Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 2.5TDI ] Wywala jeden i ten sam błąd cały czas

Pietro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 13 mar 2012, 15:04
Lokalizacja: Wieszowa

[D2 98 2.5TDI ] Wywala jeden i ten sam błąd cały czas

Post autor: Pietro » 01 kwie 2012, 12:57

Witam wszystkich może jest ktos w stanie mi pomóc. W mojej a8 d2 RS(nie wiem czy to ma znaczenie) 98 rok 150KM pokazuje cały czas ten sam błąd czyli "Zawór przerwa lub Spięcie do masy - Błąd sporadyczny" Wie ktoś co to by mogło byc?? Przy okazji co to jest to RS mam to z tyłu na klapie i na kierownicy:PProsze o odpowiedz:)
Ostatnio zmieniony 02 cze 2012, 16:38 przez Pietro, łącznie zmieniany 1 raz.

Rapik
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 356
Rejestracja: 02 kwie 2010, 21:48
Lokalizacja: G-dz

Post autor: Rapik » 01 kwie 2012, 13:12

Skąd wziąłeś to RS ? Podaj numer błędu - to znacznie ułatwi odnalezienie usterki ;-)

Pietro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 13 mar 2012, 15:04
Lokalizacja: Wieszowa

Post autor: Pietro » 01 kwie 2012, 13:22

No wszystko bylo juz oryginał a co to jest? tak za 20 mon wezme komputer i pojde podłączyc i zaraz napisze

[ Dodano: 2012-04-01, 13:31 ]
no juz mam jest to blad 1375 Zawór
przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 01 kwie 2012, 14:00

Rapik pisze:Skąd wziąłeś to RS ?
Skończyły się S to ktoś sobie nakleił RS a co będzie jeszcze szybciej.

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 01 kwie 2012, 14:25

1375 cewka cylindra 7 zwarcie do masy
Bedzie problem, nie masz cylindra 7 i cewki. Cos zle zapisales, rozumiem ze skanujesz sterownik silnika?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Pietro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 13 mar 2012, 15:04
Lokalizacja: Wieszowa

Post autor: Pietro » 01 kwie 2012, 14:38

watpie ze ktos to sobie nakleil bo w kierownicy jest wkomponowane a na klapie bardzo mocno trzyma i w ksiazce tez pisze rs... a jesli chodzi o bład to silniczek rowniutko pracuje...? jak usterke taka usunac?

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 01 kwie 2012, 14:51

1375-Zawór regulacji twardości zawieszenia - silnik stopień 1 i 2

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 01 kwie 2012, 15:17

Pietro pisze:a jesli chodzi o bład to silniczek rowniutko pracuje...? jak usterke taka usunac?
Nie zawracaj sobie tym głowy,jeśli jak piszesz wszystko gra. U mnie wywalało 550,błąd regulacji kąta wtrysku,po skasowaniu błąd wracał,ale auto chodziło równo,nie było problemu z odpalaniem i dymieniem,przyśpieszało normalnie i spalanie nie było poza jakimiś tam normami więc olałem sobie temat,po wymianie rozrządu i skasowaniu błędu już nie wrócił.A już miała iść pompa do regeneracji.

Pietro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 13 mar 2012, 15:04
Lokalizacja: Wieszowa

Post autor: Pietro » 01 kwie 2012, 16:49

no wlasnie chodzi o to ze nic sie nie dzieje ladnie rowno chodzi nie dymi ładnie zapala na pierwszym drugim i troche trzecim biegu to ogien a potem wiadomo mocy ubywa lecz znajomy mechanik powiedzial przy czyszczeniu turbiny ze ma ona juz jakies zadziory i miejscami jest zkorodowana w srodku i mowil jeszcze ze moze kiedys odmowic posluszenstwa ale auto jak pisalem nie dymi na niebiesko ani nic. Czy jak bym ja oddal do regeneracji bylo by czuc roznice na lepsze? czy to bez znaczenia?

[ Dodano: 2012-04-01, 16:52 ]
kolego gierobiala mogłbys zamiescic jakis filmik jak twoje 2.5 przyspiesza? masz 150 czy 180 z góry dzieki:)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 kwie 2012, 18:08

Pietro pisze:Przy okazji co to jest to RS mam to z tyłu na klapie i na kierownicy:P Prosze o odpowiedz:)
To jest wyłączenie fantazja poprzedniego właściciela.

Logo RS Audi stosuje do swoich najmocniejszych wersji różnych modeli ale....
wersje RS typuje wyjątkowe wyposażenie w stosunku do innych wersji danego modelu auta (przede wszystkim najmocniejszy ze wszystkich silnik, inne zawieszenie, inne hamulce, inna aranżacja wnętrza, inna stylistyka nadwozia)......
poza tym sposób nazewnictwa dla każdego z modeli Audi jest ściśle określony.... A3/S3, A4/S4/RS4, A6/S6/RS6 noi A8/S8.

