[D2 FL ALL ] Wideo - Xenon Plus
[D2 FL ALL ] Wideo - Xenon Plus
Witam. Bardzo proszę drogich forumowiczów o nagranie dla mnie filmiku jak załączacie xenony. Bardzo proszę ponieważ jest to mi niezmiernie potrzebne . Najlepiej w jakimś ciemniejszym miejscu i gdy będą "zimne" ochłodzone lub nie wiem jak to nazwać. Chodzi mi o taki filmik
Tylko żeby załączyć xenony i zostawić aż się do końca rozjaśnią itd. a nie bawić się tak jak ten na youtube . Bardzo Was proszę Chodzi mi tylko o Xenon Plus A8 D2 po lifcie takie lampy jak ja mam
P.S. temat mojej A8 http://www.a8team.pl/topics4/8003.htm#82931
P.S. 2 nie potrzebuję sprawdzić jak mocno świecą tylko coś innego, więc nie musi być wieczór tylko troszkę ciemniejsze miejsce żeby się słońce nie odbijało
[ Dodano: 2012-09-18, 14:29 ]
Chodzi mi o to czy ten BiXenon się poziomował jak się załączało światła. Ponieważ mnie się wydaje że zawsze się poziomował czyli szedł do góry czy tam na dół a teraz gdy załączę to tylko barwa się rozjaśnia, a unosi się poświata wtedy kiedy włączę długie. Wydawało mi się że się poziomował ale teraz już się nie poziomuje
Tylko żeby załączyć xenony i zostawić aż się do końca rozjaśnią itd. a nie bawić się tak jak ten na youtube . Bardzo Was proszę Chodzi mi tylko o Xenon Plus A8 D2 po lifcie takie lampy jak ja mam
P.S. temat mojej A8 http://www.a8team.pl/topics4/8003.htm#82931
P.S. 2 nie potrzebuję sprawdzić jak mocno świecą tylko coś innego, więc nie musi być wieczór tylko troszkę ciemniejsze miejsce żeby się słońce nie odbijało
[ Dodano: 2012-09-18, 14:29 ]
Chodzi mi o to czy ten BiXenon się poziomował jak się załączało światła. Ponieważ mnie się wydaje że zawsze się poziomował czyli szedł do góry czy tam na dół a teraz gdy załączę to tylko barwa się rozjaśnia, a unosi się poświata wtedy kiedy włączę długie. Wydawało mi się że się poziomował ale teraz już się nie poziomuje
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2012, 20:58 przez SamackA8, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Dokładnie tak... a ponieważ zdecydowana większość osób najpierw włącza silnik a potem xenony to lampy się nie poziomują.krzychu22.p1i pisze:Xenony poziomują się po uruchomieniu silnika. Aby to zaobserwować, trzeba najpierw włączyć xenon a potem zapalić silnik, i podziwiać
Efekt zjeżdżania do dołu i powrotu na pozycję zerową jest tylko wtedy kiedy najpierw uruchomimy światła a dopiero później uruchomimy auto.
Identycznie jest w D3 ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Czyli odpalając najpierw silnik potem xenony to w takiej konfiguracji nie mam wypoziomowanych xenonów ??
A czy to jest "dobre" dla zarnika i aku jak sie tak robi ?? W sensie jak prąd jest pobierany z aku do odpalenia auta to i zarniki będą troche przygasać bo ciągną prąd i są spadki napięcia itp - ja sobie to tak tłumacze a jak jest w rzeczywistości ??
A czy to jest "dobre" dla zarnika i aku jak sie tak robi ?? W sensie jak prąd jest pobierany z aku do odpalenia auta to i zarniki będą troche przygasać bo ciągną prąd i są spadki napięcia itp - ja sobie to tak tłumacze a jak jest w rzeczywistości ??
Wydaje mi się że to nie jest dobre dla xenona a nawet żarowki. Wahania napiecia przy rozruchu są za duże i o ile xenon nie przygaśnie to może sie poprostu wyłaczyć. Fabryczne maja możliwe jakies zabezpieczenia ale czy w momencie rozruchu nie sa na chwile odłaczane??(to tez by było dla nich niekorzystne) Poziomowanie może nastepowac tez na wyłaczonych swiatłach lecz my tego nie widzimy wtedy.Druss pisze:A czy to jest "dobre" dla zarnika i aku jak sie tak robi ?? W sensie jak prąd jest pobierany z aku do odpalenia auta to i zarniki będą troche przygasać bo ciągną prąd i są spadki napięcia itp - ja sobie to tak tłumacze a jak jest w rzeczywistości ??
Oczywiście że są "wypoziomowane"... robią to "po ciemaku" a Ty tego nie widzisz bo nie świecą ;-)Druss pisze:Czyli odpalając najpierw silnik potem xenony to w takiej konfiguracji nie mam wypoziomowanych xenonów ??
