Akurat uchwyt telefonu z podłokietnika pasuje idealnie jaki uchwyt na pilot do Mi Box'a jeszcze kozacko się unosi jak chcesz po niego sięgnąćcaro86wlkp pisze:Wymieniłem sobie wnętrze prawego podłokietnika, z telefonu już nikt nie będzie korzystał za to dodatkowy schowek zawsze się przyda
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
U mnie regeneracja rozrusznika - z pomocą warsztatu. Niestety brak swobodnego dostępu do kanału/podnośnika generuje dodatkowe koszty.
Wymiana akumulatora
Wymiana silniczka nawiewu na nogi kierowcy - v 108
zlokalizowane i zlikwidowane piski z kierownicy.
Kurcze gdyby nie ten wirus i brak możliwości wyjazdu do pracy w życiu bym tego nie robił. Mam nadzieję, że niebawem pojadę bo już chyba na silę wyszukuję prace
Jutro dobiorę się do silniczków nawiewu v113 i v71
zostanie
klima
grzanie fotela kierowcy
i to nieszczęsne chowanie się kierownicy przy wysiadaniu
Wymiana akumulatora
Wymiana silniczka nawiewu na nogi kierowcy - v 108
zlokalizowane i zlikwidowane piski z kierownicy.
Kurcze gdyby nie ten wirus i brak możliwości wyjazdu do pracy w życiu bym tego nie robił. Mam nadzieję, że niebawem pojadę bo już chyba na silę wyszukuję prace
Jutro dobiorę się do silniczków nawiewu v113 i v71
zostanie
klima
grzanie fotela kierowcy
i to nieszczęsne chowanie się kierownicy przy wysiadaniu
-
- Forum Audi A8
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:29
- Lokalizacja: Konin
akurat u mnie w podłokietniku padł ten mały siłownik także nie było sensu tego ratować.
po przeczytaniu kilku ostatnich tematów o regulacji kierownicy też się zabrałem u mnie za to i okazało się że wymiana przełącznika przy kierownicy rozwiązała sprawę. Teraz będę miał łatwiejszy dostęp do licznika przy podłączaniu dodatkowego komputera. Takie coś zakupiłem:
https://www.reveltronics.com/pl/produkt ... ladowy-ukp
po przeczytaniu kilku ostatnich tematów o regulacji kierownicy też się zabrałem u mnie za to i okazało się że wymiana przełącznika przy kierownicy rozwiązała sprawę. Teraz będę miał łatwiejszy dostęp do licznika przy podłączaniu dodatkowego komputera. Takie coś zakupiłem:
https://www.reveltronics.com/pl/produkt ... ladowy-ukp
Denerwujące piski przy skręcaniu kierownicą pochodziły z " krzyżaka", "przegub". Tego przy przejściu przez gródź.
Jak zdejmiesz półkę pod kierownicą jest dobry dostęp.
Użyłem smaru teflonowego w sprayu - ale może być każdy inny penetrant. Na początku podejrzewałem, że to jest na samym przejściu (między kabiną a komorą silnika) ale nie to ten "przegub".
Jak zdejmiesz półkę pod kierownicą jest dobry dostęp.
Użyłem smaru teflonowego w sprayu - ale może być każdy inny penetrant. Na początku podejrzewałem, że to jest na samym przejściu (między kabiną a komorą silnika) ale nie to ten "przegub".
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Co zrobić gdy pompa paliwa postanowi zakończyć współpracę pośrodku niczego? Na przykład coś takiego:
https://images89.fotosik.pl/389/cab660bfa1d6916f.jpg
https://images89.fotosik.pl/389/cab660bfa1d6916f.jpg
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Wstyd się przyznać, ale od kwietnia auta nie myłem. W każdym razie w tym roku przy zakładaniu kół letnich, postanowiłem je porządnie doczyścić usuwając wszystkie syfy co łatwe nie było po kilku latach. Później potraktowałem je woskiem. Efekt przeszedł najśmielsze oczekiwania. Wygląd felgi po przejechaniu 25 tyś km bez mycia. Natomiast te jasne ślady widoczne przy ramionach, to czystsze miejsca, w których spływała woda z felgi kiedy jechałem w deszczu (załącznik).
Obecnie pracuję usilnie nad poprawą układu hamulcowego. Jak dobrze pójdzie to końcem roku nowy koncept wyląduje na samochodzie
Do tego biledy z AFS i DRL powoli są na ukończeniu
A no i pada mi grzanie jednej lambdy, ale póki co olewam, są ważniejsze tematy na głowie.
