![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Duża ilość błędów
[D2 99 4.2PB/LPG ] Duża ilość błędów
Witam. Disiaj po podpieciu VAG-a wyskoczyło sporo błędów:
17833 Elektrozawór przewietrzania z węglem aktyw. EVAP - zwarcie do masy
17829 P1421 45A5 Zawór / cewka powietrza wtórnego AIR - zwarcie do masy
17843 P1435 45B3 Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR)- przekaźnik pompy > zwarcie do masy
17923 Elektrozawór powietrza dolotowego 1 - zwarcie do masy
17938 Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator - zwarcie do masy
17922 Elektrozawór powietrza dolotowego 2 - zwarcie do masy
18057 P1649 4689 CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM.
16538 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 2 - brak sygnału
17539 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mix)
Samochód A8 99 rok PB+LPG. Brak żadnych objawów silnik chodzi dobrze przyspieszenie to jest normalne. Jedyne co to czasami wyskakuje błąd ABS i ESP.
Prosze o jakies sugestie od czego zacząc.
17833 Elektrozawór przewietrzania z węglem aktyw. EVAP - zwarcie do masy
17829 P1421 45A5 Zawór / cewka powietrza wtórnego AIR - zwarcie do masy
17843 P1435 45B3 Przekaźnik wtórnego powietrza (AIR)- przekaźnik pompy > zwarcie do masy
17923 Elektrozawór powietrza dolotowego 1 - zwarcie do masy
17938 Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator - zwarcie do masy
17922 Elektrozawór powietrza dolotowego 2 - zwarcie do masy
18057 P1649 4689 CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM.
16538 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 2 - brak sygnału
17539 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mix)
Samochód A8 99 rok PB+LPG. Brak żadnych objawów silnik chodzi dobrze przyspieszenie to jest normalne. Jedyne co to czasami wyskakuje błąd ABS i ESP.
Prosze o jakies sugestie od czego zacząc.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 22:01 przez grzybek86, łącznie zmieniany 1 raz.
skasuj błędy i zrób odczyt po jeździe testowej, wielce prawdopodobne ze sporo zniknie, co do sond hmm miernik i sprawdź oporność grzałek nie mam schematu ale ktoś na pewno poda ci pin out, dodatkowo sprawdź stan kostek sterownika silnika bo tu może być problem.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
zwarcie do masy wcale nie musi oznaczać zwarcia a przerwe w obwodzie elektrycznym, btw błędów masz tyle jak by autko było conajmniej po zalaniu/powodzi 

Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
a jakie błędy masz w ABS`ie? często w sterowniku ABS umierają kondensatory. nie pamiętam dokładnie jak to było ale przy skanowaniu ABS w D2 chyba trzeba wcisnąć hamulec ale nie jestem pewien coś mi tylko świta. Natomiast sterowniki można poddać regeneracji. Na allegro są/były ogłoszenia z tym związane, ale zacznij od błędów.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Nawet na gazie nie mają prawa wyskakiwać jakiekolwiek błędy. Jedynie błąd sondy jest dopuszczalny jeśli było potrzebne wpiecie się w nią podczas regulacji gazu. Sprawny gazownik nie potrzebuje jej do prawidłowego ustawienia mapy.shaqal pisze:Tak naprawde wszystkie te błędy silnika są dość typowe dla aut z lpg.
Najlepiej skasować, poeździc troche i zobaczyć co się będzie działo.

Jakbyś uważniej czytał to zauważyłbyś, że kolega grzybek86 pisze, że po skasowaniu nie musiał nawet robić jazdy testowej bo błędy powracały.
Wiem, że późno już, ale więcej uwagi panowie.
Re: A8 99r. Duża ilość błędów
grzybek86, zakładając temat masz tam rozwijaną listę [tagów] obejmującą wszystkie modele i wersje silnikowe - tego masz używać a nie wpisywać z palca "A8 99r.".
Pozdrawiam, FOSS
Pozdrawiam, FOSS
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
W Audi TT mojej siostry również wyskoczyły swego czasu te same błędy co u Ciebie, dokładnie 17833, 17843, 17829 z informacją "Short to Ground". Przyczyną był właśnie spalony bezpiecznik. Podałem ten trop bo może w A8 też będzie podobnie.
Tu masz link do schematu instalacji elektrycznej:
http://www.castor-troy.com/v8/ABZ%204.2V8%20Wiring.pdf
Na stronie nr 4 masz zaznaczony ten zawór (N80), który zgłasza błąd 17833.
[ Dodano: 2013-01-06, 12:01 ]
Teraz dopiero zauważyłem...
Zerknij tutaj i będziesz miał już chyba odpowiedź co trapi Twój samochód:
http://a8team.pl/d2-99-28pb-lpg-nierown ... vt3386.htm
Tu masz link do schematu instalacji elektrycznej:
http://www.castor-troy.com/v8/ABZ%204.2V8%20Wiring.pdf
Na stronie nr 4 masz zaznaczony ten zawór (N80), który zgłasza błąd 17833.
[ Dodano: 2013-01-06, 12:01 ]
Teraz dopiero zauważyłem...
Zerknij tutaj i będziesz miał już chyba odpowiedź co trapi Twój samochód:
http://a8team.pl/d2-99-28pb-lpg-nierown ... vt3386.htm
Kontakt: nick + @wp.pl