Nie wiem czy są tego jakieś negatywne skutki ale takie same mam wątpliwości :roll:Druss pisze:A czy to jest "dobre" dla zarnika i aku jak sie tak robi ?? W sensie jak prąd jest pobierany z aku do odpalenia auta to i zarniki będą troche przygasać bo ciągną prąd i są spadki napięcia itp - ja sobie to tak tłumacze a jak jest w rzeczywistości ??
Z drugiej jednak strony, w wielu obecnie produkowanych autach, autach przy fabrycznych dziennych coraz częściej przełącznik świateł pozostaje w pozycji "AUTO" czyli praktycznie zawsze, przy ograniczonym oświetleniu zewnętrznym, auto uruchamia się przy zapalonych xenonach - więc producent albo odpowiednio je zabezpieczył albo to uruchamianie nie ma na nie jednak wpływu.
Z trzeciej jednak strony może producent ma w nosie że żarniki padną wcześniej bo przecież są to elementy eksploatacyjne które nie podlegają gwarancji... a przy obecnie produkowanych autach wymiana żarnika może wymagać wizyty w serwisie.
niedawno właśnie chciałem zmienić żarniki w D3-ce po-liftowej i doszedłem do wniosku, że bez zdjęcia przodu jest to chyba niewykonalne :shock:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No i super, raz w nocy zobacze jak to sie tam robi i wiecej juz nie ;-)Oczywiście że są "wypoziomowane"... robią to "po ciemaku" a Ty tego nie widzisz bo nie świecą
Na AKP ktoś kiedyś pisał że do D3 preLIFT jest jeszcze szansa wymienić bez zdejmowania przodu, ale juz w poLIFTach nie ma takiej opcji.niedawno właśnie chciałem zmienić żarniki w D3-ce po-liftowej i doszedłem do wniosku, że bez zdjęcia przodu jest to chyba niewykonalne
A jak to wygladą w zimę ? czy pobór prądu na zarówki/xenony nie jest za duzy i nie obciązą zmarzniętego aku którego pojemność i tak jest obniżona przez -temp ?
Tata ma w Mercedesie C coupe tą opcji AUTO i tak sie zastanawiam jak to będzie wyglądało w czasie BARDZO zimnej nocy...Dzięki bogu można tą opcje z poziomu kompa wyłączyć.
Ja w starej A6 nie miałem takich bajerów a czasem był problem z odpalaniem po zimnej nocy...
Ciekawe jak będzie z ósemką - staram wykombinować sobie jakiś garaz na zimę 8-)
FOSS pisze:Oczywiście że są "wypoziomowane"... robią to "po ciemaku" a Ty tego nie widzisz bo nie świecą ;-)Druss pisze:Czyli odpalając najpierw silnik potem xenony to w takiej konfiguracji nie mam wypoziomowanych xenonów ??
Nie wiem czy są tego jakieś negatywne skutki ale takie same mam wątpliwości :roll:Druss pisze:A czy to jest "dobre" dla zarnika i aku jak sie tak robi ?? W sensie jak prąd jest pobierany z aku do odpalenia auta to i zarniki będą troche przygasać bo ciągną prąd i są spadki napięcia itp - ja sobie to tak tłumacze a jak jest w rzeczywistości ??
Z drugiej jednak strony, w wielu obecnie produkowanych autach, autach przy fabrycznych dziennych coraz częściej przełącznik świateł pozostaje w pozycji "AUTO" czyli praktycznie zawsze, przy ograniczonym oświetleniu zewnętrznym, auto uruchamia się przy zapalonych xenonach - więc producent albo odpowiednio je zabezpieczył albo to uruchamianie nie ma na nie jednak wpływu.
Wydaje mi sie ze wszystkie auta nowsze, np te z trybem AUTO mają chwilowe odcięcie zasilania reflektorów przy zapłonie, D2 do nich nie należy ;-)
W D3 pre lift żeby wymienić xenony trzeba odkręcać nadkola , jest wtedy bardzo dobre dojście , myślę że w d3 po lifcie będzie tak samo , mi to zajęło jakieś 30 min robotyDruss pisze:No i super, raz w nocy zobacze jak to sie tam robi i wiecej juz nie ;-)Oczywiście że są "wypoziomowane"... robią to "po ciemaku" a Ty tego nie widzisz bo nie świecąNa AKP ktoś kiedyś pisał że do D3 preLIFT jest jeszcze szansa wymienić bez zdejmowania przodu, ale juz w poLIFTach nie ma takiej opcji.niedawno właśnie chciałem zmienić żarniki w D3-ce po-liftowej i doszedłem do wniosku, że bez zdjęcia przodu jest to chyba niewykonalne