmie. na zdjęciu widać, że są wyższe niż w oryginalnym klocku, przez co klocek odsuwa się bardziej po obwodzie i może wystawać ponad tarcze- podszlifowywałeś delikatnie te uszy czy zostawiłeś?
druga sprawa to "uszy" prowadzące klocek po jarzmie. na zdjęciu widać, że są wyższe niż w oryginalnym klocku, przez co klocek odsuwa się bardziej po obwodzie i może wystawać ponad tarcze- podszlifowywałeś delikatnie te uszy czy zostawiłeś?
CINEK pisze:U mnie od wczoraj gości cały kompletny zestaw na swapa 330mm. Teraz tylko znależć chwile by to zamontować...
Obrazek
No i aby powiekszyc jeszcze 330mm, oslony poszly w ocykkrzychu22.p1i pisze:Wizualnie to tarcze powiększa sie większymi tarczami
Obrazek
[ Dodano: 2018-04-28, 23:08 ]
no i znalazłem chwilę
no i w końcu są 330mm zawitały z tyłu zamiast oryginalnych 269mm
cały zestaw składa się z :
* adaptery odsuwające seryjne zaciski
* tarcze 330mm od , S4, S5, Q5 - TRW DF4860S
* klocki hamulcowe od Peugeota 407 - TRW GDB1596
* osłony tarcz z vw phaeton'a 3D0615611A i 612A
poniżej małe fotostory. Generalnie nie miałem czasu sprawdzić jak hamuje ale wygląda zajebiscie
tak więc obecnie przód 360mm / tył 330mm
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek
wielkie dzięki dla Daniela za pomoc w doborze odpowiednich części