Jak zauważyłeś dla serii 8 nie ma modelu RS8..... co więcej nie było żadnego modelu A4RS, A6RS czy już tym bardziej A8RS....... jeżeli jest RS to jest to RSx (w miejscu "x" seria danego modelu)........ wyjątkiem jest tu np. Audi TT gdzie oznaczenie modelu nie zawiera żadnej cyfry a wersje usportowione nazywane są TTS i TTRS (ale to i tak nie w rocznikach w których produkowane było D2).


Pomijając już fakt, że modelu takiego jak A8RS nigdy nie było to nawet jakby miał być to przecież nie z najsłabszym w tym modelu silnikiem (a taki właśnie Ty posiadasz) ale z najmocniejszym....... a najmocniejsza D2-ka to S8 D2 FL 4.2V8 360KM i mocniejszej seryjnej "ósemki" D2 nie było.

Nakleić na auto można sobie wszystko, wewnątrz i na zewnątrz, ale potrzeba zdecydowanie więcej fantazji aby napis taki nie wywoływał tylko uśmiechu ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 01 kwie 2012, 20:14

Pietro pisze:no wlasnie chodzi o to ze nic sie nie dzieje ladnie rowno chodzi nie dymi ładnie zapala na pierwszym drugim i troche trzecim biegu to ogien a potem wiadomo mocy ubywa lecz znajomy mechanik powiedzial przy czyszczeniu turbiny ze ma ona juz jakies zadziory i miejscami jest zkorodowana w srodku i mowil jeszcze ze moze kiedys odmowic posluszenstwa ale auto jak pisalem nie dymi na niebiesko ani nic. Czy jak bym ja oddal do regeneracji bylo by czuc roznice na lepsze? czy to bez znaczenia?

[ Dodano: 2012-04-01, 16:52 ]
kolego gierobiala mogłbys zamiescic jakis filmik jak twoje 2.5 przyspiesza? masz 150 czy 180 z góry dzieki:)
Filmiku jako takiego nie posiadam,mam AFB 150 KM.Przyśpiesza normalnie,mocy jej nie brakuje. Regeneracja jest nie potrzebna chyba że słychać z niej odgłosy,jakiś świst przy przyśpieszaniu lub tym podobne rzeczy.U mnie geometria też była zapieczona,z pomocą mojego nadwornego mechanika wyjęliśmy turbinkę i poczyściliśmy to miejsce gdzie łopatki chodzą,było sporo nagaru. Potem tylko regulacja sztangi i lata do tej pory bez zarzutu.

Pietro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 13 mar 2012, 15:04
Lokalizacja: Wieszowa

Post autor: Pietro » 01 kwie 2012, 22:25

No to wychodzi na to ze poprzedni wlasciciel wyciol sobie dziurke w kierownicy i kupil na allegro loga rs i sobie ponaklejal:)

[ Dodano: 2012-04-01, 22:30 ]
Dzięki wszystkim za pomoc:)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 kwie 2012, 15:32

Pietro pisze:No to wychodzi na to ze poprzedni wlasciciel wyciol sobie dziurke w kierownicy i kupil na allegro loga rs i sobie ponaklejal:)
Nie musiał nic wycinać, wystarczy że miał oryginalną kierownicę sportową (dostępna fabrycznie).... w A8 w takiej kierownicy był wtedy fabrycznie eSkowy znaczek ale bez napisu "S8".... wyciągnął ten znaczek i wkleił sobie RS'a i już ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Judo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Judo » 10 kwie 2012, 18:03

A mam Cie ! :mrgreen: :peace: hehe ;-)
Foss zapomniałeś o W12 w D2, tam było 420 fabrycznych kucy ;)

[ Dodano: 2012-04-10, 18:06 ]
FOSS pisze:
Pietro pisze:a najmocniejsza D2-ka to S8 D2 FL 4.2V8 360KM i mocniejszej seryjnej "ósemki" D2 nie było.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 10 kwie 2012, 20:28

Judo pisze:
FOSS pisze:a najmocniejsza D2-ka to S8 D2 FL 4.2V8 360KM i mocniejszej seryjnej "ósemki" D2 nie było.
A mam Cie ! :mrgreen: :peace: hehe ;-)
Foss zapomniałeś o W12 w D2, tam było 420 fabrycznych kucy ;)
hehehe, ale mnie ustrzeliłeś :lol:

Rzeczywiście jakaś zaćma mnie złapała i skupiłem się wyłącznie na silniku 4.2V8....
ale masz rację, najmocniejsza fabryczna D2-ka to oczywiście zwykłe A8 D2 FL ale z silnikiem 6.0W12 420KM ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl