[D3 05 4.0TDI ] Problem z kompresorem zawieszenia
tłumaczę dokładniej co miałem na myśli:joy_pl pisze:Częste załączenie nie ma nic wspólnego z jakością / stanem kompresora...
Patrząc na bloki pomiarowe, kompresor załącza się tylko w czasie unoszenia samochód, więc częstsze załączanie kompresora może być co najwyżej spowodowane uszkodzeniem samego zawieszenia...
słaby stan kompresora wymusza częstsze załączanie - 1 stwierdzenie
częstsze załączanie kompresora wpływa na stan przekaźnika - 2 stwierdzenie
i nie musi być koniecznie spowodowane uszkodzeniem zawieszenia (rozumiem nieszczelność)
słaba jego sprawnośc podowuje że podczas cyklu pracy jest wyłączany z powodu przegrzania
zanim nabije układ do końca... załącza się cześciej i szybciej grzeje
to jest to błędne koło
teraz druga sprawa:
kompresor nie załącza się zawsze podczas podnoszenia tylko wtedy gdy cisnienie w układzie
spadnie poniżej pewnej wartości a to się moża stać nie tylko przy podnoszeniu
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Ciekawe skąd masz takie informacje ostatnio podnosiłem auto i obniżałem kilka razy i dopiero się załączył.joy_pl pisze:kompresor załącza się tylko w czasie unoszenia samochód
No dokładnie jest tak jak piszesz,a piorytetem jest utrzymac ciśnienie w zasobniku do którego wiadomo że pompowanie następuje po przekroczeniu prędkośći 35km/hmaciu pisze:kompresor nie załącza się zawsze podczas podnoszenia tylko wtedy gdy cisnienie w układzie
spadnie poniżej pewnej wartości a to się moża stać nie tylko przy podnoszeniu
tez nie do końca, jak ma cisnienie w zasobniku to ponizej 35 bedzie z niego korzystał
priorytetowo ale jak nie ma tam cisnienia to i na postoju dobije - co łatwo zauwazyć
jak mamy drobną nieszczelność, coś nam osiadło i odpalamy auto
to ograniczanie korzystania z kompresora poniżej 35 ma korzyści, po pierwsze jest wtedy
lepiej chłodzony po drugie słychać go mniej... ale jak trzeba to zostanie odpalony
priorytetowo ale jak nie ma tam cisnienia to i na postoju dobije - co łatwo zauwazyć
jak mamy drobną nieszczelność, coś nam osiadło i odpalamy auto
to ograniczanie korzystania z kompresora poniżej 35 ma korzyści, po pierwsze jest wtedy
lepiej chłodzony po drugie słychać go mniej... ale jak trzeba to zostanie odpalony
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
No to jest oczywiste jak będzie mało to załączy nawet przy postojumaciu pisze:tez nie do końca, jak ma cisnienie w zasobniku to ponizej 35 bedzie z niego korzystał
priorytetowo ale jak nie ma tam cisnienia to i na postoju dobije - co łatwo zauwazyć
jak mamy drobną nieszczelność, coś nam osiadło i odpalamy auto
Witam problem z kompresorem
Witam. Czy ktoś orientuję się jakie powinno być ciśnienie na kompresorze bo co jakiś czas pali mi bezpiecznik 40 ten pod kierownicą. Gdy mam zawieszenie ustawione na komfort to dwa tygodnie jest ok a jak na auto to dwa góra trzy dni. Pozdrawiam
Panowie mam pytanko odnosnie kompresora
Robilem go rok temu wymiana pierscienia i cylinderka filtra i likwidacja zapchanego tlumika miedzy filtrem a kompresorem
Teraz znowy problemy z podnoszeniem
Wyciagam kompresor a cylinderek znowu porysowany i pierscien zniszczony
Co moze byc tego powodem bo nie mam zamiaru co rok wymieniac tego kompletu ?
Nieszczelnosci brak
Robilem go rok temu wymiana pierscienia i cylinderka filtra i likwidacja zapchanego tlumika miedzy filtrem a kompresorem
Teraz znowy problemy z podnoszeniem
Wyciagam kompresor a cylinderek znowu porysowany i pierscien zniszczony
Co moze byc tego powodem bo nie mam zamiaru co rok wymieniac tego kompletu ?
Nieszczelnosci brak
Zawsze twierdziłem że regeneracja kompresora na długo nie starcza. Znam bardzo dużo przypadków jak Twój, że po roku lub nawet nie kompresor znowu niedomaga.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Źle twierdziszdrago_o pisze:Zawsze twierdziłem że regeneracja kompresora na długo nie starcza.
Nie zrobiłeś jednej najważniejszej rzeczy o której pisałem tutaj U mnie po wymianie głowicy minęło ponad 3 lata i chyba 90 tys i dalej śmiga tak samodziku88 pisze:No ale teoretycznie wszystko nowe nowy filtr latwe oddychanie to skad sie biora rysy na nowych czesciach ?