części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 FL] Jaki założyć gaz ?

cyc
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 11 cze 2010, 12:47
Lokalizacja: Wyrzysk

[S8 D2 FL] Jaki założyć gaz ?

Post autor: cyc » 03 sty 2011, 13:30

Witam zmienilem auto z a8 na s8 i chce montowac lpg i sie zastanawiam czy BRC czy moze LANDI RENZO czy zwykla instalacje tez na dwuch reduktorach i z dobrymi wtryskami prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 15:17 przez cyc, łącznie zmieniany 1 raz.
robert

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 03 sty 2011, 14:17

Kolego a nie będzie tańsza instalacja Stag 300+ ???

Awatar użytkownika
Peter-s8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
Lokalizacja: mazowiecki

Re: jaki zalozyc gaz do s8 360km

Post autor: Peter-s8 » 03 sty 2011, 15:35

cyc pisze:Witam zmienilem auto z a8 na s8 i chce montowac lpg i sie zastanawiam czy BRC czy moze LANDI RENZO czy zwykla instalacje tez na dwuch reduktorach i z dobrymi wtryskami prosze o pomoc
najlepszy był by STAG 300 i dobre wtryski i do tego 1 reduktor MAGIC PAWER on jest podobno do 450 KM. A jeżeli chodzi o wtryski to proponuje MATRIX 544
Jeśli pomogłem to kliknij POMÓGŁ.
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"

Awatar użytkownika
BiLu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 282
Rejestracja: 21 lut 2010, 21:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BiLu » 03 sty 2011, 15:52

jedna z bardziej merytorycznych dyskusji na temat instalacji gazowej do silnika V8:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=89291

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 03 sty 2011, 16:21

Zakładaj Landi Renzo a zapomnisz o psujących się reduktorach, siadających wtryskach, będziesz się cieszył z LPG przez długi czas.Niestety ale Medy są bezkonkurencyjne a reduktory Landi trwałe i bezproblemowe. Odstraszyć może Cie jedynie cena ale za jakośc się płaci.

Jeśli musi być tanio to Stag + lub Premium, wtyski Hana i 2 Zavolaki Zeta S.

cyc
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 11 cze 2010, 12:47
Lokalizacja: Wyrzysk

Post autor: cyc » 04 sty 2011, 13:56

zdecydowalem sie jednak na BRC zobacze jak bedzie autko chodzic

[ Dodano: 2011-01-04, 13:57 ]
dzieki wszystkim za pomoc
robert

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 05 sty 2011, 01:10

jeśli masz auto z OBD to nie ma większego znaczenia jakiej maści byle sterownik LPG był zarządzany właśnie z magistrali OBD czyli non-stop się dopasowywał
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

kukiluki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 20 wrz 2010, 21:26
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: kukiluki » 05 sty 2011, 11:46

Nie polecam BRC!!! Przy dużym obciążeniu ta instalka pobiera paliwo, lepiej zainstalować staga.

A reduktory to 2 x magic III niestety.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Peter-s8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
Lokalizacja: mazowiecki

Post autor: Peter-s8 » 05 sty 2011, 19:42

jeden reduktor MAGIC POWER spokojnie to ogarnia i listwy MATRIX HD 544 no i dobry montaż i potem dobre mapy i cieszyć si AUDICZKĄ. A elektronika STAG 300.
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"

Wrocek66
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 11 gru 2010, 22:27
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Wrocek66 » 05 sty 2011, 21:09

BRC ??? najgorszy wybór z możliwych . Bierz Staga , dwa Zavoli S , wtryskiwacze HANA i będzie mega zadowolony . LR dobre ale bardzo głośne wtryskiwacze .

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 06 sty 2011, 08:53

Wrocek66 pisze:BRC ??? najgorszy wybór z możliwych...
Jak dla mnie zaskakująca jest ta opinia...
BRC uchodzi za jedną z lepszych instalacji :roll:

Kompletną nową BRC założylem do swojego S8 i nie miałem z nią żadnych problemów - tylko przeglądy i do ataku a chodziła ładnie w całym zakresie obrotów.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Grain
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 361
Rejestracja: 04 maja 2010, 13:24
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Grain » 06 sty 2011, 12:36

FOSS pisze:
Wrocek66 pisze:BRC ??? najgorszy wybór z możliwych...
Jak dla mnie zaskakująca jest ta opinia...
BRC uchodzi za jedną z lepszych instalacji :roll:

Kompletną nową BRC założylem do swojego S8 i nie miałem z nią żadnych problemów - tylko przeglądy i do ataku a chodziła ładnie w całym zakresie obrotów.
Hej

ja mam instalacje BRC na 2 parownikach i wszystko jest ok tak jak pisze FOSS w pewbym zakresie obrotów, do tej pory wymieniłem jeden wtryskiwacz od gazu

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Peter-s8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
Lokalizacja: mazowiecki

Post autor: Peter-s8 » 06 sty 2011, 14:22

ja mam STAGA 300 reduktor MAGIC PAWER i wtryskiwacze MATRIX HD 544 i jest poprostu bajka w pełnym zakresie obrotów i do tego 2 filtry POLIWĘGLANOWE TEŻ MATRIXA poprostu bajka i bajka mapy do tego wystrojone
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"

kukiluki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 20 wrz 2010, 21:26
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: kukiluki » 06 sty 2011, 18:18

A napewno na tym jednym reduktorze auto jeździ tylko na gazie?
Sprawdzaliście to??

jdz1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 230
Rejestracja: 16 gru 2010, 17:16
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jdz1 » 06 sty 2011, 18:59

U mnie jest zainstalowana instalacja następująca: sterownik STAG 300, reduktor KME GOLD 360 KM (sztuk 1), listwy wtryskowe MAGIC JET. Wszystko chodzi ok w pełnym zakresie prędkości obrotowej silnika.
Skąd obawy że auto przy jednym reduktorze jeżdzi na gazie i benzynie? Przez okres użytkowania prawie roku nie stwierdziłem tego ani nie odczułem. Jedynie jak kończy mi się gaz to czujnik ciśnienia sygnalizuje mi to sygnałem dzwiękowym i wówczas instalacja automatycznie przechodzi na benzynę ze względu na niskie ciśnienie gazu w układzie.

POZDRAWIAM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl