A8 D3 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa
Trochę czasu minęło, a zanim jednocześnie pyknęło pierwsze 10.000KM można by rzec, bezawaryjnej jazdy.
Ogólnie jestem zadowolony, niemniej jednak bez "małych" niespodzianek się nie obyło
Udokumentowane pierwsze 10KKm i chwilę po tym padł mi oryginalny od nowości jeszcze czujnik światła stopu.
Tak więc od razu zakupiony nowy i dzis go wymieniłem. 10min. i nic się już nie świeci na zegarach
Przy okazji kupiłem sobie najnowszą wersję mapy do nawigacji
Njestety nie mam kiedy się wziąć za ten licznik z dużym FISem od W12 . Dzwoniłem do Audi Centrum Łódź i zdejmą CP za 325zl brutto. no zobaczymy....
Ogólnie jestem zadowolony, niemniej jednak bez "małych" niespodzianek się nie obyło
Udokumentowane pierwsze 10KKm i chwilę po tym padł mi oryginalny od nowości jeszcze czujnik światła stopu.
Tak więc od razu zakupiony nowy i dzis go wymieniłem. 10min. i nic się już nie świeci na zegarach
Przy okazji kupiłem sobie najnowszą wersję mapy do nawigacji
Njestety nie mam kiedy się wziąć za ten licznik z dużym FISem od W12 . Dzwoniłem do Audi Centrum Łódź i zdejmą CP za 325zl brutto. no zobaczymy....
to nie jest zwykły napęd...to
Wpadnij do Warszawy.CINEK pisze:No właśnie jedyne co mnie wstrzymuje przed wizytą w ASO jest brak wiedzy na temat pochodzenia tych zegarów. Nie chciałbym aby po tej wizycie zajechał do mnie AMSTAFF służbowo.
Obgadamy temat zlotu, weźmiesz ten wspornik momentu obrotowego co a przy okazji może ogarniemy temat CP i ustawimy od razu poprawny przebieg
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
bardzo chętnie tylko kiedy swoją drogą to byłem w Warszawie w ciągu ostatniego miesiąca 2 razy... ale tylko na OkęciuFOSS pisze:Wpadnij do Warszawy.
Na obecną chwile zostaje nam telefon, pracy mam od groma w tygodniu a weekend zabezpieczony przez żone i syna
730 zł chceli w ASO w Łodzi.... szczerze, to za starą generacje map (wizualnie) tyle nie dam, więc kupiłem na allegro za 100zł. Mapa działa bez problemu. Po włożeniu, ruszyła aktualizacja, potem restart MMI i faktycznie mam najnowsze drogi (już sprawdziłem osobiście )walus30 pisze:Ile taka mapa do d3 kosztuje ?
Do D4 ASO chce 1200 za wgranie
No a jako, że dziś dopisywała pogoda i znalazłem 2h czasu to zamontowałem tylne boczki z roletami i oświetleniem ambilight
Oczywiście bez niespodzianek sie nie odbyło.
Jako, że się dopiero uczę D3, okazało się, że mocowanie samego boczka bez rolety są inne u góry. Nie ma 3 śrub pod dekorem tylko boczek jest wciskany na aluminiową listwę, która na domiar złego jest nitowana. Więc trzeba było porozwierać aby można było zamontować tam roletę.
Tak więc wiertarka w dłoń i heja . Wcześniej przełożyłem całą wiązkę z listwami ambilight, później tylko kodowanie i jest
jako, że niespodzianek był ciąg dalszy to rozbierając boczki znalazłem pozostałości po poprzedniej właścicielce
no... to teraz tylko jeszcze przód i będzie malina
Tutaj podziękowania dla kolegi Sebastiana (kerys102) za pomoc z kodowaniem .
to nie jest zwykły napęd...to
posprzątałem trochę i przeniosłem Wasze posty do nowego tematu :
https://www.a8team.pl/d4-all-update-naw ... htm#337470
https://www.a8team.pl/d4-all-update-naw ... htm#337470
to nie jest zwykły napęd...to
noo i jest
dziś zawitał u mnie licznik z dużym FISem oraz komplet oświetlenia ambilight
jest bajaa
teraz tylko muszę dostać przednie klamki z białym podświetleniem bo obecnie mam narodowo: tył biały, przód czerwony
muszę też przekodować zegary z W12 na V8 (chyba, że w D3 nie trzeba, bo się jakoś same adaptują ), oraz przekodować ACC by mi nie wywalało NOT AVAILABLE + kontrolkę ciśnienia w oponach.
dziś zawitał u mnie licznik z dużym FISem oraz komplet oświetlenia ambilight
jest bajaa
teraz tylko muszę dostać przednie klamki z białym podświetleniem bo obecnie mam narodowo: tył biały, przód czerwony
muszę też przekodować zegary z W12 na V8 (chyba, że w D3 nie trzeba, bo się jakoś same adaptują ), oraz przekodować ACC by mi nie wywalało NOT AVAILABLE + kontrolkę ciśnienia w oponach.
to nie jest zwykły napęd...to