![]() |
![]() |
[S8 D2 98 LPG ] Jakie wartości powinien mieć przepływomier
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
[S8 D2 98 LPG ] Jakie wartości powinien mieć przepływomier
witam , chcialem sobie vagiem sprawdzic wartosci przeplywki wie ktos moze jakie powinna miec wartosic na wolnych obrotach a jakei na wiekszych ( jakby ktos mogl napisac ile ma nowa a do iu sa wartosci wzglednie dobrej przeplywki wiadomo ze uzywana bedzie miala gorssze wskazania)
auto to audi s8 4,2 98 rok
auto to audi s8 4,2 98 rok
Ostatnio zmieniony 10 sty 2012, 22:39 przez tomekzabrze, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak dla Twojej eSy to pod obciążeniem przy maksymalnych obrotach powinna pokazywać około 270g/s - sprawdzaj w trakcie jazdy przeciągając na biegach... ile na wolnych niestety nie kojarzę.tomekzabrze pisze:wie ktos moze jakie powinna miec wartosic na wolnych obrotach a jakei na wiekszych...
Jeżeli będzie poniżej 200g/s to spokojnie możesz szukać nowej bo ta o ile jeszcze nie padła to padnięcia jest już blisko.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
Temat był poruszany:
http://www.a8team.pl/topics24/2402.htm
Tutaj masz moje logi:
na E95 http://vaglog.rtnet.pl/flikan_19892.html
na LPG http://vaglog.rtnet.pl/flikan_19916.html
http://www.a8team.pl/topics24/2402.htm
Tutaj masz moje logi:
na E95 http://vaglog.rtnet.pl/flikan_19892.html
na LPG http://vaglog.rtnet.pl/flikan_19916.html
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
Poniżej opis bloków z A8 pre lift z Elsy.tomekzabrze pisze: a moze ktos ma jaks rozpiske bloków pomiarowych z vaga pod audi a8/s8 ?? bo to dosc przydatna rzecz
Bloki pomiarowe A8 D2 PFL
Ostatnio zmieniony 09 mar 2012, 14:32 przez gtfan, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak na przyszłość, może się komuś przyda: przepływ powietrza jest do odczytania w grupie 002.
Aby z grubsza ocenić stan przepływomierza trzeba na ciepłym silniku pociągnąć samochód na jednym biegu (raczej nie na jedynce, najlepiej na dwójce, bo na wyższych może zabraknąć drogi ;-]) od dołu aż do czerwonego pola na obrotomierzu (gaz w podłogę).
Przy sprawnym przepływomierzu maksymalny zarejestrowany przepływ powietrza powinien liczbowo wynosić około 80-85% wartości mocy silnika w koniach mechanicznych. Przykładowo dla silnika o mocy 310 KM powinno to być około 260 g/s. Znacząco mniejsze wartości oznaczają konieczność rozbicia skarbonki
Aby z grubsza ocenić stan przepływomierza trzeba na ciepłym silniku pociągnąć samochód na jednym biegu (raczej nie na jedynce, najlepiej na dwójce, bo na wyższych może zabraknąć drogi ;-]) od dołu aż do czerwonego pola na obrotomierzu (gaz w podłogę).
Przy sprawnym przepływomierzu maksymalny zarejestrowany przepływ powietrza powinien liczbowo wynosić około 80-85% wartości mocy silnika w koniach mechanicznych. Przykładowo dla silnika o mocy 310 KM powinno to być około 260 g/s. Znacząco mniejsze wartości oznaczają konieczność rozbicia skarbonki

-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
tu sa moje logi po zalozeniu nowej przeplywki na 3,4 biegu
http://vaglog.rtnet.pl/arturrob_52706.html
http://vaglog.rtnet.pl/arturrob_52706.html