![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 FL] Jaki założyć gaz ?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 cze 2010, 12:47
- Lokalizacja: Wyrzysk
[S8 D2 FL] Jaki założyć gaz ?
Witam zmienilem auto z a8 na s8 i chce montowac lpg i sie zastanawiam czy BRC czy moze LANDI RENZO czy zwykla instalacje tez na dwuch reduktorach i z dobrymi wtryskami prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 15:17 przez cyc, łącznie zmieniany 1 raz.
robert
- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
Kolego a nie będzie tańsza instalacja Stag 300+ ???
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- Peter-s8
- Forum Audi A8
- Posty: 111
- Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
- Lokalizacja: mazowiecki
Re: jaki zalozyc gaz do s8 360km
najlepszy był by STAG 300 i dobre wtryski i do tego 1 reduktor MAGIC PAWER on jest podobno do 450 KM. A jeżeli chodzi o wtryski to proponuje MATRIX 544cyc pisze:Witam zmienilem auto z a8 na s8 i chce montowac lpg i sie zastanawiam czy BRC czy moze LANDI RENZO czy zwykla instalacje tez na dwuch reduktorach i z dobrymi wtryskami prosze o pomoc
Jeśli pomogłem to kliknij POMÓGŁ.
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
- BiLu
- Forum Audi A8
- Posty: 282
- Rejestracja: 21 lut 2010, 21:24
- Lokalizacja: Wrocław
jedna z bardziej merytorycznych dyskusji na temat instalacji gazowej do silnika V8:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=89291
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=89291
-
- Super Klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
- Lokalizacja: Ryki
Zakładaj Landi Renzo a zapomnisz o psujących się reduktorach, siadających wtryskach, będziesz się cieszył z LPG przez długi czas.Niestety ale Medy są bezkonkurencyjne a reduktory Landi trwałe i bezproblemowe. Odstraszyć może Cie jedynie cena ale za jakośc się płaci.
Jeśli musi być tanio to Stag + lub Premium, wtyski Hana i 2 Zavolaki Zeta S.
Jeśli musi być tanio to Stag + lub Premium, wtyski Hana i 2 Zavolaki Zeta S.
- colln
- Super Klubowicz
- Posty: 1103
- Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
- Lokalizacja: P.T.
- Peter-s8
- Forum Audi A8
- Posty: 111
- Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
- Lokalizacja: mazowiecki
jeden reduktor MAGIC POWER spokojnie to ogarnia i listwy MATRIX HD 544 no i dobry montaż i potem dobre mapy i cieszyć si AUDICZKĄ. A elektronika STAG 300.
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Jak dla mnie zaskakująca jest ta opinia...Wrocek66 pisze:BRC ??? najgorszy wybór z możliwych...
BRC uchodzi za jedną z lepszych instalacji :roll:
Kompletną nową BRC założylem do swojego S8 i nie miałem z nią żadnych problemów - tylko przeglądy i do ataku a chodziła ładnie w całym zakresie obrotów.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 04 maja 2010, 13:24
- Lokalizacja: Chojnice
HejFOSS pisze:Jak dla mnie zaskakująca jest ta opinia...Wrocek66 pisze:BRC ??? najgorszy wybór z możliwych...
BRC uchodzi za jedną z lepszych instalacji :roll:
Kompletną nową BRC założylem do swojego S8 i nie miałem z nią żadnych problemów - tylko przeglądy i do ataku a chodziła ładnie w całym zakresie obrotów.
ja mam instalacje BRC na 2 parownikach i wszystko jest ok tak jak pisze FOSS w pewbym zakresie obrotów, do tej pory wymieniłem jeden wtryskiwacz od gazu
pozdrawiam
- Peter-s8
- Forum Audi A8
- Posty: 111
- Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
- Lokalizacja: mazowiecki
ja mam STAGA 300 reduktor MAGIC PAWER i wtryskiwacze MATRIX HD 544 i jest poprostu bajka w pełnym zakresie obrotów i do tego 2 filtry POLIWĘGLANOWE TEŻ MATRIXA poprostu bajka i bajka mapy do tego wystrojone
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
-
- Forum Audi A8
- Posty: 230
- Rejestracja: 16 gru 2010, 17:16
- Lokalizacja: Białystok
U mnie jest zainstalowana instalacja następująca: sterownik STAG 300, reduktor KME GOLD 360 KM (sztuk 1), listwy wtryskowe MAGIC JET. Wszystko chodzi ok w pełnym zakresie prędkości obrotowej silnika.
Skąd obawy że auto przy jednym reduktorze jeżdzi na gazie i benzynie? Przez okres użytkowania prawie roku nie stwierdziłem tego ani nie odczułem. Jedynie jak kończy mi się gaz to czujnik ciśnienia sygnalizuje mi to sygnałem dzwiękowym i wówczas instalacja automatycznie przechodzi na benzynę ze względu na niskie ciśnienie gazu w układzie.
POZDRAWIAM
Skąd obawy że auto przy jednym reduktorze jeżdzi na gazie i benzynie? Przez okres użytkowania prawie roku nie stwierdziłem tego ani nie odczułem. Jedynie jak kończy mi się gaz to czujnik ciśnienia sygnalizuje mi to sygnałem dzwiękowym i wówczas instalacja automatycznie przechodzi na benzynę ze względu na niskie ciśnienie gazu w układzie.
POZDRAWIAM