Obecnie pracuję usilnie nad poprawą układu hamulcowego. Jak dobrze pójdzie to końcem roku nowy koncept wyląduje na samochodzie
Do tego biledy z AFS i DRL powoli są na ukończeniu
A no i pada mi grzanie jednej lambdy, ale póki co olewam, są ważniejsze tematy na głowie.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
385/360dice111 pisze:Co będziesz zakładał ?sssebek pisze:Obecnie pracuję usilnie nad poprawą układu hamulcowego.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
sssebek nie wiem co kombinujesz ale do twojego auta żeby włożyć 385mm na przód to nie musisz zmieniać zwrotnic na te z Phaetonasssebek pisze:385/360dice111 pisze:Co będziesz zakładał ?sssebek pisze:Obecnie pracuję usilnie nad poprawą układu hamulcowego.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ale mocno ułatwiłoby mi to rozwiązanie innego problemu.FOSS pisze:sssebek nie wiem co kombinujesz ale do twojego auta żeby włożyć 385mm na przód to nie musisz zmieniać zwrotnic na te z Phaetonasssebek pisze:385/360dice111 pisze: Co będziesz zakładał ?
Ogólnie na przód mam OE tarcze nowe 385 z S8 już kupione jak i zaciski o łącznej powierzchni na którą działa ciśnienie 53,4 cm2. Na tył mam chyba 20 różnych jarzm i do tego z 10 różnych zacisków. Docelowo zaciski pewnie i tak rozwiercę jak w golfie żeby wsadzić jeszcze większy tłoczek ale najpierw muszę to do "kupy" złożyć z tarczą 360 tak żeby nie było adapterów
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Żeby auto zaczęło w końcu hamować. Już tu kiedyś pisałem ale powtórzę. Mój Golf IV TDI (226KM około 480 Nm) ma hamulce w setupie
- przód tarcza 312 + zacisk brembo 4 tloczki z E38 (tam są duże 4 tłoczki, nie to co w Cayenne z tyłu gdzie są maciupkie) + klocki hawk HPS
- tył tarcza wentylowana z Octavii RS + zaciski rozwiercone na tłoczek 41mm zamiast 38 + klocki Galfer o podwyższonym współczynniku tarcia.
Dopiero taki setup to dla mnie hamulec.
A teraz przejdźmy do A8:
Koła 19 cali i opona 255/55/19 zamiast fabrycznych R18 (tak wiem, nie ten rozmiar co powinien być, specjalnie i mam tego świadomość) = dłuższe ramie na jakim musi działać moment hamujący, do tego zatankowane 200 litrów paliwa + lodówka 35 litrów załadowana do pełna głównie mokrym jedzeniem które waży, duża walizka z wyposażeniem + sprzęt którego używam zawodowo (ogólnie cała masa dodana ponad zatankowane auto bez kierowcy to czasem pod 180 kg), do tego ja jako kierowca i dodaj do tego prędkość autostradową 160 +
To auto nie ma prawa hamować, co najwyżej spowalniać
Nawet w aucie z avatara mam zmieniony układ hamulcowy (przód tarcze wentylowane zamiast fabrycznych bębnów, poszerzona oś przednia o 8cm ( tak cm, nie mm) a tył na poszerzonym bębnie hamulcowym z dodanym korektorem siły hamowania żeby na pusto nie blokowało tyłu. ABS-u brak.
- przód tarcza 312 + zacisk brembo 4 tloczki z E38 (tam są duże 4 tłoczki, nie to co w Cayenne z tyłu gdzie są maciupkie) + klocki hawk HPS
- tył tarcza wentylowana z Octavii RS + zaciski rozwiercone na tłoczek 41mm zamiast 38 + klocki Galfer o podwyższonym współczynniku tarcia.
Dopiero taki setup to dla mnie hamulec.
A teraz przejdźmy do A8:
Koła 19 cali i opona 255/55/19 zamiast fabrycznych R18 (tak wiem, nie ten rozmiar co powinien być, specjalnie i mam tego świadomość) = dłuższe ramie na jakim musi działać moment hamujący, do tego zatankowane 200 litrów paliwa + lodówka 35 litrów załadowana do pełna głównie mokrym jedzeniem które waży, duża walizka z wyposażeniem + sprzęt którego używam zawodowo (ogólnie cała masa dodana ponad zatankowane auto bez kierowcy to czasem pod 180 kg), do tego ja jako kierowca i dodaj do tego prędkość autostradową 160 +
To auto nie ma prawa hamować, co najwyżej spowalniać
Nawet w aucie z avatara mam zmieniony układ hamulcowy (przód tarcze wentylowane zamiast fabrycznych bębnów, poszerzona oś przednia o 8cm ( tak cm, nie mm) a tył na poszerzonym bębnie hamulcowym z dodanym korektorem siły hamowania żeby na pusto nie blokowało tyłu. ABS-u brak.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/