![]() |
![]() |
[D2 98 2.5TDI ] Wywala jeden i ten sam błąd cały czas
[D2 98 2.5TDI ] Wywala jeden i ten sam błąd cały czas
Witam wszystkich może jest ktos w stanie mi pomóc. W mojej a8 d2 RS(nie wiem czy to ma znaczenie) 98 rok 150KM pokazuje cały czas ten sam błąd czyli "Zawór przerwa lub Spięcie do masy - Błąd sporadyczny" Wie ktoś co to by mogło byc?? Przy okazji co to jest to RS mam to z tyłu na klapie i na kierownicy:PProsze o odpowiedz:)
Ostatnio zmieniony 02 cze 2012, 16:38 przez Pietro, łącznie zmieniany 1 raz.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Nie zawracaj sobie tym głowy,jeśli jak piszesz wszystko gra. U mnie wywalało 550,błąd regulacji kąta wtrysku,po skasowaniu błąd wracał,ale auto chodziło równo,nie było problemu z odpalaniem i dymieniem,przyśpieszało normalnie i spalanie nie było poza jakimiś tam normami więc olałem sobie temat,po wymianie rozrządu i skasowaniu błędu już nie wrócił.A już miała iść pompa do regeneracji.Pietro pisze:a jesli chodzi o bład to silniczek rowniutko pracuje...? jak usterke taka usunac?
no wlasnie chodzi o to ze nic sie nie dzieje ladnie rowno chodzi nie dymi ładnie zapala na pierwszym drugim i troche trzecim biegu to ogien a potem wiadomo mocy ubywa lecz znajomy mechanik powiedzial przy czyszczeniu turbiny ze ma ona juz jakies zadziory i miejscami jest zkorodowana w srodku i mowil jeszcze ze moze kiedys odmowic posluszenstwa ale auto jak pisalem nie dymi na niebiesko ani nic. Czy jak bym ja oddal do regeneracji bylo by czuc roznice na lepsze? czy to bez znaczenia?
[ Dodano: 2012-04-01, 16:52 ]
kolego gierobiala mogłbys zamiescic jakis filmik jak twoje 2.5 przyspiesza? masz 150 czy 180 z góry dzieki:)
[ Dodano: 2012-04-01, 16:52 ]
kolego gierobiala mogłbys zamiescic jakis filmik jak twoje 2.5 przyspiesza? masz 150 czy 180 z góry dzieki:)
To jest wyłączenie fantazja poprzedniego właściciela.Pietro pisze:Przy okazji co to jest to RS mam to z tyłu na klapie i na kierownicy:P Prosze o odpowiedz:)
Logo RS Audi stosuje do swoich najmocniejszych wersji różnych modeli ale....
wersje RS typuje wyjątkowe wyposażenie w stosunku do innych wersji danego modelu auta (przede wszystkim najmocniejszy ze wszystkich silnik, inne zawieszenie, inne hamulce, inna aranżacja wnętrza, inna stylistyka nadwozia)......
poza tym sposób nazewnictwa dla każdego z modeli Audi jest ściśle określony.... A3/S3, A4/S4/RS4, A6/S6/RS6 noi A8/S8.
Jak zauważyłeś dla serii 8 nie ma modelu RS8..... co więcej nie było żadnego modelu A4RS, A6RS czy już tym bardziej A8RS....... jeżeli jest RS to jest to RSx (w miejscu "x" seria danego modelu)........ wyjątkiem jest tu np. Audi TT gdzie oznaczenie modelu nie zawiera żadnej cyfry a wersje usportowione nazywane są TTS i TTRS (ale to i tak nie w rocznikach w których produkowane było D2).
Pomijając już fakt, że modelu takiego jak A8RS nigdy nie było to nawet jakby miał być to przecież nie z najsłabszym w tym modelu silnikiem (a taki właśnie Ty posiadasz) ale z najmocniejszym....... a najmocniejsza D2-ka to S8 D2 FL 4.2V8 360KM i mocniejszej seryjnej "ósemki" D2 nie było.
Nakleić na auto można sobie wszystko, wewnątrz i na zewnątrz, ale potrzeba zdecydowanie więcej fantazji aby napis taki nie wywoływał tylko uśmiechu ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Filmiku jako takiego nie posiadam,mam AFB 150 KM.Przyśpiesza normalnie,mocy jej nie brakuje. Regeneracja jest nie potrzebna chyba że słychać z niej odgłosy,jakiś świst przy przyśpieszaniu lub tym podobne rzeczy.U mnie geometria też była zapieczona,z pomocą mojego nadwornego mechanika wyjęliśmy turbinkę i poczyściliśmy to miejsce gdzie łopatki chodzą,było sporo nagaru. Potem tylko regulacja sztangi i lata do tej pory bez zarzutu.Pietro pisze:no wlasnie chodzi o to ze nic sie nie dzieje ladnie rowno chodzi nie dymi ładnie zapala na pierwszym drugim i troche trzecim biegu to ogien a potem wiadomo mocy ubywa lecz znajomy mechanik powiedzial przy czyszczeniu turbiny ze ma ona juz jakies zadziory i miejscami jest zkorodowana w srodku i mowil jeszcze ze moze kiedys odmowic posluszenstwa ale auto jak pisalem nie dymi na niebiesko ani nic. Czy jak bym ja oddal do regeneracji bylo by czuc roznice na lepsze? czy to bez znaczenia?
[ Dodano: 2012-04-01, 16:52 ]
kolego gierobiala mogłbys zamiescic jakis filmik jak twoje 2.5 przyspiesza? masz 150 czy 180 z góry dzieki:)
Nie musiał nic wycinać, wystarczy że miał oryginalną kierownicę sportową (dostępna fabrycznie).... w A8 w takiej kierownicy był wtedy fabrycznie eSkowy znaczek ale bez napisu "S8".... wyciągnął ten znaczek i wkleił sobie RS'a i już ;-)Pietro pisze:No to wychodzi na to ze poprzedni wlasciciel wyciol sobie dziurke w kierownicy i kupil na allegro loga rs i sobie ponaklejal:)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
hehehe, ale mnie ustrzeliłeś :lol:Judo pisze:A mam Cie ! :mrgreen:FOSS pisze:a najmocniejsza D2-ka to S8 D2 FL 4.2V8 360KM i mocniejszej seryjnej "ósemki" D2 nie było.hehe ;-)
Foss zapomniałeś o W12 w D2, tam było 420 fabrycznych kucy![]()
Rzeczywiście jakaś zaćma mnie złapała i skupiłem się wyłącznie na silniku 4.2V8....
ale masz rację, najmocniejsza fabryczna D2-ka to oczywiście zwykłe A8 D2 FL ale z silnikiem 6.0W12 420KM ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-