
![]() |
![]() |
![]() |
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
- SOBA
- Forum Audi A8
- Posty: 246
- Rejestracja: 17 paź 2013, 16:15
- Lokalizacja: Bełchatów
-
- Forum Audi A8
- Posty: 107
- Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
- Moje auto: 80 B4
- Rocznik: 1994
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: XXXX
- Lokalizacja: Reda
U mnie weekend owocny. Reanimacja reduktora LPG - Gold GT + zmiana z W01 na W02 bo na tyle kasa pozwoliła. Poprawki samej instalacji (zagięcia węży, podpięcia, króćce) a na końcu kalibracja dynamiczna - jest znacznie lepiej ;-)
Również letnie kapcie założone.
Również letnie kapcie założone.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
-
- Forum Audi A8
- Posty: 107
- Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
- Moje auto: 80 B4
- Rocznik: 1994
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: XXXX
- Lokalizacja: Reda
A ja tam jestem z niego zadowolony. Od czasu jak poprawili trochę kwestie termiki to do 300KM działa w miarę poprawnie. Mnie bardziej wkurzają ACki, Gurtner i Prins. Z innymi nie miałem styczności więc stąd ta moja inwestycja w Golda, który ma nalatane raptem 40kkm...może 50kkm i ma 5 lat.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
- SOBA
- Forum Audi A8
- Posty: 246
- Rejestracja: 17 paź 2013, 16:15
- Lokalizacja: Bełchatów
- SOBA
- Forum Audi A8
- Posty: 246
- Rejestracja: 17 paź 2013, 16:15
- Lokalizacja: Bełchatów
- dice111
- Moderator
- Posty: 6067
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
-
- Forum Audi A8
- Posty: 107
- Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
- Moje auto: 80 B4
- Rocznik: 1994
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: XXXX
- Lokalizacja: Reda
-
- Forum Audi A8
- Posty: 107
- Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
- Moje auto: 80 B4
- Rocznik: 1994
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: XXXX
- Lokalizacja: Reda
W sumie wczoraj doszedłem w końcu do ładu z LPG. Wymiana czujnika ciśnienia CCT6, zreanimowanie jednej cewki - nowe wtryski i już jeden niedomagał elektrycznie.
Dodatkowo pomogłem kumplowi w Audi Coupe wrzucić AAH bo poprzedni miła tak wyślizgane gładzie cylindrów, że kompresja była pojęciem względnym :-)
Dodatkowo pomogłem kumplowi w Audi Coupe wrzucić AAH bo poprzedni miła tak wyślizgane gładzie cylindrów, że kompresja była pojęciem względnym :-)
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest