[D2 4.2PB ] Jaka instalacja LPG ??
Ja też mam A8 co prawda od jakiś 3 miesięcy , ale od 2 jeżdze na gazie i faktycznie jestem zadowolony z tej instalacji
Nie ma żadnych problemów z przyśpieszaniem nie czuję znacząco spadku mocy , ani nic podobnego .
Poprostu pojechałem do warsztatu gazowego gdzie zakładałem poprzednią instalacje w poprzednim aucie i przez 2 latka oprócz wymiany filtrów nic się nie działo , Tak jak ustawili na początku tak nic więcej nie ruszali .
Jestem Pewien że z tą instalacją też nic nie bedzie się działo
Jeśli ktoś jest z pomorza to zapraszam do Straszyna pod Pruszczem Gdańskim , Tam koło biedrąki , obok obwodnicy jest gazownik , naprawdę dobry
Nie ma żadnych problemów z przyśpieszaniem nie czuję znacząco spadku mocy , ani nic podobnego .
Poprostu pojechałem do warsztatu gazowego gdzie zakładałem poprzednią instalacje w poprzednim aucie i przez 2 latka oprócz wymiany filtrów nic się nie działo , Tak jak ustawili na początku tak nic więcej nie ruszali .
Jestem Pewien że z tą instalacją też nic nie bedzie się działo
Jeśli ktoś jest z pomorza to zapraszam do Straszyna pod Pruszczem Gdańskim , Tam koło biedrąki , obok obwodnicy jest gazownik , naprawdę dobry
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Dokładnie tak jak piszesz - wina nie leży po stronie zasilania silnika gazem LPG samym w sobie ale z powodów jak powyżej.artekk pisze:Sporo ludzi nacięło się na LPG, głównie poprzez błędy montażowe oraz niewłaściwe zestrojenie instalacji, czasami też zły dobór komponentów - krótko mówiąc błędy instalatorów.
I niestety w skrajnych przypadkach może dojść do uszkodzenia głowicy, poprzez jej pęknięcie, wypalenie gniazd zaworów, przypalenie zaworów, wypalenie uszczelki pod głowicą itp. - skutki spalania zbyt ubogiej mieszanki.
Z wydechem oraz ogólnie z pracą silnika może być problem kiedy jest mocno za "bogato"... nie spalone w cylindrach paliwo dostaje się do wydechu i tam dopiero jest dopalane (wypalane w katalizatorze i razem z nim).artekk pisze:Z wydechem w żadnym ze swoich zagazowanych aut nie miałem kłopotów.
Owszem, z bólem serca sprzedałem ale od kiedy kupiłem eSę moją A8 jeździłem baaardzo rzadko... i to też powodowało ból serca :-?gierobiala pisze:Czyżby zmieniła właściciela a ty nic się nie chwalisz?FOSS pisze:moim Ex A8
Ja się wprawdzie jakoś bardzo nie chwaliłem ale nowy właściciel, nasz klubowy kolega, już o tym napisał: http://www.a8team.pl/topics4/2255.htm
Mam nadzieję, że jemu będzie tak samo dobrze służyła a do działu technicznego będzie zaglądał tylko z ciekawości a nie szukając konkretnej pomocy ;-)
No ale moja szanowna małżonka wciąż jest na etapie egzaminu na prawko (w poniedziałek następny raz) więc zdecydowałem że ponad 300-konne A8 jako pierwsze auto to chyba jednak za dużo... na początek kupię Jej jednak jakiegoś leciwego Golfa albo A4-kę.
...
jeśli tylko wytrwam w tym postanowieniu bo ostatnio miałem dwie mega okazje:
A8L 2002 czarna bliźniaczka mojej eSy - trochę trzeba było w nią włożyć ale cena zwalała z nóg (za długo się zastanawiałem i ktoś mi ją sprzątnął z przed nosa) oraz
A6 C5 Avant 4.2V8 S-line - z trudem się powstrzymałem żeby jej nie obejrzeć na żywo i może dobrze bo jakby była OK to pewnie już bym ją miał (swego czasu właśnie takiej szukałem).
Chyba powinienem mieć zablokowane pewne działy w Allegro bo ciężko mi będzie kupić żonie "małe i tanie jeździdełko" :-P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Nie przeszarżuj bo na pierwsze auto dla szanownej małżonki to średnio się nadaje ;-)FOSS pisze:A6 C5 Avant 4.2V8 S-line
No chyba że szkolisz ją na esie to inna historia :-D
[ Dodano: 2010-08-07, 00:21 ]
Widziałem na własne oczy co kumplowi zatankowali,inaczej bym nie pisał.szoszon1983 pisze:
nie przesadzaj, LPG nie miesza się z wodą.
Gazownicy wyciągnęli butle i zlali około 3-ech litrów wody.
Moja żona za kierownicą eSy - no way :-Pgierobiala pisze:Nie przeszarżuj bo na pierwsze auto dla szanownej małżonki to średnio się nadaje ;-)FOSS pisze:A6 C5 Avant 4.2V8 S-line
No chyba że szkolisz ją na esie to inna historia :-D
Tak na marginesie to ja przez cały czas miałem plan zakupu do kompletu takiego rodzinnego kombi - wcześniej jako drugie auto także miałem kombiaka...
noi już poprzednio kiedy szukałem S8 równolegle patrzyłem na S6 C5 Avant...
raz nawet znalazłem taką śliczną S6-tkę - wprawdzie cena nie była zbyt atrakcyjna ale cały z zewnątrz zrobiony był na RS6...
umówiłem się nawet na przegląd do ASO...
warty był grzechu więc jakby wszystko było OK to już bym go miał...
wtedy właściciel auta pojechał na jakąś firmową imprezę a jak wrócił to oznamił że rezygnuje ze sprzedaży :evil:
Właśnie nie mogę się w tym wszystkim zdecydować - coś małego czy normalne rodzinne kombi :shock: :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
gierobiala, pisząc, że LPG nie wmiesza się z wodą, chodziło mi o to, że fizycznie się nie miesza. To, że jest w zbiornikach z gazem to prawda (często nie celowo, tylko przez zaniedbania) i od razu powoduje problemy, bo jest cięższa i jako pierwsza leci od razu do silnika. Tyle, że to nie dla tego mamy wodę w wydechach.
Ja u siebie na firmie miałem przypadek, że facet kupił butlę 47kg i na drugi dzień przywiózł ja, bo stwierdził, że jest za duża i chce ją wymienić na 19kg. Twierdził, że jej nie użył. Jak pomagałem mu ją wyjąć z auta, to na moje oko była trochę za ciężka. Okazało się, że koleś zabrał pełną butlę, a na wymianę przywiózł inną, którą napełnił wodą, żeby była ciężka i wydawała się pełna. Jak ktoś obróci taką butlę (normalnie tam jest 95l propanu) i przepompuje do zbiornika, a potem ktoś to zatankuje, to dalej same problemy.
Ja u siebie na firmie miałem przypadek, że facet kupił butlę 47kg i na drugi dzień przywiózł ja, bo stwierdził, że jest za duża i chce ją wymienić na 19kg. Twierdził, że jej nie użył. Jak pomagałem mu ją wyjąć z auta, to na moje oko była trochę za ciężka. Okazało się, że koleś zabrał pełną butlę, a na wymianę przywiózł inną, którą napełnił wodą, żeby była ciężka i wydawała się pełna. Jak ktoś obróci taką butlę (normalnie tam jest 95l propanu) i przepompuje do zbiornika, a potem ktoś to zatankuje, to dalej same problemy.
Cześć!
Co sądzicie o takiej instalce do A8 D2 4.2 ?
http://www.abart.com.pl/Instalacje-Mont ... -and-Drive
Co sądzicie o takiej instalce do A8 D2 4.2 ?
http://www.abart.com.pl/Instalacje-Mont ... -and-Drive
Szkoda kasy. Lepiej landi renzo za te pieniądze.
A co do BRC poza wtryskiwaczami z wyższej półki, nic sobą nie reprezentuje.Zaraz wybuchnie kilka osób co sobie chwalą. Ja mam Staga i Brc w swoich autach i wiem z czym to się je. BRC ma gotowe mapy pod dane auta i każdy je wgrywa a nie ustawia pod konkretne auto pomimo, zę jest to możliwe. Może również podłaczyć jeden kabelek pod linie K w aucie i mamy kasownik błedów co jest czesto praktykowane przez gazowników. FIltry drogie- faza lotna 50zł sztuka. O interfejsie dla "gazownika" nie wspomne bo jest beznadziejny.
A co do BRC poza wtryskiwaczami z wyższej półki, nic sobą nie reprezentuje.Zaraz wybuchnie kilka osób co sobie chwalą. Ja mam Staga i Brc w swoich autach i wiem z czym to się je. BRC ma gotowe mapy pod dane auta i każdy je wgrywa a nie ustawia pod konkretne auto pomimo, zę jest to możliwe. Może również podłaczyć jeden kabelek pod linie K w aucie i mamy kasownik błedów co jest czesto praktykowane przez gazowników. FIltry drogie- faza lotna 50zł sztuka. O interfejsie dla "gazownika" nie wspomne bo jest beznadziejny.
Pytając jednego gazownika z Wrocławia na instalację:
Stag 300 Premium
2x Zavoli Zeta S
Hanna niebieskie
okablowanie 8mm
Odpowiedział: " dwa lata temu wycofaliśmy z oferty instalację STAG ze względu na zbyt częste awarie i bardzo nietrwałe komponenty. Zastąpiliśmy ją instalacją Lovato, która jest praktycznie bezawaryjna , a porównywalna cenowo. "
PS. Ma rację w tym co odpisał?
Stag 300 Premium
2x Zavoli Zeta S
Hanna niebieskie
okablowanie 8mm
Odpowiedział: " dwa lata temu wycofaliśmy z oferty instalację STAG ze względu na zbyt częste awarie i bardzo nietrwałe komponenty. Zastąpiliśmy ją instalacją Lovato, która jest praktycznie bezawaryjna , a porównywalna cenowo. "
PS. Ma rację w tym co odpisał?
Jest to bardzo dobry zestaw jedynie zamiast Staga Premium dać ISA2 (premium nie jest w tym aucie potrzebny) HANA niebieska do 310KM będzie raczej za mocna przy Zavoli zeta S dał bym zieloną.Dawid89 pisze:Chodzi mi o taką,
Stag 300 Premium
2x Zavoli Zeta S lub Matrix
Hanna niebieskie
okablowanie 8mm
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Ja sobie zapodałem BRC. Ze zbiornikiem 100l(wchodzi 86l). Jak na razie jestem nie do konca zadowolony. Spalanie w porządku (13 litrów w trasie przy 140-150km/h)
Problemem jest to że jest różnica w mocy i przy wcisnieciu pedału w podłoge silnik troche drży i nie dostaje tyle paliwa co powinien(tak mi sie wydaje)
Wystartowałem nim na próbe żeby wszstko posprawdzac-w serwisie powiedzieli to kwestia regulacji żeby wszystko chodziło jak należy.-Zobaczymy
Dodam że to nowa instalacja i zrobiłem dopier 1000km( w jeden dzień ) tak że jeszcze 1000 z powrotem i niech ustawiają jak należy
Problemem jest to że jest różnica w mocy i przy wcisnieciu pedału w podłoge silnik troche drży i nie dostaje tyle paliwa co powinien(tak mi sie wydaje)
Wystartowałem nim na próbe żeby wszstko posprawdzac-w serwisie powiedzieli to kwestia regulacji żeby wszystko chodziło jak należy.-Zobaczymy
Dodam że to nowa instalacja i zrobiłem dopier 1000km( w jeden dzień ) tak że jeszcze 1000 z powrotem i niech ustawiają jak należy