
![]() |
![]() |
![]() |
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
-
- Forum Audi A8
- Posty: 107
- Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
- Moje auto: 80 B4
- Rocznik: 1994
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: XXXX
- Lokalizacja: Reda
U mnie weekend owocny. Reanimacja reduktora LPG - Gold GT + zmiana z W01 na W02 bo na tyle kasa pozwoliła. Poprawki samej instalacji (zagięcia węży, podpięcia, króćce) a na końcu kalibracja dynamiczna - jest znacznie lepiej ;-)
Również letnie kapcie założone.
Również letnie kapcie założone.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
-
- Forum Audi A8
- Posty: 107
- Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
- Moje auto: 80 B4
- Rocznik: 1994
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: XXXX
- Lokalizacja: Reda
A ja tam jestem z niego zadowolony. Od czasu jak poprawili trochę kwestie termiki to do 300KM działa w miarę poprawnie. Mnie bardziej wkurzają ACki, Gurtner i Prins. Z innymi nie miałem styczności więc stąd ta moja inwestycja w Golda, który ma nalatane raptem 40kkm...może 50kkm i ma 5 lat.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
-
- Forum Audi A8
- Posty: 107
- Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
- Moje auto: 80 B4
- Rocznik: 1994
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: XXXX
- Lokalizacja: Reda
W sumie wczoraj doszedłem w końcu do ładu z LPG. Wymiana czujnika ciśnienia CCT6, zreanimowanie jednej cewki - nowe wtryski i już jeden niedomagał elektrycznie.
Dodatkowo pomogłem kumplowi w Audi Coupe wrzucić AAH bo poprzedni miła tak wyślizgane gładzie cylindrów, że kompresja była pojęciem względnym :-)
Dodatkowo pomogłem kumplowi w Audi Coupe wrzucić AAH bo poprzedni miła tak wyślizgane gładzie cylindrów, że kompresja była pojęciem względnym :-)
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest